One of kind, hoe is je echo vandaan gegaan? Al mooi eitje te zien? Alle 'spuiters en slippers' succes meiden. Hoop dat jullie niet zoveel last hebben van de hormonsters. Nadin, hoe langer je wacht met testen, des te zeker weet je dat het van jezelf is en niet van de pregnyl. Succes met je 2de wachtweek! Hier nu net na ovulatie, super veel last van ongi- kramp maar dan lager en meer aan de achterkant. Fijn hoor dat ontpillen
Nadin heeeeeeeel spannend zeg ik duim!!! Babbel wat lief dat je aan me denkt Vrijdag moet ik gaan om half 8. Erg spannend!
One of kind, wat vroeg vrijdag!!! Wel weer spannend Wij moeten om 13.00u in Gent zijn dus wel echt op tijd vertrekken!
Poppetje ja echt zeker!!! op tijd vertrekken elke dag files heh. Ik hoop zondag iui dan is het rustig richting Brussel
Werd ik vannacht wakker (!) van menstruatiepijn... Hmm... Was vrij pijnlijk en duurde gelukkig niet lang, zodat ik weer lekker slapen kon. Vermoedelijk dat mijn baarmoeder nog wat krampt vanwege het vloeistof waarmee de zaadcellen naar binnen worden gebracht. Tenminste, dat denk ik, een innesteling zal wel heel vroeg zijn. Fijne dag vandaag meiden!
Zo ben 1 dag wezen werken en er is weer lekker veel gekletst hier... @ Ladyingrid, ik zou ook gewoon gaan hoor en afleiding is ook wel even fijn toch? @ Nadin, Zo jou tweede wachtweek is begonnen spannend! Hou nog even vol he? @ Denise en Butterfly begonnen zie ik! Veel succes! @ one of kind, Lekker vroeg maar dan hoef je tenminste niet heel de dag in spanning te wachten! Spannend! @ Poppetje, Jij ook veel succes! Hier weinig nieuws stiekem duurt 8 jan. toch wel lang....
Dames, ik heb slecht nieuws, vanochtend om 7.00 uur heb ik bloed gezien dus het is niet raak ik heb het ziekenhuis gebeld om te vragen of ik moet stoppen met utrogestan dus ik word vandaag gebeld!!!!!en waarom snel bloeding gezien !!! zo kort geleden dat ik de terugplaatsing had 11 december!! en vandaag 19!!! ik voel me zo down
Nadin... als je nu al een bloeding hebt zeg dat nog niks... het kan ook innestingsbloed zijn namelijk....
Zegt indd nog niets hoor Nadin, kan van alles zijn. Ken aantal dames die dat ook hadden en gewoon zwanger bleken te zijn. Maar snap dat je er van schrikt.
Eerlijk zeggen, ik heb niet echt vertrouwen meer dat het nog lukt maar goed ik moet gewoon afwachten en ik moest van de gynaceloog doorgaan met utrogestan!!! en als het meer hevig wordt weer contact nemen! Ik heb net via internet me aangemeld bij PNO en dan heb ik bij hen 158 euro per maand kwijt!
Zie je Fingers crossed voor een goede afloop!! Hoop het zo voor je!! Ik heb me ook daar aangemeld en zorgpasje al binnen!!
Nadin...oei even schrikken, maar het hoeft dus niet slecht te zijn. Dikke knuffel en proberen om het weer positief in te gaan zien. Verder nog last van kwaaltjes? One of kind..zo dat is inderdaad vroeg morgen! Succes en dan hopelijk op naar zondag voor de iui Poppetje..jij ook veel succes! Ongi al wat minder geworden? De gyn is wel wat gewend hoor Ladyingrid..spannend hé. Ik zou ook gewoon naar dat dancefeestje gaan hoor. Kan geen kwaad. Char..ja hier ook aan het aftellen, goed dat er feestdagen tussen zitten. Goede afleiding
dames, Ik voel me echt niet meer goed!!!! zo in onzekerheid!!!! ieder uur naar wc...en ik heb een testje gedaan!!! erg dom !!! maar ik zag een heel licht streepje echt heel licht !!!! test die 6 dagen voor nod kon gebruikt worden. Nu extra onzekerheid!! ik had eigenlijk niet moeten testen
Babbel, na één dag al gestopt dus benieuwd wat Gent daar morgen van zegt! One of kind, succes morgen Nadin, ik hoop het voor je! Kan innesteling zijn idd. Hoeveel dagen geleden heb je voor het laatst pregnyl gespoten?