Nadin, foei nu al getest..snap het heel goed hoor meis. Zou nu niet morgen weer gaan testen, overmorgen heeft pas weer zin hé. Dan kan je streepje wat duidelijker zijn geworden. Poppetje..oh dat is heel kort dan. Hoop dat alles er goed uit ziet en dat je snel voor een cryo mag komen
Ik mag van mijn man niet testen, misschien in overleg zaterdag testen, hij heeft de testen nu zelf en ik weet niet waar ze liggen
Ow, die mannen soms! Maar misschien toch wel zo slim. Sinds ik 's nachts wakker werd heb ik af en aan last van menstruatie krampen. Echt zo'n gevoel alsof het ieder moment gebeurt kan zijn, zegmaar... Alleen als ik de kalender erbij pak, zit ik pas op 10 dagen voor mijn NOD. Zijn er meiden die dit herkennen? Het enige wat ik nu denk is dat het einde oefening is.
@LadyIngrid, ja ik herken het wel ... Maar bij mij betekende het niets. Ik ben bang dat je gewoon geduld moet hebben... Je maakt je alleen maar gek om bij ieder pijntje een teken te zoeken van een mogelijke zwangerschap of aankomende menstruatie. Vooral omdat je de IUI nog maar net gehad hebt. Probeer er niet te veel bij stil te staan... Dan vliegen de dagen voorbij en aan het eind hopelijk een positieve test.
Vandaag naar Gent geweest. De arts zag wat op de echo, terwijl drie weken terug in nl alles goed was dus 24-1 eerst een hysteroscopie. Daarna de volgende cyclus hoop ik de cryo, dus eind februari pas.. Weer wachten, grrrrrrrrrr
Babbel81 - IVF -cryo Claro84 - IVF Katje77 - IVF eerste kindje Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - IVF/PGD Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI icm PESA nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Agenda December: *; Ster80 - Start IVF *; One of Kind - Start IUI-D: 20 dec echo en bloedafname, waarschijnlijk 22 dec IUI *; Denise8787 - Start ICSI AZM: 18December beginnen met decapeptyl 4; Jufaman81 - start met de pil (lange protocol, 21/12 start deca) 6; Diaantje78 - start met de pil, 20/12 start deca 18; Butterfly2405 - start suprefact, 29/12 start menopur *nadin - 8 december Punctie 12; Flo - start deca, 19 echo, 24 menopur erbij. 20; poppetje77 naar Gent, hopen op groen licht voor de laatste cryo. Januari: 7: Katja77 - informatiebijeenkomsten en prikinstructie 8 : Char1983 afspraak met de gyn. voor icsi cryo tp. 21 :Klaproos start IVF *: Y84 start IVF-PGD? *: Hope2Bmama - Cryo tp (2e icsi-poging) *; Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: *: Babbel81 - Cryo tp *: Katja77 - Week 7 IVF gepland Punctie: Nadin : 8 dec One of kind: 22 dec IUI Tp: Nadin : 11 dec Testen: Nadin: 26 dec (18 dagen na punctie) Hier vandaag fm en bloedtest gehad. Ik krijg zondag de IUI follikel 17mm en bms 8 mm
Spannend one of a kind!! Op naar zondag... Grrrrrrr, wat een teleurstelling poppetje! Ik denk aan je... Morgen ga ik de 1e spuit zetten. Ik heb er weliswaar zin in, gek eigenlijk. Maar dan heb ik het idee dat ik er meer invloed op heb. Op naar morgen! Fijn weekend allemaal en toch prettige kerstdagen met geliefden om jullie heen! X
Succes zondag one of kind! Jufaman dat herken ik heel goed. Niets doen of wachten maakt je onrustig! Als je eenmaal bezig bent, ben je in actie en hopenlijk dichter bij je wens!
Poppetje..dat viel even flink tegen bij de gyn, balen meis. Knuff. One of kind...alvast heel veel succes zondag!! Nadin...dat is de beste tactiek om niet te testen je mannetje die ze verstopt heeft Jufaman, succes met prikken en ik vind het door poppetje mooi verwoord waarom je er zin in kan hebben
Poppetje wat vervelend, succes meid! One of kind succes as zondag! spannend. Jufaman dat herken ik zo! Zet 'm op met prikken vnadaag je 1e gezet, hoe ging het? Nadin moest grinniken om je man! Sterkte met wachten.... lang he? Zelf nu 10 dagen achter de rug. Afgelopen do uitgangsecho gehad. Zag er goed uit, dun bms en beide eierstokken te zien. 30/12 volgende afspraak.
hhhh ja he, ziekenhuis zegt 18 dagen na punctie en dan is het 26 dec. en op het forum zeggen ze 14 na punctie dan is het op 22 dec. maar ik ben nu ook bang om te testen!!!! ik had echt eerst een testdrang maar nu durf ik het niet, ik ben bang dat ik een witte test zie~!!
Poppetje wat balen en groot teleurstelling, doe je alles in Gent? of gedeeltelijk nl ? One of Kind veel succes zondag Babbel ja volgens mij het helpt ook want nu heb ik geen testdrang meer want ik ben nu bang om te gaan testen en witte test zie!!! Jufaman, flo, butterfly veel succes met prikken Ben benieuwd wie is de volgende op het wachtbank
Nadin...zet de bloeding ook door? Of is het maar een beetje? Flo...het 1e stuk dus achter de rug, op naar de 30ste, nu ga je mooie eitjes maken?
Nou meiden, de 1e spuit zit er weer in! Alsof ik nooit iets anders gedaan heb. Terwijl ik er bij de 1e poging zo bang voor was. En nu is het binnen een paar seconden gebeurd. Fijn om weer bezig te zijn! Sterkte in deze onzekere periode Nadin!