Wat rot Nadin, sterkte! Ja gek he jufaman eert de angst en dan opeens gewoonte...succes de komende tijd. Een mooie streven, meer eitjes maken en behouden en dan mijn middelvinger opsteken naar zhuis grinnik! Ze vonden 4 follikels, waarvan 1 een cyste was en 1 sneuvelde te weinig... de 2 die overbleven werden allebei embryo's en ook dat telt niet mee. Ze willen meer, ik ook hoor! We gaan er voor!
Babel het is een beetje !!! maar omdat ik zo onzeker ben, kon ik mijn man goed uitleggen dat ik behoefte heb om te testen en vandaag is 10 dagen na terugplaatsing en ik zie nu een licht streep maar wel duidelijker dan die streepje van donderdag avond!!!! ik probeer hem hier te plaatsen dames, heb jullie mening nodig
Hier een link naar mijn test van een uur geleden http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/485722-help-ben-zwanger.html#post16292829
Oh Nadin...wat goed!!!hier ook een voorzichtige gefeliciteerd Flo..ja daar ga je gewoon voor! Heb je nu een andere dosering dan de vorige keer?
nadin ik vind je test mooi en het bloeden wat vervelend....sterkte! Ik had eerst 225 nu dus 300E menopur. Zelf hormoonyoga aan het doen en ik heb er een goed gevoel over, wie weet helpt dat ook! Voel me relaxed.
Nadin...he bah wat een onzekerheid zo. Las in het andere forum dat je al contact heb gehad met zh. Heel veel sterkte met afwachten!Zolang het geen echte Ongi met krampen wordt, hoeft het niet mis te gaan. Dikke knuffel. Flo...hormoonyoga? Ken ik niet, maar als je relaxed bent..prima Met deze dosering verwacht je ook meer resultaat.
Hallo Dames, mag ik er ook bij komen? Ik zal mij even voorstellen: Michaela 41 jaar, heb een dochtertje van bijna 3 en in augustus een vlindertje van 13 weken. Wij zijn nu weer begonnen met 150 Fostimon spuiten op 18-12 op 27-12 moet ik voor de eerste FM terug en ik denk het woord januari voor mijn eerste IUI. groetjes
Welkom Engeltje!!! Een voorzichtige proficiat nadin..!! Ik zie echt een duidelijk streepje... Succes iedereen die begonnen is met de hormonen!! Oh enne jufbibi... Wat enorm balen voor je!!!! Rot is het he met PGD dat er zoveel embryo's weg moeten en dat ze zo slecht ingevroren kunnen worden ((. Ik zie ook op tegen dat deel van het proces.
dames iedereen zegt gefeliciteerd, maar ik geloof niet dat ik zwanger ben! ben zo bang om het te geloven en dat het eindigt in groot teleurstelling, ik zit echt te huilen en voel me zo rot. Vanmorgen bij de huisarts geweest en die wil geen bloedtest laten doen! ze zegt wel dat ik zwanger ben, ik zit zo in onzekerheid in verband de bloedverlies!!! hebben jullie tips??? wat moet ik doen!
dikke knuf Nadin waarom wil de huisarts geen bloedtest doen ?? dat begrijp ik niet. wacht anders rustig af tot donderdag.. ook al is dat moeilijk. Ik begrijp dat je angstig bent omwille van het bloedverlies, maar je had toch ook 2 streepjes !
@ Nadin: dat is raar! Maar heb je het zkh al gebeld voor een bloedtest? Ik heb helemaal niks meer met de huisarts te maken. Alles gaat via de verpleegkundigen in het zkh. Ik zou hen gwn vragen om een bloedtest. Wat is het protocol voor ICSI dan bij jou? Ik heb altijd een bloedtest, ondanks de bloedingen die ik eerder kreeg! Dikke knuffel in deze onzekere periode! X
Bloedtest is niet standaard bij mijn ziekenhuis!!!! dus ik dacht ik probeer het via de huisarts en ook niet gelukt. Ik baal echt van!!!
Hee nadin, wat rot!!!! Heb je nu nog steeds bloedverlies of is het gestopt? En hoeveel is het? Want een beetje is echt niet gek!!! Misschien morgen weer een testje doen en kijken of ie weer duidelijker is dan zaterdag?
@Nadin, ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je moet voelen... Als het zo pril is, is het zo onzeker allemaal. De test zegt duidelijk zwanger ... Misschien daar maar voorzichtig vanuit gaan tot tegendeel bewezen is?? Op zich zal je ook niet de eerste zijn die zwanger is en toch een beetje bloed verliest. Maar hartstikke rot en ik voel met je mee dat je uren, dagen nog in onzekerheid moet zitten.
Hier ben ik weer !dames Katja , Y en de rest allemaal erg bedankt voor jullie steun. Vanochtend heel licht bruin verlies, vanaf de middag heb ik geen bloed meer. Bij afvegen zie ik de bloed en beetje sporen op de inlegkruis. Dus ik voel me nu een stuk beter omdat ik geen rood bloed zie. Ik heb met de ziekenhuis afgesproken om officieel donderdag te testen en als het positief is moet ik gaan afbouwen met utrogestan en wordt afspraak gemaakt voor een echo. Dus ben erg benieuwd.