Dankje nog een vraag ik lees nu dat One of Kind en Shaddixx bezig zijn met IUI-D wat betekend dit?? Had tot Juni alleen OI gedaan dus is nieuw land voor mij.
IUI met Donorzaad Jeetje, One of Kind, jij hebt je behandeling gewoon alweer achter de rug! Ik duim heel hard mee!
Oohh oke daarom weet ik dit niet, ik heb geen donorzaad nodig bij ons ligt het meer aan mij dat het niet gaat lukken. Dank je
3 januari hebben wij prik les dus ergens in januari begin februari beginnen wij met ivf/icsi Heel erg benieuwd het is de eerste keer dus nog helemaal geen idee wat ons te wachten staat!
Engeltje..succes morgen met de iui! Butterfly..wat fijn, nog even en dan hopelijk snel van je hoofdpijn af en mooie eitjes gaan maken
Hi meisjes 18 dec was ik geopereerd aan de endometriose alles is goed gegaan op longontsteking na. eierstokken zijn iig schoon genoeg v ivf. eind jan hebben we de prikinstructie en overleg over de startdatum zit tot die tijd zoiezo aan de lucrin(al 3 prikken gehad) ik lees leuke zwangerschapsberichten ben nog niet heel actief hier maar wens jullie t beste voor 2014!
Nadin gefeliciteerd! One of Kind, jij bent de volgende ok?! Ben aan het duimen voor je! Shaddixxx hoe is het bij jullie nu? Hier toch echt ongesteld geworden op 24 december en nog steeds.. dus hysteroscopie is verplaatst, eerder nu naar 10 januari en daarna hoop ik een go voor de cryo in februari.. pffffffff mensen IK HAAT WACHTEN
IK OOK!!!! Snap je gevoel helemaal... Voor je het weet is het februari!! @ one of kind: ik duim voor je!!
Veel succes poppetje, butterfly en engeltje. Poppetje, Wachten is inderdaad niet leuk, liefst wil ik ook niet wachten.
Poppetje..misschien wel goed nu ongi? Is de hysteroscopie wat minder heftig. Of denk ik nu te simpel? Begrijp heel goed dat je door wil. Hoop toch dat de tijd een beetje snel voor je gaat. One of kind...2de wachtweek morgen in. Succes met verder afwachten. Last van kwaaltjes? Butterfly..mooi dat de hoofdpijn weg is! Maakt niet uit waarom toch, als hij maar weg is
Dankje Nadin Gisteren IUI het zijn er 34,3 miljoen zwemmers geweest, dus nu ff wachten of 1 vlot en sterk genoeg is.
Engeltje wauw mooi aantal hoor! Hier ben ik aan het twijfelen of ik mijn bekend symptoom voel of dat het gewoon hoop is!
Spannend Engeltje!! Succes met de wachtweken.... Hier gisteren begonnen met de gonal-f om te stimuleren! Alles gaat goed, ik merk alleen dat ik wel erg snel op de kast te krijgen ben. Pfffff wat word ik soms moe van mezelf. Wat dat betreft haat ik de mmm uit het diepste van m'n hart; Het is toch alweer bijna 2 jaar geleden dat ik echt mezelf kon zijn. En het wordt steeds iedere week/maand zwaarder.....
@ one of kind Proficiat met je grote trots !! Die van mij woord in februari 3. Dat komt mij heel bekent voor, ik voel ook van all, ik denk dat het gewoon iedereen maand zo is maar nu let ik daar op dus het is die hoop denk ik. Altijd deze wachtweken *grrrrr*:x
Engeltje..mooi aantal zwemmers Ga voor ze duimen! One of kind, gefeliciteerd met je grote kleine Duim dat het je bekende kwaaltje is Jufaman..sterkte met die rot hormonsters. Knuf