Vanmorgen vroeg. Hij is steeds duidelijker roze geworden. Maar ben bang dat het toch een indroger ofzo is.
One of kind, ik zeg voorzichtig gefeliciteerd !! Wow als het verder oploopt , wat een begin van het nieuwe jaar )
Wat spannend one of kind!! Ik zie een streepje!! Morgen mag ik naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho! Dan als het goed is beginnen met gonal f....
Voor iedereen een vruchtbaar 2014 toegewenst! En, stiekem een felicitatie One of a Kind! Voor mij de tweede ronde IUI. Deze week is de poli ook nog dicht ivm feestdagen, moest de 'gewone' afdeling gyn bellen voor menopur. Nu alweer twee dagen aan het spuiten, maandag ff bellen voor ingangsecho. Ben benieuwd of het deze ronde raak mag zijn!
Een vraagje............. Ik had op Zaterdag 28-12 mijn eerste IUI, op Zondag had ik een trekken op hoogde eileider of eierstok aan de linker kant, Maandag voelde ik het heel weinig, Dinsdag was het rond 3 uur alles in een te voelen, woensdag was het echt de hele dag en ook pijnlijker dan de anderen dagen en vandaag is het ook weer veel minder maar wel voel ik het de halve dag al weer. Rechts voel ik sinds woensdag ook vaker iets maar minder. Mijn grootste follikel was wel aan de rechter kant. Herkent dit iemand? Is dit normaal naar een IUI?? Bedankt alvast voor jullie reacties.
One of kind...woei! Voorzichtige felicitatie, ik zie ook een licht streepje..overmorgen weer testen? Of morgen al? Engeltje..ik voel altijd van alles na me ei, dus ik ben geen goede vergelijking. Hoop en duim voor je dat het positief is! Char...bijna 8 januari, aftellen naar de afspraak
Ik ga ook voor een positieve test One of kind!!! Wat zou dat toch een geweldige start van het nieuwe jaar zijn....
Ben net buiten het zh voor eerste FM na 5 dagen menopur. Heb rechts 5 kleine follikels van nog maar rond 7 mm Links heb ik er 2 van rond de 9. Ben wel blij als deze 7 zich mooi blijven ontwikkelen.
Ohhhh One of kind wat fantastisch! van harte. Butterfly hoop voor je dat die 7 lekker doorgroeien! Ik heb net fm gehad 2 grote van 17 en 15 en nog 4 kleine waarvan men denkt dat die niet meegaan. jammer.