Welkom Purplebee! Veel succes met de iui. Met hormonen begrijp ik? Ik zie dat je prikinstructie krijgt. Patries88, welkom! Spannend voor je. Op naar een mooie test Ze rekenen van je tp en tellen daar 2 weken bij op. Ik had maagzuur van de hormonen en bleef dat houden..dus ook tijdens de zwangerschap
Welkom Purplebee en heel veel succes Welkom Patries, heel veel succes ook voor jij. Hoeveel Pregnyl moet jij morgen spuiten? Zoals ik weet zal je test op 11-1 positief aangeven als je morgen nog pregnyl spuit. Dames heb ik het nu fout of goed??? Pregnyl is toch 10 dage nog in je lichaam, ook te zien aan een ovulatietest, als Patries morgen Pregnyl spuit en zondag a.s. een test doet, is het toch waarschijnlijk dat die positief is van de Pregnyl (HCG)
Ook jij welkom Patries! Jij dus al een week op het wachtbankje Spannend hoor! Ze rekenen het vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie net zoals een gewone zwangerschap dus. Weet iemand hoe ze een cryo tp plannen ben gister namelijk ongesteld geworden en heb de 8e een afspraak met onze gyn. Dus hoop eigenlijk deze maand nog een tp te hebben als dat kan tenminste?
Char hoe oud waren je embryo's toen ze de vriezer ingingen? Normaal moet het sowiezo wel kunnen qua dag dat het word teruggeplaatst
Lijstje ♥ Babbel81 - IVF -cryo Claro84 - IVF Katje77 - IVF eerste kindje Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - IVF/PGD Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI icm PESA nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Engeltje72 - IUI - 2e kindje Purplebee - IUI - 1e kindje Agenda December: *; Ster80 - Start IVF 6; Diaantje78 - start met de pil, 20/12 start deca 12; Flo - start deca, 19 echo, 24 menopur erbij. 18; Butterfly2405 - start suprefact, 29/12 start menopur 18; Denise8787 - Start ICSI AZM: 18December beginnen met decapeptyl 20 ; One of Kind - Start IUI-D: 20 dec echo en bloedafname, waarschijnlijk 22 dec IUI 20; poppetje77 naar Gent, hopen op groen licht voor de laatste cryo. 28; engeltje72 IUI Januari: 6: butterfly FM2 6: Jufaman81 FM1 7: Katja77 - informatiebijeenkomsten en prikinstructie 8 : Char1983 afspraak met de gyn. voor icsi cryo tp. 8: Purplebee prikinstructie 11: Diaantje78 - 1e FM 21 :Klaproos start IVF *: Y84 start IVF-PGD? *: Hope2Bmama - Cryo tp (2e icsi-poging) *; Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: *: Babbel81 - Cryo tp *: Katja77 - Week 7 IVF gepland Punctie: Nadin : 8 dec Flo: 7 januari Tp: Nadin : 11 dec One of kind : 22 dec IUI Engeltje 72 : 28 dec IUI Flo: 9 januari Zwanger : Nadin One of kind
Purplebee, welkom en heel veel succes met IUI! Patries, ook welkom en heel veel succes! Flo, spannend hoor!!! Nog een paar dagen.. Alvast heel veel succes. Hopen op een goede oogst... Hier heb ik gisteravond mijn eerste gonal spuit gezet! Ik vind het rete spannend allemaal!!!
Bedankt voor jullie reacties. Wij zijn inderdaad al een tijdje bezig, hopelijk gaat IUI iets voor ons doen... Zou toch mooi zijn! Babbel81, wij gaan inderdaad IUI met hormonen doen. Volgens de gyn heeft het in onze situatie weinig zin om IUI zonder hormonen te beginnen, dat zou weinig toegevoegde waarde hebben. Zelf heb ik daar mijn twijfels over, want waarom doen andere ziekenhuizen het dan wel bij onverklaarbaar verminderde vruchtbaarheid? Met mijn hormonen en eiproductie is niks mis... Het zaad moet misschien alleen een handje geholpen worden om wat sneller bij het ei te komen . Maar we gaan het dan toch maar met hormonen proberen. Dat maakt de kans alleen maar groter dat we straks ook een kleine kunnen verwelkomen! Leuk om te lezen dat er hier al een paar zwanger zijn! Gefeliciteerd en hopelijk gaan we ons daar allemaal bij aansluiten!
engeltje1972, het ziekenhuis had een lijstje voor mij, daar stond op, 31 2 en 5 prikken met pregnyl, a 500! En dr staat nu dus dat wij 11 januari mogen testen. Ben benieuwd. Zal wel goed moeten komen als ziekenhuis dat zegt. Het is voor iedereen weer een spannende maand! Good luck
@Patries, ik weet alleen dat het altijd heet ( kun je ook google vragen) dat Pregnyl 5000 10 dage nodig heeft om uit de lichaam te zijn en 10000 12-14 dage. Pregnyl bevat HCG en daardoor zal een zwangerschapstest een valse positief aangeven ik wilde het alleen zeggen, misschien kun je nog eens naar vragen of zo niet dat je 11 een test doet, helemaal blij bent en achteraf is het toch negatief. Ik wens je natuurlijk heel veel succes en ook dat het echt positief is. Ik zelf had op 27-12 5000 Pregnyl, heb vanmorgen nog een Ovulatietest gedaan en die is nu heel licht nog te zien, vandaag is bij mij dus dag 9 naar pregnyl. Sorry ik wilde alleen helpen.
ook ik duim heel hard char1985! En engeltje1972, snap helemaal dat je het goed bedoeld, en dat was wederzijds hoor. Ik ben een vrouw die nergens boos om kan worden. Dus was allemaal positief. Hoop van jou kant ook . Maar heb het even opgezocht, ik spuit 1500 pregnyl. en gelijk ook bekeken dat dit met 5 dagen uit je lichaam is, dus uit voorzorg zullen ze er vast 2 dagen bij plakken. precies om wat jij zegt, dat mensen niet met een dooie mus blij worden gemaakt! Maar bedankt voor je mee denkend heid
Weer terug van weggeweest! One of a kind & nadin, gefeliciteerd!! Ik heb inmiddels ook mijn eerste IUI gehad afgelopen donderdag! Donderdag de 16e mag ik testen! Butterfly (of Flo?) wil je mij ook op de lijst zetten? Alvast bedankt!
Hallo Dames, Ik ben er ook weer! Hier gaat het wel goed ben sinds vandaag weer aan het werk.. dat vroeg opstaan viel toch echt even tegen.. maar doordat ik 2,5 week vrij heb gehad en echt totaal geen verplichtingen had is het spuiten me dit x echt mee gevallen Woensdag mag ik weer terug voor een echo om te kijken hoe het hier binnen groeit. Deze week hoef ik ook maar 4 dagen, vrijdag mn roostervrije vrijdag en naar verwachting zal dan (ongeveer) maandag de punctie zijn.. Begint nu wel echt spannend te worden nu we besloten hebben er 2 terug te laten plaatsen! Hoe gaat het met de rest? __________________
Lijstje ♥ Babbel81 - IVF -cryo Claro84 - IVF Katje77 - IVF eerste kindje Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - IVF/PGD Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI icm PESA nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Engeltje72 - IUI - 2e kindje Purplebee - IUI - 1e kindje Agenda December: *; Ster80 - Start IVF 6; Diaantje78 - start met de pil, 20/12 start deca 12; Flo - start deca, 19 echo, 24 menopur erbij. 18; Butterfly2405 - start suprefact, 29/12 start menopur 20 ; One of Kind - Start IUI-D: 20 dec echo en bloedafname, waarschijnlijk 22 dec IUI 20; poppetje77 naar Gent, hopen op groen licht voor de laatste cryo. 28; engeltje72 IUI Januari: 6: butterfly FM2 6: Jufaman81 FM1 7: Katja77 - informatiebijeenkomsten en prikinstructie 8 : Char1983 afspraak met de gyn. voor icsi cryo tp. 8: Purplebee prikinstructie 8: Denise8787 - Echo kijken hoe het stimuleren gaat (icsi) 11: Diaantje78 - 1e FM 21 :Klaproos start IVF *: Y84 start IVF-PGD? *: Hope2Bmama - Cryo tp (2e icsi-poging) *; Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: *: Babbel81 - Cryo tp *: Katja77 - Week 7 IVF gepland Punctie: Nadin : 8 dec Flo: 7 januari Tp: Nadin : 11 dec One of kind : 22 dec IUI Engeltje 72 : 28 dec IUI Flo: 9 januari Zwanger : Nadin One of kind
Spannend he denise.. Hoe lang prik je nu al ? Hier terug van tweede FM en toch wel wat teleurgesteld.. Van de 7 zijn er maar 3 die echt goed groeien.15, 16 en bijna 13. Mss gaat een 4e ook nog mee, maar die 3 andere zijn nog te klein (8) om mee te tellen, dus baal wel een beetje... Woensdag waarschijnlijk derde FM
18 december begonnen met decapeptyl en 1 jan met puregon. ook het lange schema... en ik spuit 450E puregon
Lijstje ♥ Babbel81 - IVF -cryo 2e kindje Claro84 - IVF Katje77 - IVF eerste kindje Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - IVF/PGD Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI icm PESA nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Engeltje72 - IUI - 2e kindje Purplebee - IUI - 1e kindje Agenda December: *; Ster80 - Start IVF 6; Diaantje78 - start met de pil, 20/12 start deca 12; Flo - start deca, 19 echo, 24 menopur erbij. 18; Butterfly2405 - start suprefact, 29/12 start menopur 20 ; One of Kind - Start IUI-D: 20 dec echo en bloedafname, waarschijnlijk 22 dec IUI 20; poppetje77 naar Gent, hopen op groen licht voor de laatste cryo. 28; engeltje72 IUI Januari: 6: butterfly FM2 6: Jufaman81 FM1 7: Katja77 - informatiebijeenkomsten en prikinstructie 8 : Char1983 afspraak met de gyn. voor icsi cryo tp. 8: Purplebee prikinstructie 8: Denise8787 - Echo kijken hoe het stimuleren gaat (icsi) 11: Diaantje78 - 1e FM 20: Babbel81- afspraak gyn bespreken cryo 21 :Klaproos start IVF *: Y84 start IVF-PGD? *: Hope2Bmama - Cryo tp (2e icsi-poging) *; Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: *: Babbel81 - Cryo tp *: Katja77 - Week 7 IVF gepland Punctie: Nadin : 8 dec Flo: 7 januari Tp: Nadin : 11 dec One of kind : 22 dec IUI Engeltje 72 : 28 dec IUI Flo: 9 januari Zwanger : Nadin One of kind
Butterfly...oh wat balen..je spuit toch voor meer follikels. Hoop dat de andere toch nog een groeiaspurtje krijgen Denise..fijn dat het spuiten mee is gevallen. Op naar een goede fm Hier vandaag gyn gebeld, toch eerst nog afspraak 20 jan.voor bespreken van de cryo tp en dan in febr.weer met fm beginnen. Gaat nu wel weer kriebelen hoor