@ Flo: Luister heel goed naar je eigen lichaam en zorg er goed voor. Heel veel sterkte en ik ga duimen voor een topembryo voor jullie!! @ Butterfly: Voor jou blijf ik duimen dat er toch wat meer follikels zijn as zaterdag. Ze kunnen idd heel gard groeien in 1 dag. Eentje heeft het al voor gedaan, dus de rest weet nu hoe het moet! Succes meid x @ Denise: Heel veel sterkte morgen met de 1e fm. Ik moet voor de 2e fm. Ik ga voor ons allebei duimen! @ Char: Heel veel succes morgen bij het gesprek bij de gyn. Hopelijk voor jullie meer duidelijk over de volgende terugplaatsing! Zet 'm op! @ Diaantje: Hoofdpijn is idd een minder leuke bijwerking van het spuiten, maar ik vind het altijd nog wel om uit te houden. Als het te erg wordt mag je gewoon een paracetamol innemen. Succes verder met spuiten! Ik heb morgen de 2e fm en nu hoop ik stiekem toch wel dat ze de punctie al gaan plannen. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. Liefs Jufaman81
Flo jeetje wat spannend zeg!!!!!pffff Diaantje wat balen van je hoofdpijn! Char heel veel succes morgen!
Flo...heb een kaarsje voor je toppertje branden voor geluk. Sterkte met je buik Butterfly..oh wat goed..op naar een mooi aantal. Diaantje, sterkte met je hoofdpijn Char..spannend hé. Ben benieuwd wanneer je de cryo tp krijgt Jufaman. .op naar een datum voor de punctie. Denise..succes met de fm, hopelijk zie ze al een mooi aantal follies
@jufaman, Ik duim voor je voor morgen! Waarschijnlijk heb jij vrijdag de punctie ? Ik vermoed ik zaterdag maar dat weet ik donderdag namiddag. Hoe groot waren je follikels gisteren ?
@ Butterfly: De 8 groten die ze zagen zitten waren tussen de 14 en de 19 mm. Daarnaast waren er nog een aantal kleintjes te zien, maar daar gaan we niet vanuit dat die meedoen....
Babbel wat lief!!! Tranen hier. Jufaman zet 'm op morgen! Ze gaan vast de punctie plannen. Diaantje balen die hoofdpijn. Char en Denise succes! Wat gaat het hier opeens snel met ons allemaal, spannend hoor.
Het schiet wel op hier, bijna puncties ik wens jullie veel succes allemaal. Diaantje, hoofdpijn komt door de spuiten, na punctie heb je geen hoofdpijn meer. Ik had hoofdpijn bijna de hele dag dus erg vervelend geweest.
Lijstje ♥ Babbel81 - IVF -cryo 2e kindje Claro84 - IVF Katje77 - IVF eerste kindje Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - IVF/PGD Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI icm PESA nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Engeltje72 - IUI - 2e kindje Purplebee - IUI - 1e kindje Agenda December: *; Ster80 - Start IVF 6; Diaantje78 - start met de pil, 20/12 start deca 12; Flo - start deca, 19 echo, 24 menopur erbij. 18; Butterfly2405 - start suprefact, 29/12 start menopur 20 ; One of Kind - Start IUI-D: 20 dec echo en bloedafname, waarschijnlijk 22 dec IUI 20; poppetje77 naar Gent, hopen op groen licht voor de laatste cryo. 28; engeltje72 IUI Januari: 7: Katja77 - informatiebijeenkomsten en prikinstructie 8 : Char1983 afspraak met de gyn. voor icsi cryo tp. 8: Purplebee prikinstructie 8: Denise8787 - Echo kijken hoe het stimuleren gaat (icsi) 8: Jufaman81 FM2 9: Butterfly FM4 11: Diaantje78 - 1e FM 20: Babbel81- afspraak gyn bespreken cryo 21 :Klaproos start IVF *: Y84 start IVF-PGD? *: Hope2Bmama - Cryo tp (2e icsi-poging) *; Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: *: Babbel81 - Cryo tp *: Katja77 - Week 7 IVF gepland Punctie: Nadin : 8 dec Flo: 7 januari Butterfly : 11 januari Tp: Nadin : 11 dec One of kind : 22 dec IUI Engeltje 72 : 28 dec IUI Flo: 9 januari zwanger : Nadin One of kind
Ha dames, Mijn punctie is idd as vrijdag 10-01! Gelukkig om 08.30 uur al.... En dan maandag de 13e de tp. Nu maar duimen dat de soldaatjes van mn man goed zijn vrijdag, want dat is natuurlijk het minpunt bij ons!! Ik had nog steeds 8 grote follikels met wat kleintjes erbij. Dus al met al voor mij een superscore! Vanavond de pregnyl spuiten, morgen een dagje werken en dan is het al weer zover. Ben benieuwd hoe het met de andere dames gaat, want er moesten er veel vandaag naar het zkh. Ik denk aan jullie...
Agenda December: *; Ster80 - Start IVF 6; Diaantje78 - start met de pil, 20/12 start deca 12; Flo - start deca, 19 echo, 24 menopur erbij. 18; Butterfly2405 - start suprefact, 29/12 start menopur 20 ; One of Kind - Start IUI-D: 20 dec echo en bloedafname, waarschijnlijk 22 dec IUI 20; poppetje77 naar Gent, hopen op groen licht voor de laatste cryo. 28; engeltje72 IUI Januari: 7: Katja77 - informatiebijeenkomsten en prikinstructie 8 : Char1983 afspraak met de gyn. voor icsi cryo tp. 8: Purplebee prikinstructie 8: Denise8787 - Echo kijken hoe het stimuleren gaat (icsi) 9: Butterfly FM4 11: Diaantje78 - 1e FM 20: Babbel81- afspraak gyn bespreken cryo 21 :Klaproos start IVF *: Y84 start IVF-PGD? *: Hope2Bmama - Cryo tp (2e icsi-poging) *; Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: *: Babbel81 - Cryo tp *: Katja77 - Week 7 IVF gepland Punctie: Nadin : 8 dec Flo: 7 januari Jufaman81: 10 januari Butterfly : 11 januari Tp: Nadin : 11 dec One of kind : 22 dec IUI Engeltje 72 : 28 dec IUI Flo: 9 januari Jufaman81: 13 januari zwanger : Nadin One of kind
Ohhh Jufaman, spannend.. Maar uiteindelijk gaat het wel snel nu he.mheb je deze ronde tov de vorige enkel meer geprikt ? Of nog iets anders gedaan ? Veeeeeeeel succes vrijdag ! Ik moet morgen pas weer.
Naast de verhoogde dosis van gonal-f eet ik nu ook avocado!! Hahaha, had ik bij Nadin gelezen! Wie weet helpt het... Ik eet wel meer verse groente en fruit. Ook drink ik al 2 weken iedere dag een glas granaatappelsap.
Ja dat had mijn acupuncturist al eens gezegd. 1 avocado per week, maar ik lust het echt niet graag Ik drink ook al 2 weken elke dag een glas van dat sap
Rust maar goed uit Flo. Was je punctie onder een roesje ? Of gewoon pijnstilling ? Ik duim verder voor je gouden ei --> embryo !
Via infuus kunnen ze vanalles inspuiten. Heb je even geslapen tijdens de punctie ? Of heb je het bewust meegemaakt ? Dan was het geen roesje