Fijn weekend Claro84!! Geniet ervan... Katja77, hopelijk fijne vakantie gehad? Waar waren jullie naartoe? Ik heb vandaag dagje vrij, lekker!! Fijne dag allemaal
Clubje; Babbel81 - IVF Claro84 - IVF Katje77 - IVF One of Kind - IUI-D Shaddixxx - ICSI-D Shanneke - ICSI Ster80 - IVF Tammie87 - ICSI Y84 - IVF/PGD Agenda; Oktober; 30; Claro84 - Startgesprek IVF 30; Shaddixxx - Afspraak ReproGen November; 5; Tammie87 - Eerste gesprek 8; Y84 - Afspraak PGD arts 12; Frummel - Uitleg medicatie 12; Y84 - Afspraak gynaecoloog 14: Katja - Startgesprek IVF UMCG December; *; Ster80 - Start IVF *; One of Kind - Start IUI-D Januari; 27; Katja77 - Startgesprek IVF Dusseldorf *; Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari; *; Babbel81 - Start IVF
Hallo allemaal, ik ben gisteravond teruggekomen ... We waren een weekje in Ierland: Ring of Kerry. Prachtige natuur daar. Hele leuke vakantie gehad. Werd alleen ongesteld na mijn laatst iui te hebben gehad ... Beetje jammer, maar wel verwacht. IVF is dus een feit. Vandaag bericht van het UMCG, we mogen 14 november komen voor Startgesprek. Dat is sneller dan verwacht want we zijn pas begin Oktober doorverwezen. @Shadixx wat een gedoe met D-zaad.. Ik ben wel benieuwd, krijg je wel een beetje informatie over de Donor te horen? @Y84, leuke dag gehad gisteren? Jouw afspraken zijn lekker ook al dichtbij.
Wauw Ierland, lijkt me inderdaad erg mooi. Jammer dat de IUI niet is gelukt, hopelijk kan je snel starten met IVF.
Katja jammer van de IUI Bijna gesprek voor IVF spannend zeg!! Shaddixx werkt dusseldorf alleen met Deense donoren of weet je dat nog niet?
Gelukkig niet! Ik wil NOOIT meer een donor van Cryos Denmark! Duitsland heeft gelukkig een eigen zaadbank. Knuffel voor Katja!
Ja hoor, ik had een prima dagje ! Wat jammer dat de laatste IUI niet gelukt is... . Wel heel fijn en knap dat je toch een leuke vakantie had! Ik begin nu ook ongesteld te worden. Denk dat het morgen doorzet. Ben er blij mee, want mag de 2e dag van mijn mestruatie bloed gaan prikken om de hormoonwaarden te checken. En ik hoop dat als ik deze week ga prikken dat de uitslag dan op tijd binnen is voor we onze afspraken hebben. Claro84 en Shadixxx: bijna de 30e!!!!!! Wel fijn he als je weer een afspraak hebt, weer een stapje dichterbij...!
Shaddixxx, best wel al zenuwachtig voor morgen. Ben zo bang dat ze me naar huis sturen met nog wat wachttijd. Als ik volgende ronde kan starten zou het ongeveer over 2 weken zijn (deze nacht eisprong gehad). Als we een maand moeten wachten zal de terugplaatsing rond 28dec zijn en waarschijnlijk zullen ze die dan overslaan met de feestdagen en zal het pas voor volgend jaar zijn. Dus hoop gewoon dat we volgende cyclus kunnen starten . Voor u ook morgen een afspraak. Katja, wat jammer maar hopelijk kan je snel verder.
Hallo dames! Ik kom ook gezellig mee kletsen met jullie! Ben nu aan het wachten op mijn ongesteldheid en dan mag ik met de pil beginnen. 18 december beginnen met spuiten van de decapeptyl. Dit is voor ons nu de 3de poging. 1x ivf gehad maar door onverklaarbare reden geen bevruchting opgetreden. en vorige x 1 icsi gehad met terug plaatsing, helaas geen zwangerschap en geen cryos. 3maal scheepsrecht he Er is trouwens bij ons geen oorzaak bekend waardoor het niet wil lukken.. Liefs Denise
Ja, leuk! Claro, hoe ging het bij jou vandaag? Denise, dat schiet lekker op Hier alles goed gegaan.. Als alles op tijd geregeld kan worden (wat wel moet lukken als het even meezit) kunnen we over 2 weken al starten.. De arts wil toch eerst 3 keer voor IUI gaan en daarna pas voor IVF. Zolang ik niet weer 4 weken hoef te spuiten voor 1 follikel, kan ik wel leven met die 3 keer. We hebben ook zaad ingekocht voor 6 keer, dus na die 3 keer is er nog genoeg over om IVF mee te doen. Het kan eventueel nog zo zijn dat mijn lichaam alleen op hoge doseringen reageert (wat ik dacht gezien de vorige IUI's en ICSI's), maar dat zien we dan wel weer..
@ shaddixxxWat fijn dat je al snel mag starten! hopelijk heb je geen ivf nodig en lukt het met iui. @Denise8787 inderdaad 3 maal is scheepsrecht ik zal voor je duimen. @Claro Ik hoop dat jij ook snel kan starten. Sluiten ze tijdens de feestdagen? @Y84 Fijn dat je ongie bent en ook kan gaan starten. ik moet 5 november ik ben zo benieuw, ik hoop dat wij ook snel kunnen starten. ik hoop niet dat we alle onderzoeken weer moeten net als de eerste keer. fijne avond!
Hoi Allemaal, Ik wil ook gezellig mee kletsen. Wij zijn onder behandeling in maastricht voor PGD/ICSI. We zijn in 2007/2008 erachter gekomen dat ik een sydroom heb waar onze eventuele kinderen 50% kans hebben om dit syndroom te erven. Wij zijn in 2011 begonnen met intake gesprekken. Helaas was mijn BMI te hoog en moest ik eerst wat kilo's kwijt raken. Dat is uiteindelijk gelukt en in juli 2012 zijn ze begonnen met de PGD test. Deze was in Mei 2013 eindelijk klaar. (Dit duurde zo lang omdat voor mijn ziekte nog geen test ontwikkeld was). Afgelopen september zijn we begonnen met onze eerste ICSI. Ik reageerde goed op de medicatie. Had gelukkig geen klachten of bijwerkingen. Helaas ging bij mij het stimuleren niet heel erg geweldig en hadden we uiteindelijk 7 eicellen bij de punctie. Hiervan waren er 3 bevrucht geraakt. Alle 3 de embryotjes hadden de PGD biopsie overleefd. Helaas waren 2 embryotjes aangedaan met mijn ziekte. Gelukkig hebben we wel een terug plaatsing gehad. Maar zondag 20 oktober hebben we helaas een negatieve zwangerschapstest gehad. Nu zitten we te wachten tot dat we worden ingepland voor poging 2.
@gootje: ik zit ook in maastricht Hoeveel moest je spuiten dan dat stimuleren niet goed ging? Ik moest 450 eenheden spuiten met puregon.. Op naar heel veel babys!!