pfff ren me rot vandaag....auto moet om 10 uur naar de garage en wordt tussen 10 en 11 gebeld door zknhuis dus....spannend.
Ohw wat spannend weer! Ik duim ook voor jullie wendee en denise! Butterfly, wat spannend! Misschien wel een 3ling straks hihi 1 plakkertje zou natuurlijk al geweldig zijn. Succes/sterkte in de wachtweken! x Ik ben gisteren weer voor een echo geweest, nog steeds niet ongesteld (73 dagen). Op de echo was niets verontrustends te zien, geen cystes,etc Eigenlijk is de winterstop voor cryo's tot 24 jan...... Maar ik mag weer beginnen met Progynova om 'cryo klaar' te worden, omdat we al zo lang stil staan ivm het klungelen rondom menstruatie
Jaaa morge terugplaatsing :-D Nu ben ik door de zenuwen vergeten te vragen of ze al weten of ze 1 of 2 terugplaatsen.. straks om 2uur tijdens spreekuur maar terug bellen!
Babbel81 - IVF -cryo 2e kindje Claro84 - IVF Katje77 - IVF eerste kindje Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - IVF/PGD Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI/PESA 1e kindje, nog 3 cryo's nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Engeltje72 - IUI - 2e kindje Purplebee - IUI - 1e kindje AGENDA Januari: 18: Diaantje78 - 3e FM 20: Babbel81- afspraak gyn bespreken cryo 21: Klaproos start IVF 22: Purplebee 1e FM 26: Katja77 - start Provera *: Y84 start IVF-PGD? 24: Hope2Bmama - 1e fm, 1e Cryo tp v/d 2e icsi-poging *: Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: 1: Katja77 - Start Decapeptyl 13: Katja77 - Eerste FM / Start Menopur *: Babbel81 - Cryo tp *: Char - Cryo tp Punctie: Nadin: 8 dec Flo: 7 januari Jufaman : 10 januari Butterfly: 12 januari Denise 15 januari Tp: Nadin : 11 dec One of kind: 22 dec IUI Engeltje 72: 28 dec IUI Flo: 9 januari Jufaman: 13 januari Butterfly : 15 januari Hope2bmama: ik hoop op 28 januari ICSI cryo Bn: Butterfly : 27 januari Zwanger: - Nadin - One of kind - engeltje1972
Super Denise! Gefeliciteerd! Kan me helemaal voorstellen dat je het vergeten in je enthousiasme hihihi.....
Leuk Denise, je mag bij poging 3 zelf beslissen of je 1 of 2 wil terugplaatsen??? zo dacht ik. hoeveel zijn er bevrucht?
Hey dames...nou goed en slecht nieuws....van de 7 eitjes waren er maar 5 rijp. Daarvan zijn er maar 2 bevrucht waarbij er 1 is gestopt met delen, dus vanmiddag gaat er slechts 1 terug. MAAR volgens het lab wel een topper, 8 cellig zonder fragmentatie. Dat moet haar dan maar worden toch??? @Denise spannend hoor....wel snelle tp inderdaad!!
Ja bij de 3de poging mag je zelf kiezen tenzij t een topembryo is.. dan plaatsen ze maar eene.. Als je op woensdag punctie hebt plaatsen ze altijd terug op vrijdag.. zou kwa resultaten geen verschil mogen maken. .
Wendee...al het moois zit gewoon in deze Emmy, dus inderdaad een toppertje. Succes met de Tp Denise..ik zou ook vergeten zijn door te vragen..jij ook succes met de Tp Hope2bemama..73 dagen al..wat word je geduld dan op de proef gesteld. Fijn dat je nu toch door kan, hoop dat je nu snel in een nieuwe cyclus zit
Net terug en ze zit erin!! Meteen nog even gevraagd hoe het zat met die vorige 2 emmy's 4 en 7 cellig leken me niet zo best en stilletjes hoopte ik dat ze slecht waren zodat deze ene meer kans maakt, maar ook die 2 waren klasse 1 dus zonder fragmentatie alleen minder ver dan deze 8 cellige. @Butterfly en straks Denise...het wachten kan beginnen, ik ben van plan NIET voor de 25e te testen jullie?? @hope2bemama 73 dagen....dat is veeeeeeels te lang als je erop zit te wachten. Knap hoor dat je zoveel geduld hebt. Ik vind de 10 wachtdagen om te kunnen testen al te lang....zucht....
Fijn dat het spuiten ed er in ieder geval op zit voor jullie Wendee en Denise! Nu de echt spannende weken... wachten wachten wachten. Ik ben vandaag voor de eerste follikeltest gegaan, 5 eitjes gevonden (aan 1 kant), andere kant niet zichtbaar door verkleving. Ook bloed ik nog steeds (na week Gonal F) dus extra bloedtesten gekregen. Vind 't zo spannend.. maandag moet ik weer terug.
Oooooooow wat is er veel gebeurd vandaag meiden! @ WenDee: Heeeel veeeel succes met je toppertje! Dit moet 'm gaan worden!! @ Denise: Morgen is het dan eindelijk zover, de terugplaatsing van jullie topembryo!! Hier probeer ik het gewone leventje weer op te pakken. Ik zit nu op 3 dagen na tp. Gewoon werken en afspreken met vrienden & familie komend weekend. Maar dan lekker zonder te spuiten (-->dat is dan weer een voordeel!). Ik voel me prima, heb alleen wat last van mijn liezen en lage rugpijn. Maar dat had ik de vorige keren ook! En ik ben heel moe, ik slaap heel goed overigens.... Liefs Jufaman81