Wie begint ook Dec ´13 Jan- Feb ´14 met IUI, IVF of ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@jufaman, wat wordt het spannend zeg!! Kan me voorstellen dat je jezelf op wilt sluiten. Ik duim dat hij lekker blijft zitten. 3x is scheepsrecht!

@Leco, welkom en heel veel succes!

@Butterfly, hoe gaat het met jou? Duren de dagen lang of valt het nog mee?

Wat de punctie betreft laat ik het allemaal over me heen komen. Ik ontkom er toch niet aan. Ja het zal geen pretje zijn, maar het is voor een goed doel. Nu hopen dat het ingepland kan worden na dinsdag!

2. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Welkom Leco !!!!!!! Succes

3. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames,

Hier nog maar 4 dagen na TP, dus het valt nog heel goed mee.
    Tegen donderdag , vrijdag zal het al meer gaan kriebelen.
    Heb soms lichte menstruatie krampen, maar of dit goed of slecht is, kan beide kanten op denk ik.

@Jufaman, Denise, Wen Dee, hebben jullie al symptomen?

4. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Butterfly ik had ook menstruatie krampen in de 1e week en de meeste krampen waren in de 2e week, dus wie weet:)

Denise ik begrijp je teleurstelling maar het aantal bevruchtingen zegt echt niets, bij mij waren 7 eicellen en maar 1 bevrucht door icsi en toch zwanger! hopelijk geeft dit je meer moed!

Jufaman veel succes met wachten, de 1e week gaat vaak wel sneller en hopen dat je 2e week ook zo snel gaat als de 1e

5. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Ja ik ga er al van uit van weer een mislukte poging..
    Die arts was ook zo negatief.. dat je dat zelf ook word!
    Heb wel menstruatie krampjes maar neem aan dat dat gewoon van de punctie nog komt...

6. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    @Denise, een negatieve arts is ook echt waardeloos....geloof er in. Voor dit moment draag je ze gwn bij je!!

@Diaantje, spannend hoor!! Fijn dat die punctie eraan komt, dat is weer een stapje verder....

Hier behalve pijnlijke boobs (pregnyl) vroeg wakker worden omdat ik echt moet plassen en wat bandenpijn onderin, geen symptomen of krampjes ofzo. Had ik alleen de eerste dagen na de punctie. Heb nu juist een lekker warm gevoel in de onderbuik....

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier voel ik vanalles, maar op dit moment letten wij er ook wel heeeeel erg op he dames?!?!!

Dus niks voelen kan alles betekenen en vanalles voelen kan niks betekenen.... Mijn lichaam kan me zo goed voor de gek houden, dus ik laat het maar gebeuren! Mezelf druk maken helpt niets. Ik kan er nu toch weinig meer aan veranderen. Of het is raak of het is mis! Zo simpel is het! Neemt niet weg dat deze wachtweken echt ruk zijn! Succes allemaal xx

Zometeen komt mijn nichtje voor bijles Nederlands. Lekker eventjes 2 a 3 uur mijn gedachten bij andere dingen. Dan schiet de tijd tenminste op. En morgen weer aan het werk met mn klasje! Alleen maar thuis zitten en niks doen vind ik echt vreselijk!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jufaman, en de andere dames.. ik duim voor jullie.

Klinkt gek maar blij als ik morgen groen licht krijg om door te gaan met de cryo, ik zou graag op het wachtbankje zitten ;) Wachten op het groene licht is ook echt niets.. Wil verder na het verlies van ons kleine meisje. Wil niets liever dan opnieuw zwanger zijn, maar dan van een kindje wat gezond is en geboren mag worden!!

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Poppetje..ga voor je duimen voor een groot groen licht!

Lego..welkom! Succes met afwachten

10. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Succes morgen poppetje, ik ga voor je duimen!

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Babbel, voor ons allebei een mooie februari met een pak cryo hoop ik. ;)

Leeuw, voor jou wordt het ook een spannende maand!!!

12. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poppetje, hoop dat je morgen meer nieuws hebt en kan starten !!
    Ik duim voor je.

13. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Het wordt zeker een spannende maand voor ons. Maar we krijgen donderdag eerst nog wat bloeduitslagen.

Ik ben vrijdag gaan prikken om te weten of ik Factor V Leiden heb. Mijn nicht is er achter gekomen dat ze dit heeft enhet schijnt erfelijk te kunnen zijn. Aangezien ik dan meer kans loop op een miskraam als er niks aan gedaan wordt wil ik dit wel weten. Dus tot donderdag is het nog even extra spannend.

Als alles goed is mag ik op valentijnsdag beginnen met prikken :) Dat zou toch een goed teken zijn zou je zeggen hihi

Het laatste weekend van januari gaan we nog lekker een weekendje weg met zijn tweetjes om even op te laden.

14. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Poppetje heel veel succes vandaag!!

owwww ik heb abonnement per ongeluk verwijderd van dit onderwerp en nu weet ik niet hoe ik het terug krijg!

15. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Een zwaai naar iedereen!!

@Poppetje77, veel succes meid vandaag. Ik hoop dat je groen licht krijgt vandaag om weer te starten. Ik wil nog even zeggen dat ik je zo positief over vind komen in je schrijfsels. Heel veerkrachtig!

@Jufaman, spannend de tweede wachtweek! Zenuwslopend lijkt me dat.

@Wen Dee, @Butterfly: tweede wachtweek ook alweer in zicht.

@Denise, ik kan me wel voorstellen dat je weinig positief meer bent als de arts zo negatief praat. Ik denk dat ik sowieso altijd een beetje cynisch ben / blijf... zo kan het uiteindelijk alleen maar meevallen. Beetje indekken voor tegenslag. Veel artsen doen dat ook. Het is zo lastig schipperen tussen positief denken en realistisch blijven.

@Diaantje, 4e follikelmeting ... hopen dat je punctie snel gepland kan worden. Dan breken ook de spannende tijden voor jou aan.

Nou ... ik had nog goede hoop dat ik één van de uitzondering zou worden dat ik nog even in mijn laatste cyclus voor IVF spontaan zwanger zou worden terwijl de medicijnen al in de koelkast liggen... maar helaas. Ben dit weekend ongesteld geworden. En nu moet ik dus volgende week dus aan de Provera om weer mijn ongesteldheid op te wekken zodat ik 1 februari kan starten met decapeptyl. Ik kan gaan aftellen :)

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Bij onderwerptools rechtsbovenin

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Katja...jammer, geen spontaan wondertje:(..was wel heel mooi geweest hé. Op naar een mooi mmm-wonder!!

Leeuw..wat goed dat je daar toch nog op kan laten testen, duim voor een goede uitslag

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Het gaat hier lichamelijk nog wel goed dames.....maarrrrr

Ik ben deze onzekere tijd zo vreselijk beu! Ik voel me machteloos, gefrustreerd, zenuwachtig en ik ben absoluut mezelf niet meer....... Pfffff ik hoop zo erg dat het deze keer raak is. (Anders kunnen ze me rustig naar een psycholoog sturen!)

19. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poppetje, hoop dat je een positief gesprek hebt gehad in Gent en dat je snel verder kan.

@leeuw, hoop dat je bloeduitslag goed zal zijn!!

@jufaman, ik weet wat je nu doormaakt, is enorm stresserende tijd..
    Hoop dat je snel positief zal testen ! Ik duim voor je mee.

Hier gaat alles nog tot nu. Nog een weekje geduld.

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wij mogen door, zaterdag ongesteld geworden dus zal februari de cryo terug krijgen, als deze goed ontdooit natuurlijk!!

Deel Deze Pagina