Wie begint ook Dec ´13 Jan- Feb ´14 met IUI, IVF of ICSI

Discussion in 'MMM clubs' started by one of kind, Sep 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gootje

Gootje Lid

Oct 30, 2013
    6
    0
    0
    @denise8787 ik heb 150 fostimon gespoten voor de stimulatie. Volgens de arts genoeg voor mijn leeftijd en situatie.

@one of kind. Maastricht is niet heel dichtbij ons huis. Maar betere wachttijden dan Utrecht voor PGD/ICSI

2. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Ja ik kom zelf uit maastricht :) wel fijn lekker dichtbij
    Jij ook dan one of kind?
    Ik deed mee aan een studie en die had uitgelood dat ik 450 moest.. maar dat werkte beide keren heel goed gelukkig! Tis wel heel veel ja als ik dat van andere hoor.

3. Denise8787

Ohh gootje kom je uit de buurt van utrecht en heb je rond september de punctie gehad in maastricht? Want dan hebben we die mss wel samen gehad hihi..

4. Gootje

Gootje Lid

Oct 30, 2013
    6
    0
    0
    @denise8787. Ik kom uit omgeving Eindhoven. Dus utrecht en Maastricht is voor ons even ver rijden. Ik heb 2 oktober in de ochtend de punctie gehad.

Jij hebt dus ook net een ivf/icsi poging achter de rug?

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik kom ook uit Maastricht ja:D

6. Denise8787

Ohh ik had de punctie 16september.. maar helaas is t niet blijven plakken
    Ben nu aant wachten op mn ongesteldheid zodat ik aan de pil kan beginnen.. planning is 18december dan spuiten!

Ohhh :) maastricht is niet zo groot he haha
    Maar jij begint met iui he? One of kind? Ook spannend! Moet je ook spuiten?

Hoe oud zijn jullie allemaal? Ik ben nu 26 jaar

7. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hahaha Maastricht is idd niet zo heel erg groot:)

Ik begin idd met IUI -d ( donor).
    Ik hoef gelukkig alleen de pregnyl te spuiten.
    Heb 2 icsi's gehad , 1 voor mijn zoontje en 1 in 2011.
    Maar nu ga ik weer IUI proberen, had altijd stress met mijn ex.
    En denk dat dat zeker niet goed is:)

8. Gootje

Gootje Lid

Oct 30, 2013
    6
    0
    0
    Ow wat vervelend dat het niet is blijven plakken. Gelukkig is december dichtbij en mag je dan weer probleren voor een klein wondertje.

Wel grappig dat er nu meer mensen behandeld worden in Maastricht. Want als je zoekt op Google ervaringen maastricht vind je niet veel.

Ik ben nu 27 en mijn eerste icsi is ook niet blijven plakken :(. Nu maar weer Wachten tot maastricht tijd en plaats voor ons heeft.

9. Denise8787

Jaaa tijd gaat echt langzaam he.. ik vind die wachttijden er tussen in vreselijk maja ;)
    Ik krijg er nu wel 2 terug geplaatst omdat dit de laatste poging is..

Hoe bedoel je stress met je ex one of kind?

10. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Hello ladies!

Welkom Denise 8787! Je kunt alweer bijna beginnen.. In ieder geval een stuk sneller dan ik, mijn vriend en ik zitten nog op het wachtbankje :). Ik ga voor je duimen dat drie maal echt scheepsrecht is!!!

@Shadixxx: wauw, dan kun je ook echt al snel starten, ik hoop dat er helemaal geen IVF nodig zal zijn!

Welkom Gootje! Wij zitten ook in Maastricht voor IVF/PGD. Jammer dat je 20-10 een negatieve test had... Jullie zijn vast weer snel aan de beurt, alles is nu immers klaar qua test etcetc. Bij ons zijn ze nu de test aan het ontwikkelen, zou 3/4 maanden duren. Dus december/januari af... Ondertussen doen we de screenende onderzoeken of we geschikt zijn voor IVF. We gaan uit van wel, omdat ik twee keer snel zwanger was. Maar ja, je weet het pas als je het weet he.. :). 8-11 en 12-11 hebben we weer afspraken. Maar dat zie je ook in lijstje.

Willen jullie misschien ook het afsprakenlijstje updaten met jullie afspraken, Denise8787 en Gootje?

@oneofkind: proficiat met je huisje!!! yessss!!

Inderdaad veel mensen uit Maastricht en omgeving zeg.. Wij wonen ook vlakbij Maastricht. Ik heb overigens 'horrorverhalen' gehoord over de wachttijden in sommige andere ziekenhuizen... Geen idee of het klopt, maar ik zag ergens 1,5 jaar in Utrecht voor PGD/IVF????

Ik ben trouwens in mei 29 geworden... Was heel graag voor mijn dertigste moeder geworden, daarom zijn we vlak voor mijn 28e verjaardag gestart met proberen.. Maar soms gaat het leven niet helemaal zoals je plant! Alle hoop op komend jaar :)!

Fijne dag allemaal!!!

11. Denise8787

Klopt idd Y84, ik had iemand leren kennen bij IVF Maastricht en die kwamen helemaal van Utrecht maar omdat daar de wachtlijsten zo verschrikkelijk waren reisden ze helemaal naar t zuiden ervoor!!

Wat grappig dat er nu al 4 dames zijn die in Maastricht lopen hihi :)

12. Denise8787

Clubje;

Babbel81 - IVF
    Claro84 - IVF
    Katje77 - IVF
    One of Kind - IUI-D
    Shaddixxx - ICSI-D
    Shanneke - ICSI
    Ster80 - IVF
    Tammie87 - ICSI
    Y84 - IVF/PGD
    Denise8787 - ICSI

Agenda;

Oktober;
    30; Claro84 - Startgesprek IVF
    30; Shaddixxx - Afspraak ReproGen

November;
    5; Tammie87 - Eerste gesprek
    8; Y84 - Afspraak PGD arts
    12; Frummel - Uitleg medicatie
    12; Y84 - Afspraak gynaecoloog
    14: Katja - Startgesprek IVF UMCG

December;
    *; Ster80 - Start IVF
    *; One of Kind - Start IUI-D
    *; Denise8787 - Start ICSI AZM: 18December beginnen met decapeptyl

Januari;
    27; Katja77 - Startgesprek IVF Dusseldorf
    *; Shanneke - Afspraak gynaecoloog

Februari;
    *; Babbel81 - Start IVF

13. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Zie je, dan klopte die info die ik zag!!

OMG, dan zijn de lijsten dus echt lang want anders ga je echt al dat reizen niet doen!

Hoop dat er binnenkort voor de meiden rondom Utrecht daar ook meer mogelijkheden komen...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit allemaal al lang vindt duren en dit is dus nog helemaal niks. Ik hoop dat ze ons volgende week ook een beetje een inschatting kunnen geven wanneer we echt aan de beurt zijn. Vorige keer zeiden ze ongeveer februari starten met de pil slikken en daarna dus hormonen spuiten etc. Ik hoop dat dat zo blijft...

14. Gootje

Gootje Lid

Oct 30, 2013
    6
    0
    0
    Hoi meiden,

Het wachten is inderdaad vreselijk. Eerst wachten of we door de pgd commissie mochten en toen of de pgd test wel zou lukken. En nu weer Wachten op poging 2.

@oneofkind. Gefeliciteerd met je huisje!!

@y84. Wat bedoel je precies met afspraken lijstje? Ik zit nu op het wachtbankje en heb helaas even niets om naar toe te leven.
    Utrecht heeft inderdaad hele lange wachttijden. Ik was eerst in utrecht onder behandeling. Maar die hebben mij verteld dat de Wachttijden lang waren dus dat we beter naar maastricht konden.

29 is nog super jong en omdat je al zwanger bent geworden lukt het hopelijk met eeen gezond embryotje ook meteen.

Hopelijk hebben we volgend jaar allemaal een positieve zwangerschapstest.

15. Claro84

Claro84 Actief lid

Aug 6, 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denise, welkom. Duim mee voor 3de keer goede keer ;).

Shaddixx, super. Hoop dat alles geregeld raak en jullie al snel kunnen starten.

Tammie, spannend!!! De 5de komt korterbij.

Gootje, welkom. Jullie hebben al een hele weg moeten afleggen. Hoop dat jullie snel aan poging 2 kunnen beginnen.

One of kind, super!! Proficiat!!!

Gisteren ging het super snel, stonden op 5 min terug buiten J. Mogen volgende cyclus starten. Normaal gezien over een 2 weken ongesteld en dan bellen voor de eerste stap :-D. Word weer spannend!!!

Ben 29 (weet nie meer wie het vroeg ;)).

16. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Hee goedemorgen! Ik bedoelde om je naam er vast bij te zetten bovenaan en welke behandeling jullie doen. Maar alleen als je dat wil, hoeft helemaal niet hoor!! Hoop dat jullie snel weer een startdatum hebben!!!! Fijne dag allemaal!!

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Mag ik me hier bij jullie aansluiten?

Vanmiddag evaluatiegesprek gehad in het ziekenhuis. En in december gaan we voor de 3e ICSI-poging. Ik heb het lange protocol dus eerst 3 weken de pil slikken en daarna pas spuiten. De punctie zal hoogstwaarschijnlijk dan ik januari plaatsvinden. Dat heeft de eerste 2 keren bij mij ook goed gewerkt.

Ik zit al in zoveel topics, maar daar is iedereen ondertussen al zwanger. Graag klets ik met lotgenootjes mee!

Groetjes jufaman81

18. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    Welkom jufaman81!!

Hier nog niemand zwanger, hopelijk vlgd jaar allemaal! In welk ziekenhuis zitten jullie als ik vragen mag?

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @Y84: Dankjewel... wij zitten in het St. Elisabeth ziekenhuis in Tilburg en we zijn er zeer tevreden over!

20. Denise8787

Welkom Jufaman!
    Ook de 3de icsi poging voor jou! 3maal scheeprecht!
    Dit x ook 2 embryos terug plaatsen?
    Ik zal ook in januari de punctie hebben! Spannend he.. kan niet wachten

Share This Page