Wie begint ook Dec ´13 Jan- Feb ´14 met IUI, IVF of ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    duim duim duim voor je jufaman!!

2. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Jufaman,even een hele dikke knuffel vanaf deze kant. En ik blijf gewoon voor je duimen dat het een innesteling is!

Ik zou vanmorgen terug gebeld worden met de uitslagen van het bloedonderzoek op Factor V Leiden. Ik ben wel gebeld maar de uitslagen waren voorlopig nog niet binnen. Nu wordt het pas woensdag dus we gaan maar weer wachten en duimen.

3. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Jufaman, ik snap je twijfel, maar je weet het nooit helemaal zeker, totdat je getest hebt en volledig rood bloed hebt gezien.
    Sterkte met wachten Dikke knuffel

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik weet het wel zeker hoor!! Aangezien dit de vorige keren precies zo was. En ik heb een cyclus van maar 25 dagen, dus krijg ik de bloedingen eerder.

Lief dat jullie me willen geruststellen, maar dit is de 5e x dat ik dit nu meemaak en ik weet echt wel waar ik over praat!

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    :( het is een feit dat jij je eigen lichaam beter kent dan wij maar we hopen allemaal op iets goeds voor je. Dikke knuffel voor jou! De mmm is niet leuk!

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Bij mij is de hoop verdwenen, aangezien het bloedverlies echt rood is. Het bloedprikken as dinsdag is (zoals gewoonlijk) alleen maar protocol!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    :( alle knuffels in de wereld helpen nu helaas nog niet.. Denk aan je en hoop echt zo dat poging vier jullie poging gaat worden!

8. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jufaman.. ik kan echt niks zeggen om het beter te maken dus alleen maar heel veel sterkte wensen! Ik leef met je mee, wij allemaal!!

9. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik voel me plaatsvervangend verdrietig Jufaman, maar dat zal maar een fractie zijn van wat jij moet voelen... :(

Heel veel sterkte en kracht!!

10. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Jufaman dat is er nu echt weer balen, all ons goede worden kunnen het niet verbeteren maar wij weten alle hoe het voelt altijd die rot ongi die weer komt.

Hier:
    MVM is er geweest, gelukkig zij had de mk ook mee gekregen van mij en zij had ook de test gedaan in Juli laatst jaar. nu heb ik er de testen van juni juli eruit gehaald en daar zijn de testen niet zo positief geweest dan nu. Foto's zal ik zo in een album zetten.

Bij de Doctor ben ik ook al geweest wel heb ik hem niks gezegd dat ik zwanger ben, hij was tegen dat wij ook al voor de mk naar Geertgen gaan, ik zal minder eten en afvallen en als ik dan niet zwanger kan worden zal ik het laten. Was zijn uitsprak. Dus ik pak gewoon voor het eerst geen medicaties en hij hoef het nog niet te weten. Ik heb de Griep die om gaat en ik zal mij in het bed leggen en een paracetamol pakken dan word ik wel weer fit. ??????? Gaat het???? Volgens mij is het toch tijd voor een nieuwe huisarts.

11. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Jufaman, zolang het gaat om bloed bij afvegen dan zit het misschien wel goed!

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland

Jufaman, hier sluit ik me volledig bij aan

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    #993 Jufaman81, 23 jan 2014
    Laatst bewerkt: 23 jan 2014
    Dankjewel lieve dames, Het duurt even voordat we dit verwerkt hebben.

We hebben al wel besloten dat we eerst lekker gaan carnavallen (we blijven toch Brabanders ;)), want dat heb ik vorig jaar gemist bij de 1e ICSI-poging. We gaan ook nog een heerlijke zomervakantie boeken (dat hebben we niet gedaan ivm 2e poging!!). Even tijd voor onszelf en voor elkaar. Ik weet dat dat heel belangrijk is. En dan kunnen we na de zomervakantie voor de eventuele 4e poging gaan........

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jufaman, groot gelijk. Jullie moeten na deze tegenslagen, je eerst opladen. Ik heb niets met carnaval maar kom van boven de rivier. ;) Maar weet hoe het leeft in Brabant!

Niettemin had ik je gegund dat dit goed had gegaan, dat had je je vakantie en carnaval graag voor opgegeven, weet ik zeker.

15. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Jufaman, wat ontzettend kut zeg. Jij kent lichaam het beste. Heel veel sterkte!!

Joliee, heel veel succes morgen. Ik hoop op een mooie opbrengst! Wel een fijn idee dat er nog iemand een punctie heeft morgen. Hoe laat heb jij hem?

16. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diaantje en Joliee, veel succes morgen!!!!

Jufaman, veel sterkte voor nu en ben blij te lezen dat je toch al enkele leuke dingen in het vooruitzicht hebt!

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    heb weinig keus.......

we zijn heel verdrietig!

18. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jufaman, dat begrijp ik. Het is ook heel k*t als het misloopt.
    Daarom wens ik je ook veel moed en sterkte toe.

19. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Nou ik heb de punctie achter de rug. Het viel me 100% mee! Nu wachten hoeveel eitjes ze hebben gevonden.

Joliee, hoe is het bij jou gegaan?

20. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou die punctie viel zeker mee! Had in gedachte al m'n doodvonnis getekend na al die verhalen maar zo gepiept en pijn viel heel erg mee! Dus dit zijn de goeie verhalen voor de mensen die nog moeten :)

Ik wacht ook in m'n ziekenhuisbedje op de uitslag..

Deel Deze Pagina