De pijn viel zeker mee. Ik heb daar zelfs gelachen. Er zijn 3 eitjes gevonden. Niet zo'n hele grote oogst, maar je hebt er maar een nodig. Zaad van mijn man was perfect 98 miljoen. Daar zal het in ieder geval niet aan liggen. Zondag ochtend moet ik bellen of er een reugplaatsing is. Worden lange dagen!!
Ik heb maar 2 eitjes, ben er een beetje verdrietig van moet ik zeggen. Je hebt er inderdaad maar 1 nodig maar de kansen zijn nu nog weer enorm verkleind.. pff wat een mentale uitputtingsslag zo'n traject. Maar goed, stay positive!
Yep stay positive Jolie en Diaan, ik snap dat je altijd hoopt op veel eitjes...dont we all??? Maja 1 topper is genoeg, we duimen!! Nu lekker rustig aan doen en wachten op het belletje....wanneer horen julie wat??
Dank je wel Wen Dee. We blijven positief!! Zondagochtend moet ik zelf naar het ziekenhuis bellen of er een terugplaatsing komt. Joliee, deze twee eitjes gaan gewoon top emmy's worden!!! Ik was ook lichtelijk teleurgesteld hoor. Helaas heb je het niet in de hand. Ik zal duimen voor je!!
Diaantje en joliee, ik begrijp dat jullie er meer wilden, maar hopelijk hebben julie sowieso een TP !! Hier vanmorgen op 12dpo een test gedaan en zoals verwacht negatief Had het al voelen aankomen aangezien er wat fragmentatie was, maar toch... Sommige raken toch zwanger door een matig embryo. Pppppp Nu alweer op naar de derde.. Waarschijnlijk starten eind februari. We gaan nu wel van kliniek veranderen dus hopelijk heeft dat resultaat.
@jufaman, dat had ik vorige keer exact 2 weken na punctie.. Dus dat verwacht ik zondag Aangezien het al geen top embryo's waren had ik er geen pos gevoel over van in het begin. Maandag bloedtest.
Ik dinsdag pas bloedtest. Naja, alleen voor het protocol dan, voor mij hoeft het niet.... Maar wat moet dat moet!
He bah, wat een shit nieuws butterfly! Vind t wel stoer dat je gelijk doorgaat.. vechtertje! Sterkte met het een plekje geven, dat geld natuurlijk ook voor jufaman! Denk aan jullie!!
Wat een onzin dat dat moet.. wij moeten helemaal niet bloedtesten enkel thuistest!! Hoop toch dat je te vroeg getest hebt butterfly.. Hoe is t met jou jufaman?? Gaat t een beetje?
Dikke knuffel voor Jufaman en Butterfly, echt kl*te nieuws Hier: Gisteren is vriend van mijn man papa geworden, heel leuk voor hen! Maar hier toch wel mega dip nu....... Met zijn vriendin heb ik helemaal niks, liggen niet op de dezelfde golflengte zeg maar Ik erger me soms dood aan haar. Helaas is onze smaak voor meisjesnamen wel dezelfde golflengte. Hun meisje heeft nu een naam die ook op mijn lijstje stond. Nu niet meer, ben er gelijk al klaar mee. Ik heb er even keihard om gejankt! Toen zij verkering kregen, waren wij al bezig met onze wens (3 jaar). Doet toch meer pijn dan ik had gedacht. Al dat vrolijke gedoe er om heen in whatsapp-groep met de vrienden over de geboorte. Heb zelfs op het punt gestaan, om de groep te verlaten. Bleeggh! Vandaag FM gehad en bms was 8,3 dus ben cryo klaar!!! Maandag telefoon over ontdooiing en dan hopelijk dinsdag TP
Hey Butterfly, mijn vriendin, zit niet in de mmm, was 2 dage over tijd heeft een test gedaan en die was negatief 2 dage later heel licht positief zij heeft naar mij die posi test gehad en is nu 4 dage verder dan ik dus het kan allemaal !!! Sterkte !!
Thanks allemaal, Maar in de mmm weet je perfect wanneer je ovulatie (punctie) is. Dus ik hoop er jammer genoeg niet meer op
Hope2bemama..snap dat het even extra confrontrerend is de geboorte bij je man's vriend. Ik kan het gevoel ook zo weer voor me halen toen wij in een vergelijkbare situatie zaten. Weten ze ook dat jullie in de mmm zitten? Kunnen ze misschien ook wat tactvoller zijn. Jullie nu op naar een mooie cryo! Butterfly..voor jou denk ik tegen beter weten in, maar ik blijf toch nog even voor je duimen.
Hè wat een vervelende berichten allemaal. Het begon zo leuk ... Sterkte Butterfly ... Wat een teleurstelling. En ook nog weer even een knuffel voor Jufaman. Hope2bmama, ja die gelukzaligheid rondom een baby ... Dat is soms lastig om je dan een houding te geven. het is balanceren om oprecht blij proberen te zijn en je verdrietig voelen. mijn schoonzus is vorige week bevallen en ik was dezelfde dag op kraambezoek ... Alle blije gezichten van de oma's tot aan de kraamhulp, werden me soms ook bijna te veel. Ik hoop op goede berichten voor Diaantje en Joliee. Fijn om te horen dat de punctie is meegevallen.
@butterfly, je kent je lijf het beste dus als het nega voelt en test dan zal t waarschijnlijk niet goed zitten. Balen hoor. Vorige keer werd ik 15 dpo ongi dus zou ik 14 dpo (27/1) pas moeten testen. Gisteren wel een wat zeurende pijn gevoeld maar had ook meubels lopen slepen en tillen dus kan ook gewoon last van dat hebben. Heb verder weinig klachten, soms tegen de avond een wat zeurderig gevoel maar dat kunnen ook mn darmen zijn want die rommelen behoorlijk....mijn reuk is wel extreem goed...helaas vooral voor vieze luchtjes, hahaha. Hier overigens ook alleen een bloedtest als er een positieve thuistest is. Toch raar dat ze het overal weer anders aanpakken....