Wen dee goede tekenen maar na je tp hoor je niet met zware dingen te zeulen wanneer ga je testen? Echt pas de 27e?
@poppetje, het zknhuis zei dat ik alleen op de dag van de tp rustig aan moest doen en daarna alles weer mocht....maar ik heb sowieso 's avonds vaak wat meer last van een wat zeurderig gevoel onderin de laatste dagen. Bah..ene moment voelt t als ongi en dan weer niet.. Ik kan nog geen symptomen hebben dus its all in my mind, maar wel bizar dat dat zo sterk is dat het je reuk beinvloed... Vanochtend een kv testje gedaan maar in mijn enthousiasme 2 pipetjes urine erop gespoten, geen idee waarom ik dat deed want dat is echt veel teveel...Kreeg wel meteen een felroze C streep dus goed uitgevoerd, maar de rest werd daarna allover lichtroze, het ding was ook zeiknat (letterlijk) dus heb m even laten liggen tot die wat witter zou worden om een eventueel tuurstreepje te kunnen ontdekken, maar het ding begon pas na 20 minuten wit weg te trekken en toen bleef er wel een lichtroze T-streepje staan maja dat telt helaas niet...zo gemeen...Morgen maar even opnieuw met 4 druppels....zucht...
Thanks Nadin.. Is idd echt balen, maar nu hebben we nog eens een maandje dat we spontaan kunnen proberen en wie weet gebeuren er mirakels Mmm spannend Wen Dee, mijn duimen draaien !!
Wen Dee je maakt het weer spannend!!! Mijn duimen draaien voor een mooie test... Butterfly hie gaat het met jou? Misschien was je wel tevroeg met testen. Geen bloed geeft moed! Hier ben ik best zenuwachtig voor morgen. Ben zo bang dat ze zeggen dat er terugplaatsing is. Wat is dit slopend zeg pfff...
@diaantje Ik zal morgen nog eens een testje doen maar ik heb nu meer onegsteldsheidspijn dus ik denk dat dit morgen of maandag ten laatste gaat doorbreken. Ik hoop dat het ons ooit gaat lukken. Ik duim ook voor nou voor morgen. Is idd zenuwslopend dat wachten.
Hij Wen Dee, die testjes van de Action zijn wel ook heel goed ik had nu de testen nagekeken van mijn miskraam daar had ik wel KV test die zijn niet zo donker als die van nu die van de Action, 1,50 voor 2 daar mag je ook eens vaker testje doen hahahaha Kijk de Foto's in mijn Albums.
Hey Engeltje....wanneer testje je voor het eerst pos? Ik heb door de hormonen geen idee wnnr mn NOD is, maar uitgaande vd vorige ronde werd ik 12 dagen na de tp ongi, dat zou dan deze cyclus op 28/1 zijn. Van het ziekenhuis mag je pas 14 dagen na TP testen, maar het zou nu toch wel een x pos. moeten zijn lijkt me...
Waaah begin t nu ook echt eng te vinden iedere x als ik naar de wc ga ben ik bang voor bloed! Hoop zo op een wonder
Wen Dee ik had met een Action test 5 dage voor NOD positief heel lichtjes maar de streep was er. 28-12 IUI 5-1 test was negatief, wilde weten of Pregnyl uit de lichaam is. 9-1 positief en dan iedereen test donkerder, kijk foto's. 13-1 NOD
Hey Denise, zal wel aan mij leggen maar wat bedoel je met "Wat voor embryo was t? " ???? Zie net Poppetje heeft al geantwoord DANKJE WEL Had IUI bijgeschreven daardoor snapte ik dat niet !
Is niet erg ik snapte het alleen ff niet wat je bedoelde. Gebeurt mij ook dat ik iets fout lees. hihihi
Diaantje, heb jij al nieuws? Wij hebben met gebeld en van de 2 eitjes iig 1 bevruchting dus een tp morgen! Jij ook hoop ik!!