Wie begint ook Dec ´13 Jan- Feb ´14 met IUI, IVF of ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Dank je wel Joliee!!! Jij ook succes vanmiddag. Leuk dat we dan samen op gaan.

2. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Diaantje, wat een opluchting!!!!!!!!!!!! Veel succes, vanmiddag :) en Jolieee natuurlijk ook.

3. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lees net je post op de andere pagina Katja. Jammer, het had zo leuk kunnen zijn.. maar nu op voor IVF! Lets rock!

4. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Nou hij is teruggeplaatst hoor! Het is een 5 cellig embryo van goede kwaliteit. De andere twee eitjes waren ook bevrucht, maar de deling ging te langzaam. Nu lekker broeden en hopen dat hij blijft zitten.

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Wat fijn Diaantje!! Nou .... Ze hebben het wel heel zenuwslopend voor jou gemaakt. Gisteren leek het even de vraag of er überhaupt een terugplaatsing zou komen. En valt het eigenlijk allemaal wel mee .. Heel positief juist!!

6. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames! Ik ben al een tijdje wat aan het rondkijken op het internet naar ervaringen met IVF. Ik dacht, ik meld me nu toch maar eens aan. Ik heb al een kindje van 5, maar helaas bleef de volgende uit. Mijn eileiders doen het kennelijk niet meer. Ik ben 12 januari begonnen met decapeptyl en ga morgen door met Gonal-F. Ik heb geen eerdere andere trajecten meegemaakt. Ik vind het dus allemaal erg spannend en zie wel op tegen de volgende hormonen. Ik ben bang in een vreselijk monster te veranderen... Ik hoop hier elkaars ervaringen te delen. Hopelijk hebben we wat aan elkaar.

Groetjes!

7. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ook hier zit de terugplaatsing er op. Van de (maar) 2 eitjes gelukkig wel 2 bevruchtingen (beide 8-cellig) dus hopelijk zelfs een cryo. Maar die hebben we voorlopig helemaal niet nodig natuurlijk ;)

@diaantje, fijn dat jou terugplaatsing ook goed gegaan is. Laat ze maar lekker verder delen in je warme buikje hoor! Daar wordt ie vast blij van!

@mimami Welkom (helaas!), maar leuk dat je meeschrijft. Ik ben 2 weken geleden precies zo ingestapt toen ik (ook voor t eerst) aan de gonal f ben begonnen. Spannend allemaal he! Achteraf is het toch allemaal snel gegaan, al is t wel een emotionele rollercoaster. Hormonen vielen mij mee, maar ben wel altijd sowieso wel redelijk positief ingesteld ;) Heb je de start gedeeld met je omgeving?

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Jolieee, dat klinkt ook een stuk positiever dan een paar dagen geleden!! Broeden maar!!

Welkom Mimami en succes!!

9. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Jolie en Diaan....Jeeeejjjj, welkom op het wachtbankje!!

Katja, je gaf me een doodschrik vannacht toen ik je post zag met die sterk op mijn streepje lijkende test....haha...echt vreemd hoor.

Denise, menstruatieachtige pijn hoort er blijkbaar gewoon bij. Ik had het bij mijn vorige spontane zwangerschappen ook, dacht dat ik ongi werd maar dat gebeurde dan dus niet. Heb het nu ook al sinds donderdag en heb het nog steeds 's avonds. Ik las ergens dat het de baarmoeder is die uitrekt. Voor de liefhebber een paar dingetjes die mij het idee gaven dat er daar toch iets gebeurde was soms na die zeurpijn ook even het gevoel dat ik mn hart daar voelde kloppen, mss ivm betere doorbloeding. Soms kreeg ik ineens een heel warm gevoel daar beneden afgewisseld met weer helemaal niks voelen...wel allemaal vrij laat in de 2e wachtweek, en nu zit ik rond NOD en staat eten me tegen, kan maar weinig op, heb nergens zin in of wordt er misselijk van. Zit gewoon snel vol en ik vind veel dingen niet meer lekker ruiken. En als ik in bed ga liggen krijg ik elke avond wel even die zeurende pijn en pijn in mijn lies (bandenpijn). Kortom ik voel me nu al zwanger :)

Ow en dames die net de TP hebben gehad...ik heb ook deze ronde gewoon alles gedaan wat ik normaal ook deed (sex pas vanaf dag 3 na TP), heb alleen wel wat vaker even op de bank gelegen omdat ik ineens moe werd. Het grootste verschil met mijn vorige poging was dat ik deze keer er helemaal in geloofde en alle negativiteit en stress op afstand heb gehouden. Of het heeft geholpen weet ik niet, maar het maakte de wachttijd wel veel leuker ;)

Vanochtend weer getest en hetzelfde lichte (volgens mn man iets duidelijker) streepje...pfew...ik blijf elke dag maar even die goedkope KV testjes doen om te zien of die streep langzaam wel donkerder wordt want dat lijkt me wel de bedoeling en dan wil ik voor vrijdag een CB met tekst doen, voordat ik mn belafspraak heb met de gyna.

10. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend Diaantje en Joliee! Nu beginnen de wachtweken... Ik duim voor jullie!

En Wen Dee die test ziet er veelbelovend uit! Gefeliciteerd met je zwangerschap (we gaan er gewoon vanuit dat het raak is tot het tegendeel bewezen is :D).

Mimami ik ben ook net begonnen met de eerste behandeling (IUI). Ik moet zeggen dat de eerste dagen hormonen spuiten me heel erg mee vielen, tot ik een week na de start een enorm monster (of meer een emotioneel wrak?) werd ;). Het is voor iedereen anders, laat het maar over je heen komen. Ik spuit Puregon, dat is vergelijkbaar met Gonal-F.

Hier is het ook een tijdje stil geweest, heb wel meegelezen natuurlijk met al jullie avonturen. Ik had een gevalletje overstimulatie, dus wij hebben de eerste IUI-poging afgebroken. Met zes eiblaasjes was het iets te riskant om door te gaan. In ons ziekenhuis gaan ze niet verder bij meer dan 3 eitjes. Nu slik ik sinds vrijdag een kuur Provera om de menstruatie op gang te brengen. En dan straks met de halve dosis Puregon verder (25 eenheden).

11. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Welkom mimami !!!

Van morgen bij de Intake bij de verloskundige heb ik haar verteld welk dromen ik had en welk angsten, i.v.m. miskraam, dus hadden wij net nog ff een heel vroege echo gemaakt !!!!!

Bijgevoegde bestanden:

12. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    #1092 Katja77, 27 jan 2014
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014
    Purplebee, ik slik sinds zondag provera maar voor mij dus als start voor de IVF. Wel dijn om te weten dat je goed te stimuleren bent voor wanneer je ook nog naar IVF gaat. maar dat is nog erg ver weg.... En hopelijk niet nodig. Succes met de komende IUI. Nu een beetje rustig aan met de eitjes.

WenDee... Fijn dat je streepjes donkerder worden. Ja daar sta ik nog niet eens zo bij stil ... Eindelijk zwanger worden en dat je je dan zorgen gaat maken of het blijft plakken ... Gezond is.

13. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey wen dee ik had die testen van de action 2voor 1,50 euro dus dat is goedkoop testen en gemakkelijker zijn deze ook nog te gebruiken.

14. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Pfff nou vandaag weer overleefd..
    Vorige ronde kreeg ik vandaag mn ongi.. maar zal door de hormonen wel allemaal niks zegge denk ik? T is echt slopend! Zo bang..

15. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik vraag het nog een keer, want je hebt er misschien overheen gelezen maar wanneer ga jij testen Denise?

16. Denise8787

Ohhh sorry vind t op telefoon echt lastig allemaal.. hebben ze geen app hiervoor ;)
    Morgen ga ik weer testen.. dan zit ik op dag 13 na punctie..

17. Denise8787

Zojuist getest en nog steeds niks..

18. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    :(((, was voor je aan het duimen!!!!!!! Maar ook nog geen bloed? Dan overmorgen nog een keertje ofzo? Knufff

19. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hmmmzzzz ... dat is dan wel weer een flinke tegenvaller he! Eén kan fijn dat je nog geen bloed hebt gezien, maar zou wel fijn zijn als die test dan zou meewerken. Wat vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent :(

20. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Wow Engeltje dat is toch wel erg mooi om te zien!!! Zover zijn wij nog niet....vandaag was mn test weer bijna wit....ik weet dat het kan verschillen per dag maar toch....grrrrr 'gelukkig' was ik gisteren rond etenstijd herkenbaar beroerd, zijn mijn tepels wat donkerder en groter, geen ongi klachten en wel dat warme gevoel onderin dus er gebeurt daar iets, maar ik zou erg graag een mooie donkere streep zien. Weet nog wel van mijn jongste dat ik toen vrij vlot nadat ik overtijd was had getest en dat dat ook vrij licht was. MAAR TOCH....

Ja Katja zodra je in de MMM zit ga je over elk stukje van het traject nadenken. Je hoort gwn teveel over wat er op enig moment mis kan gaan. WIL GEEN STRESS dussss deze was, is en wordt een topper!!!

....of zal ik voor een beter gevoel toch straks alvast die CB test met tekst er tegenaan gooien? hahaha zo erg...het voelt nog steeds goed dus waarom is een testje dan zo bepalend? bah bah

Deel Deze Pagina