@ Denise: Bij mij is het bruin bloedverlies op 10 dagen na tp en het echte helderrode bloed na 12 dagen..... Maar ik heb ook een korte cyclus van 25 dagen. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik zo vroeg door de utro heen bloedverlies krijg.... Vandaag gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek gisteren; hcg was minder dan 1. Tja, alsof ik dat nog niet wist! Maargoed, volgende week vrijdagmiddag 7 feb. evaluatiegesprek met mijn fertiliteitsarts. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Ik heb in ieder geval heeeeel veeeeel vragen!
Denise..hoe gaat het meis? Zet het nu door? Jufaman..ja dat snap ik, alle vragen opschrijven, kan je niets vergeten. Wendee..pff, vervelend zo die onzekerheid! Vandaag nog getest? Poppetje, en ovu al positief? Char..ongi al in zicht? Daan...oh wat een goed bericht! Van Harte Ego..a.s zondag 1e fm voor onze cryo, ben benieuwd wanneer de tp gepland gaat worden
Babbel81 - IVF -cryo 2e kindje Claro84 - IVF Katje77 - IVF eerste kindje Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - IVF/PGD Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI/PESA 1e kindje, nog 3 cryo's nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Engeltje72 - IUI - 2e kindje Purplebee - IUI - 1e kindje AGENDA Januari: 21: Diaantje78 - 4e FM 21: Klaproos start IVF 22: Purplebee 1e FM 26: Katja77 - start Provera *: Y84 start IVF-PGD? 24: Hope2Bmama - 1e fm, 1e Cryo tp v/d 2e icsi-poging *: Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: 1: Katja77 - Start Decapeptyl 2: Babbel - 1e FM cryo TP 13: Katja77 - Eerste FM / Start Menopur *: Babbel81 - Cryo tp *: Char - Cryo tp *: Poppetje77 - Cryo tp Punctie: Tp: Hope2bmama: ik hoop op 28 januari ICSI cryo Bn: Denise8787: 29 januari Zwanger: Nadin One of kind Engeltje1972 Patries88 Lijstje aangevuld, hoop dat deze de laatste was, moest even zoeken
Nog nooooooooit over nagedacht want in tien jaar nog nooit zwanger geweest. Over dat soort dingen durf ik ook bijna niet te denken ... Tien jaar geleden was ik al wel begonnen met kopen van kinderkleertjes en speelgoed. Net alsof ik het op me zelf afgeroepen heb en dat het daarom nog niet heeft mogen gebeuren. het afgelopen jaar heb ik mijn hele baby inboedel uitgedeeld op het AZC waar ik werk. @Babbel, volgens mij was dat de een na laatste, nu is WenDee van het zwangerlijstje geraakt.
Ik kan er ook wel af hoor, mijn streepjes blijven komen maar heel licht, dus ik denk dat ik mijn man maar een keer eentje laat gebruiken om te zien of hij hetzelfde heeft....morgen even overleggen met de gyna als die belt. Denk dat ik beter kan stoppen met die bolletjes want dat houdt een ongi mss wel tegen deze keer. Heb nog nergens last van, behalve vrij emo en het voelt juist erg prettig in mijn buikje dus dit schiet niet op.
hoi meiden ik ben ster , ik ben 33 jaar en kom uit eindhoven. omdat het zwanger worden niet lukte zijn we een jaar geleden naar het zkh gegaan. Door alle onderzoeken is naar voren gekomen dat ik endometriose heb en dat ik geen kans heb op een spontane zwangerschap. Alle tijd dus voor niks zelf geprobeerd ik heb 2 operaties gehad. mijn eileider is verwijderd, blinde darm is verwijderd, cystes zijn verwijderd en verklevingen zijn verwijderd. ik zit op dit moment al 6 mnd aan de lucrin injecties waardoor mijn cyclus wordt platgelegd en ik dus niet ongesteld wordt en ook niet zwanger kan worden. ik heb heel veel verdriet gehad en heel slecht in mijn vel gezeten, nu voel ik me redelijk in het begin heb ik al eens meegeschreven (ik zie mijn naam in het rijtje staan )maar omdat de ivf nog zover weg was kon ik het niet opbrengen om al actief mee te schrijven zondag 2 feb begin ik met decapeptyl spuiten. 18 feb heb ik de 1e echo en mag ik beginnen met menopur. ik ben erg teleurgesteld dat ik 16 dagen mijn cyclus moet plat leggen met decapeptyl. mijn cyclus ligt namelijk al 6 mnd plat door de lucrin en het voelt alsof ik nu 16 dagen voor niks een spuit in mijn buik ga zetten. het ziekenhuis wil niet van protocol afwijken want ze kijken niet naar het individu. belachelijk toch ? ik heb een mail gestuurd naar de ivf afdeling of ik toch niet al eerder mag beginnen met stimuleren. ik wordt daar morgen over terug gebeld. hopelijk vinden jullie het goed dat ik weer mee ga schrijven ?? zwaai naar alle meiden. ik zal een paar paginas terug gaan lezen zodat ik een beetje weet waar jullie het over hebben
Wil je er iets bijzonders mee doen Engeltje?? Ik zou een goed moment afwachten en dan iets grappigs bedenken (liefste oma of opa mok kado geven ofzo en dan wachten tot het kwartje valt)...Wanneer wil je het gaan vertellen aan de wereld?
Wen Dee, Wij zeggen het op 8-2- (verjaardag van mijn dochter) aan mijn Schoonouders en mijn Mama. Ik heb al hoe wij het kunnen doen maar voor mijn mama is het niet zo makkelijk, zij is duits kan geen nederlands en voor de nederlandse kant hebben wij zo mooie dingen.
Hoi Ster, welkom terug in het topic. Wat een gek verhaal dat jij alsnog aan de deca moet. Echt heel typisch!! Hoop dat je alsnog bericht krijgt dat je direct mag beginnen met stimuleren. Er is trouwens nog een topic 'wie start er ook in 2014 met IVF, kom gezellig meekletsen'. Daar zijn er wat meer die gelijk met ons op gaan. Ik heb net besloten om me uit dit topic terug te trekken op een of andere manier vind ik hier niet zoveel aansluiting.
Babbel81 - IVF -cryo 2e kindje Claro84 - IVF Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - IVF/PGD Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI/PESA 1e kindje, nog 3 cryo's nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Engeltje72 - IUI - 2e kindje Purplebee - IUI - 1e kindje AGENDA Januari: 21: Diaantje78 - 4e FM 21: Klaproos start IVF 22: Purplebee 1e FM *: Y84 start IVF-PGD? 24: Hope2Bmama - 1e fm, 1e Cryo tp v/d 2e icsi-poging *: Shanneke - Afspraak gynaecoloog Februari: 2: Babbel - 1e FM cryo TP *: Babbel81 - Cryo tp *: Char - Cryo tp *: Poppetje77 - Cryo tp Punctie: Tp: Hope2bmama: ik hoop op 28 januari ICSI cryo Bn: Denise8787: 29 januari Zwanger: Nadin One of kind Engeltje1972 Patries88
Dit is dus voor het vertellen aan iedereen Voorkant ? en dan wordt iedereen nieuwsgierig wat er achter staat hihihi
Misschien is het handig om hiervoor een nieuw topic te openen of bij een topic van zwangere vrouwen aan te sluiten voor inspiratie? Hier zitten natuurlijk meiden die het tevergeefs al jaren proberen of midden in het zenuwslopende proces zitten en misschien is de confrontatie voor sommigen wel heftig. Ik wil je niet 'voor je hoofd stoten hoor' en vind t natuurlijk fantastisch voor je! Kijk even of je er iets mee kan. En veel plezier natuurlijk met het vertellen!!
Engeltje wat leuk! Waar heb je dat t shirt besteld? Mijn ouders wisten het natuurlijk, mijn moeder was erbij toen ik de test deed.
Joliee ik heb al op internet gekeken en ook hier in topics. Dankje. Ik wil je ook niet voor de kop stoten, maar bedoel je dan ook dat wij die zwanger zijn niet meer zalen schrijven hier in dit topic, den met ons zwangeren coments kunnen wij ook die anderen confrontieren en pijn doen? One of kind: T-shirt heb ik bij hema gekocht en ben naar een winkel bij mij in de buurt die op alles opdrukt. Text opgeschreven und gezegd welk kleur.
Ik weet het ook niet hoor, maar vond t ineens zo'n contrast tussen alle andere berichten. Je moet het absoluut niet voor mij doen, maar had wel de behoefte om het even aan te geven. Zeker leuk als jullie nog mee kletsen hoor! Uiteraard Maar het topic gaat over het iui/ivf traject dus misschien een beetje in die richting blijven? Maar als anderen er wel over willen sparren dan helemaal goed! Wilde alleen de mensen in bescherming nemen die in veel onzekerheid zitten. Kijk maar even! Sowieso leuk als je hier betrokken blijft!
@Joliee, ja ik snap wel wat je bedoelt, ik moest ook even hard slikken. Voorop gesteld ben ik echt oprecht heel erg blij voor de meiden die zwanger zijn. Ik snap dat het een lange en moeilijke weg was voor iedereen. En ik vind absoluut dat iedereen meer dan welkom is om mee te blijven schrijven. Alleen... Pfff.. Het is wel heftig om dan zo'n zwangerschapsonderwerpen voorbij te zien komen. Zou het heel graag toch beetje willen hebben over de behandelingen en wat dat allemaal inhoudt want juist daarvoor klets ik hier mee. Heb al ZOVEEL happy zwangere meiden in mn omgeving.. Zwaai naar iedereen!!!