Ik kan het me ook voor stellen dat je niet zit te wachten op blije zwangere berichten. Ik heb het zelf ook veel in mijn omgeving mee gemaakt. Het blijft moeilijk, ook al ben je blij voor die ander. Ik zit nu aan de "andere kant", Positieve test, maar nog wel onzeker. Ik lees nog steeds mee en klets mee voor advies of herkenning als jullie dat goed vinden. Ik was al op zoek naar een forum voor zwangeren, maar vind het daar nog wat te vroeg voor. Als alles goed mag blijven gaan, vertellen we het aan familie half maart, dan is mijn man jarig.
@ Joliee, voor het eerst een groot sorry ook voor de andere meiden. Ik was gisteren weer met mijn schoonmoeder tegen elkaar gelopen en was dus op 180 *ppppppfffffffffff* Daardoor had ik ook zo een reactie en die was niet echt leuk. vandaag zie ik het ook anders. Dat het zo erg zal zijn voor iedereen had ik niet gedacht, ik heb zelf ook veel gelukkige zwangeren en zo in de omgeving en ik had altijd zo iets van "hey dit is een leuk idee" als ik iets hoorde of zag. Het is niet iedereen zo hard als ik dus. NOGMAALS VOOR ALLE MIJN WELGEMEENDE EXCUSES !!!! Ik zal mij iets terug houden !!
Engeltje, *kus* snappen we helemaal... jij geniet gwn volop van het moment en zo moet het ook. Dat wij dat allemaal ook erg graag zouden willen is een ander ding. Ben wel blij dat je je zo thuis voelt hier dat je ook dit met ons wil delen en ik vind het erg crea!! Hoe is het met de wachters hier?? Het is erg stil.....ik had uiteraard vanochtend weer een prachtig licht streepje...zucht...heb alle testen weggegooid, geen vergelijkend onderzoek meer. Het had er nu vanaf moeten knallen 4 dagen na NOD dus helaas. Ben wel benieuwd of er uit het bloedonderzoek nog iets gaat komen wat de testjes verklaard. Misschien is mn HCG toch iets verhoogd? Ik hoor wel graag hoe het gaat met de rest??
Wen Dee, wat vervelend dat je testen niet donkerder worden. Ik had er een goed gevoel bij! Wanneer heb je je bloedtest? Hier zijn we inmiddels in wachtweek 2 gekomen. Nu duurt het allemaal erg lang en wou dat ik in mijn buik kon kijken. Helaas moet ik nog geduld hebben. Hoe gaat het met jou Joliee? Heb je veel afleiding?
Engeltje, helemaal goed. Voel je niet schuldig! Wen dee, ik vind t echt heel sneu voor je. Al heb je tenminste een duidelijke uitslag dan kun je je daar bij neerleggen. Heb je al een ander merk geprobeerd? Eentje die het woord 'zwanger' moet spellen ofzo? Sterkte! Ik zit ook nog lekker in de wacht. Had gister licht bloedverlies en vandaag flinke rugpijn (wat bij mij altijd de eerste tekenen van menstruatie zijn). M'n vertrouwen begint wat barsten te vertonen maar hou hoop! Jij nog 0 symptonen diaantje?
Is het niet wat vroeg voor bloedverlies? Misschien wel een innesteling? Ik duim voor je dat het niet doorzet. Ik heb denk ik vooral last van de utro. Sinds gisteren erg moe en grieperig gevoel. Verder gewoon ongeduldig haha...
Oww dat is niet leuk! Griep heerst ook heel erg he, dus goed voor jezelf zorgen nu! (Uitslapen & vitamientjes!) Even over die utro he.. wat is dat smeeeerig spul! Bah! Heb denk nog liever prikjes.
Hahaha Jolie en Diaan, die vervelende 2e wachtweek....je voelt VAN ALLES....hou vol!! Net even overlegd met de gyna. Ik mag van hem dit weekend niet meer testen, hahaha. Dat ze licht zijn zegt nog niks volgens hem en de symptomen die ik had klonken goed, maar omdat ik vind dat ik daar alweer minder last van heb, moet ik vandaag mn laatste bolletjes opmaken en dan afwachten of ik ongi word. Als de innesteling idd is gestopt kunnen die bollen het afstoten tegenhouden. Mocht ik maandag geen bloedverlies hebben en positief testen mag ik bellen voor een echo. Wordt vast een gezellig weekend zo.....
Dank voor alle succeswensingen! Begint steeds spannender te worden en moet nog een hele week! Jullie ook allemaal succes meiden, ieder in z'n eigen fase! Reageer niet altijd maar lees wel mee met jullie verhalen. Wereldje opzich waar we in beland zijn! Good luck!
Het wordt idd spannend. Zelf heb ik het gevoel dat het niet gelukt is. Heb erg last van menstruatiepijn wat ik normaal ook heb voordat ik ongesteld word. Heb dus niet zo heel veel vertrouwen. We zien het wel...
Dat heb ik ook hoor diaantje, maar gister belde het ziekenhuis toevallig om te vragen hoe het ging en ze zei dat je je lichaam absoluut niet kunt vertrouwen nu en dat het echt nog te vroeg is voor een menstruatie. Dus daar hou ik me nu maar even aan vast. Succes met wachten!
He dames, Ik zal me weer eens vaker melden, Heb even wat afstand genomen wilde er niet te extreem mee bezig zijn aangezien ik toen we voor de eerste keer bezig waren en in de mmm zaten ik daar een beetje in doordraafde. En ook erg druk op het moment heb met andere dingen... En ook omdat ik moest wachten op mijn ongi voordat we kunnen gaan beginnen maarrrr ben gister ongesteld geworden dus kan ik morgen gaan bellen voor de echo afspraak en dan hopelijk snel de cryo tp. Poeh kijk wel weer op tegen die helse wachtweken! Dus meiden die op het wachtbankje zitten SUCCES! Want indd je voelt van alles en ook weer niet.....
Char, hoi! Je moet doen waar jij je goed bij voelt qua zp- aktief zijn. Fijn dat je je cyclus is begonnen. Je gaat nu afspraak voor fm maken toch? Poppetje..hoe gaat het met je? Posi ovulatietestje al gehad? Ego..hier 1e fm gehad, bms was nog maar 4mm..maar klopt op wel voor mij op cd 10, ovulatie meestal rond cd 17. Mag woensdag voor 2e fm. Ovitrelle en utro meegekregen. Wel handig zo' n ovitrelle pen, beter dan het mixen voor de pregnyl spuit, ben niet zo goed met die ampullen Hope2be.. hoe gaat het met jou? .mag ik vragen of je na je cryo tp bent gaan werken, of heb je vrij genomen?
Nee we hebben nog 4 cryo's is word een cryo tp ze gaan dan eerst nog een echo maken voordat dat tp is.
Char, spannend hoor. Voor jou begint het ook bijna! Babbel, begin is er! Nog even geduld en dan krijg je een cryo terugplaatsing toch? Hier stijgt de spanning. Morgen een week na de TP... Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven. Ik zit al zo lang in de mmm dat ik inmiddels weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.
Ik ben momenteel werkloos, dus heb niet gewerkt. Heb de dag erna, hele dag op de bank gehangen. Had toch tijd zat Rest van de week rustig aan gedaan. Baat het niet dan schaadt het niet...... Laatste keer na verse tp ook niet gewerkt dit pijn van punctie.... Het gaat redelijk hier! Veel verdriet gehad over berichten in app van vrienden over pasgeboren kindje. Eén en al vrolijkheid, dat trok ik niet, dus afgemeld