Wie begint ook Dec ´13 Jan- Feb ´14 met IUI, IVF of ICSI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Char..je krijgt een uitgangsecho, bedoel je? En je ovulatie, met lh- testje?

Diaantje..ja we gaan voor een cryo tp:)..inderdaad begin is er.
    Succes meid. Duim voor je dat het toch échte kwaaltjes zijn.

Hope2be..oh nou dan heb je het prima gedaan toch!
    Ja dat ging over een pas geboren kindje toch, die app? Lekker even laten gaan nu

2. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Hey dames even een update, we hebben het weekend gehad en ondanks dat ik vrijdag na het overleg met de gyna meteen met die bollen ben gestopt, nog geen bloed gezien, wel veel darmkrampjes waardoor elke trip naar de wc buitengewoon spannend was...zucht..maar dat kennen jullie ;)

Vanmorgen getest en wederom de bekende lichte streep, misschien een heel klein beetje donkerder maar toch nog licht en pas na 4 minuten. De afspraak met de arts was, stoppen met de bollen en als er maandag geen bloed is en weer een pos test, moet ik bellen om een afspraak te maken voor de 7 weken echo. Ik heb bewust geen test meer gehaald, dacht dat we klaar waren voor deze ronde, maar nu begin ik toch weer te twijfelen, dus ik hoop dat de c1000 een CB test heeft, want voordat ik ga bellen wil ik eerst duidelijk het woord zwanger op zo'n ding zien. Vorige week gaf die nog aan van niet, daarom. Pfffff blijft spannend zo.

Wachters en starters veel succes, ik hoop op goede berichten!

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wendee...oh ja, nu toch wel weer echt spannend, maak je misschien toch wat minder snel hcg aan. Duim verder voor je:)

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja klopt Babbel we hebben maandag de 10e een afspraak dus dan zullen we het verder wel horen,ik moet ook pregnyl gaan spuiten. Wanneer heb jij de tp denk je?

Spannend WenDee!

5. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Wendee het blijft e echt spannend bij jullie zeg.

Ik ben een tijdje afwezig geweest, er was nou eenmaal niks te melden.

Maar nu wel, a.s. vrijdag wordt de eerste Gonal F spuit gezet en volgende week maandag de eerst fm. Zo spannend allemaal.

Ik ga nu eerst een aantal pagina's terug lezen, volgens mij heb ik wel het een en ander gemist ;)

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Babbel81 - IVF -cryo 2e kindje
    Claro84 - IVF
    Ster80 - IVF
    Butterfly2405 - IVF
    Y84 - IVF/PGD
    Klaproos-IVF eerste kindje
    Jufbibi - ICSI/PGD
    One of Kind - IUI-D
    Shaddixxx - IUI-D
    Shanneke - ICSI
    Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje
    Tammie87 - ICSI
    Denise8787 - ICSI
    Hope2Bmama - ICSI/PESA 1e kindje, nog 3 cryo's
    nadin - 1e ICSI
    Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje
    Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje
    Diaantje78 - IVF - 2e kindje
    Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde
    Engeltje72 - IUI - 2e kindje
    Purplebee - IUI - 1e kindje

AGENDA

Januari:
    21: Diaantje78 - 4e FM
    21: Klaproos start IVF
    22: Purplebee 1e FM
    *: Y84 start IVF-PGD?
    24: Hope2Bmama - 1e fm, 1e Cryo tp v/d 2e icsi-poging
    *: Shanneke - Afspraak gynaecoloog

Februari:
    2: Babbel - 1e FM cryo TP
    *: Babbel81 - Cryo tp
    *: Char - Cryo tp - 10 feb. echo en tp plannen.
    *: Poppetje77 - Cryo tp

Punctie:

Tp:
    Hope2bmama: ik hoop op 28 januari ICSI cryo

Bn:
    Denise8787: 29 januari

Zwanger:
    Nadin
    One of kind
    Engeltje1972
    Patries88

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Leeuw dat ken ik hoor ben ook even afwezig geweest.
    Spannend jullie kunnen ook beginnen op naar mooie follies!

8. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wen Dee, ik zou gewoon bellen hoor! Je hebt zo lang in onzekerheid gezeten en nu moeten ze toch wel wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen? Wat een onzekere tijden zeg, succes!

Hier inmiddels dag 8 na de tp. Gister redelijk veel helderrood bloedverlies (inlegkruisje vol), vandaag wat spotting. Geen enkele andere menstruatieklachten dus onzeker ook. Zh zei dat ik gewoon door moest gaan met utro en moest afwachten. Hoop dat het bloed gauw helemaal weg is, word hier wel onzeker van.

Voor de anderen nog even veel succeswensingen ook, hou jullie in de gaten!

9. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Als je ongi klachten hebt net wat eerder dan je het zou verwachten (gemiddeld 14 dagen na punctie) kan het wijzen op innesteling....HOU VOL en blijf positief denken, het helpt niks met die zwangerschap maar wel met het wachten ;)

Hier is het echt net een soap.....we waren allemaal toch weer blij met een duidelijk donker wordende streep vanochtend en geen bloedverlies, dus weer wat hoop en dan nu vanmiddag net nadat ik m'n vriend app of we dan morgenvroeg maar een CB moeten doen omdat ik geen streep meer kan zien, ineens net wat bruinverlies...nou that's a sign! We bewaren die test dus beter voor een eventuele laatste poging want het gevoel dat deze ronde ging lukken wat ik heel sterk had sinds de start van deze poging, is sinds afgelopen woensdag weg. Vraag me niet waarom, maar het voelde ineens niet meer goed. We gaan hier loslaten en wederom wachten op de krampen. We zijn deze ronde in ieder geval verder gekomen dan de vorige...

10. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee dat meen je?! En wanneer krijg je de bloeduitslagen dan? Enig idee hoe het kan dat je wel een licht streepje hebt?!

Ik had het je zo gegund en had ook zoveel vertrouwen bij jou eigenlijk. Maar geef niet alle moed op he, je weet het nooit!

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Pfff, Wendee nou zeg. Inderdaad net een slechte soap.Zou toch erg jammer zijn:(

Jolie..ik vind het wel positief klinken. Duim dat er een mooie innesteling bezig is!

Leeuw, eindelijk dus beginnen:), succes met spuiten.

Char..ik denk rond maandag eisprong, dan 5 dg later TP..zou op zaterdag 16 febr uitkomen.

12. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    @Jolie, ze doen geen bloedonderzoek omdat het niets toevoegt...De lichte streepjes vertellen alleen dat er wel een innesteling is begonnen maar niet heeft doorgezet. Heb ff gegoogled maar dat is dan toch vaak omdat er chromosonale afwijkingen in de emmy zijn waardoor hij stopt. De Utro houdt de baarmoeder rustig dus kan het afstoten even tegenhouden. Het voelde ook vanaf woensdag alsof de boel stilstond ineens....het was dat mijn vriend positief bleef pushen om hoop te houden, maar die blijvende lichte streepjes plus mijn eigen intuitie zeiden dat het stil stond. Daarvoor voelde alles juist erg goed. Als ik niet in de MMM zat zou ik gwn een paar dagen later dan normaal ongi zijn geworden. Nu dus een week later, want het zet nu wel door. Op zich wel fijn dat het nu duidelijk is, aan de andere kant balen uiteraard.

Nu dus nog 1 ronde, nog 1 kans.....pffff eerst even weer een goede vibe opbouwen want ben even het vertrouwen kwijt nu. Daarom heel graag wat succes story's, kom op dames!!! ;)

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ai wat een rot soap Wendee! Ik blijf voor je duimen hoor!

Babbel dan volg ik jou 5 dagen later ongeveer op het wachtbankje,mijn eisprong zal rond de 15e zijn dus schat ik dan de 20e mijn tp in.

14. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oké, dat verklaard het een beetje wen dee (wist ik niet). Inderdaad prettig om duidelijkheid te hebben maar toch heel k*t!! Sterkte! Zorg nu even goed voor jezelf, bouw vertrouwen op en maak je hoofd leeg. Daarna 'op' voor de cryo!

Hier vannacht krampen in baarmoeder en weer iets bloedverlies. M'n gevoel zegt 'nee', maar mag niet opgeven totdat het echt zo is!

Hoe gaat het bij de andere meiden? Met prikken? En diaantje nog nieuws?

15. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wen Dee, balen zeg! Het klonk allemaal zo goed... Aan de andere kant, als de testen niet duidelijker worden stijgt het HCG niet, dus dat is dan wel een teken.

Joliee, hopelijk word je niet echt ongesteld!

Hier inmiddels een weekje op weg met Gonal-f. Het valt me nog mee, heb sinds gister wel buikpijn. Zondag eerste fm, 6 aan elke kant, ongeveer 1 cm. Morgenochtend 2e fm. Hopelijk volgende week ergens de punctie.

16. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wen Dee wat ontzettend jammer dat het niet heeft doorgezet... Neem even de tijd om dit nieuws te verwerken en daarna met goede moed weer door naar de cryo tp!

Hier ook weer een teleurstelling... Vorige cyclus eerste IUI-poging, maar door overstimulatie moesten we die behandeling afbreken. Afgelopen zondag weer ongesteld geworden, dus vol vertrouwen vandaag naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho. Nou blijkt dat er wat eiblaasjes zijn blijven hangen (cystes) dus nu slaan we even een cyclus over. Volgende cyclus pas weer hormonen spuiten... Balen hoor, want we willen zo graag met IUI aan de slag!

Hoe is het verder met iedereen?

17. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bizar, wij hadden 2 embryo's van maximale kwaliteit (8 cellig), waarvan er 1 is teruggeplaatst. Nu horen we gister dat de andere niet in ingevroren en we dus geen cryo's hebben.

In het VU vriezen ze ze per 2 in, zodat de kans op een goede ontdooiing groter is, maar het voelt zo wrang dat in basis zo'n sterk embryo gewoon weggegooid is! Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

18. Wen Dee

Wen Dee Actief lid

8 okt 2013
    148
    0
    0
    NULL
    regio Utrecht
    Jeeeezzzz, wij hebben nooit cryo's gehad maar een top emmy zomaar wegdoen?!?! Hadden ze hem beter ook gwn terug kunnen plaatsen lijkt me. Vind het idd erg wrang hoor, na al die moeite, snap dat niet.

19. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, had ervoor getekend dat ze hem hadden teruggeplaatst, maar helaas mag dat niet meer. Grrr stomme politieke regels..

20. Joliee

Joliee Lid

16 jan 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wen Dee, bij jou heeft menstruatie helemaal doorgezet zie ik in je onderschrift? Kun je het een plekje geven of ben je er helemaal ondersteboven van?

Deel Deze Pagina