Jeetje wat een domper zeg! Ik heb er geen ervaring mee maar vind dit wel erg raar. Wendee hoe is het met jou? Kan je het een plekje geven?
Heb net nog even het VU gesproken en de embryo was op dag 5 nog steeds 8 cellig ipv minimaal 10, wat de voorwaarde moet zijn. Dus wel een logische verklaring, maar toch zonde. You never know toch?!
Is wel een logische verklaring maar wel erg jammer en indd je weet nooit! Ben ook wel er benieuwd hoe onze cryo er doet met ontdooien.
Wen Dee, jeetje meid ik had het zo voor je gehoopt!!! Je nu in ieder geval waar je aan toe bent. Dikke knuffel!!! Joliee, wat balen dat je alsnog geen cryo hebt dan gaat dit hem gewoon worden!!! Hoe gaat het verder met je? Hopelijk geen bloedingen meer? Hier nog niks gespot van bloed of iets. De utro kan dit natuurlijk ook tegenhouden. Vrijdag bloedafname, maar voor die tijd heb ik natuurlijk al een test gedaan.
Ja, mag jij vrijdag al?! Ik mag zondag pas een thuistest doen en ma evt ziekenhuis. Goh, jij maakt t wel spannend.. dan ga ik ook eerder testen, dat begrijp je haha XD Fijn dat jij ook nog geen gekke klachten hebt diaantje, laatste daagjes duren wel lang he! Char, wanneer kun je voor jouw cryo gaan?
Ik vind het ook vlot hoor. Dat is dan 2 weken na de punctie. Alleen afgelopen zaterdag had ik flinke menstruatiekrampen. Verder niks eigenlijk.
Ik vond die laatste dagen op het wachtbankje ook echt killing succes nog even dames! Ik heb maandag de echo dus dan zal het wel duidelijker worden wanneer evt. De tp zal zijn.
Ik ben inmiddels 11 dagen overtijd, vanochtend negatief getest. Wij zouden ook met 1e iui beginnen zodra de menstruatie weer begon. Vanmorgen gyn gebeld over hoe lang we nu nog moeten wachten, morgen weer bellen dan gaan ze overleggen hoe we de menstruatie kunnen opwekken. Zodra menstruatie dan weer begonnen is, is het aftellen voor de eerste prikken puregon. Nu ben ik eigenlijk heel erg benieuwd of iemand ervaring heeft met een 1e iui en direct een positieve test..
@ alle meiden die utrogestan en progynova gebruiken/ hebben gebruikt. Hadden jullie ook last van droge ogen, héél irritant! Zie beetje wazig, troebel, maar het staat niet in de bijsluiter als bijwerking
Ik gebruik deze combinatie niet. Heb alleen utrogestan en geen last van droge ogen. Misschien een van de andere meiden of even via Google zoeken? Succes!
Ik herken het wel, maar dan als zwanger zijn symtoom...ga heel hard duimen dat het voor jou ook zo is hope2be!!
Ik heb er ook last van hoor! Zo meteen naar het ziekenhuis voor de bloedtest..... Zelf heb ik het idee dat het negatief zal zijn. Voel me totaal niet zwanger ofzo. Alleen wat grieperig. Vanmiddag krijg ik de uitslag!
Wij hebben trouwens eindelijk data gekregen ! 24-2 krijgen we uitleg en prikinstructie en dan ergens in maart beginnen met prikken. De planweek voor tp is week 16..!!! Zal meteen het lijstje even aanpassen! Zijn eg blij dat we nu wat weten!
Babbel81 - IVF -cryo 2e kindje Claro84 - IVF Ster80 - IVF Butterfly2405 - IVF Y84 - ICSI/PGD eerste kindje Klaproos-IVF eerste kindje Jufbibi - ICSI/PGD One of Kind - IUI-D Shaddixxx - IUI-D Shanneke - ICSI Jufaman81 - 3e ICSI 1e kindje Tammie87 - ICSI Denise8787 - ICSI Hope2Bmama - ICSI/PESA 1e kindje, nog 3 cryo's nadin - 1e ICSI Char1983 - ICSI - Cryo 2e kindje Flo72 - 2e ICSI-D - 1e kindje Diaantje78 - IVF - 2e kindje Poppetje77 - ICSI, voor dat eerst nog een cryo - 1e kindje op aarde Engeltje72 - IUI - 2e kindje Purplebee - IUI - 1e kindje Agenda: Februari: 2: Babbel - 1e FM cryo TP 24: Y84 - prikinstructie en startgesprek *: Babbel81 - Cryo tp *: Char - Cryo tp - 10 feb. echo en tp plannen. *: Poppetje77 - Cryo tp Maart: *: Y84 - start stimuleren Punctie: Tp: Hope2bmama: ik hoop op 28 januari ICSI cryo Y84: week 16 Bn: Denise8787: 29 januari Zwanger: Nadin One of kind Engeltje1972 Patries88[/QUOTE]
Natuurlijk laat ik het jullie weten. Ik word tussen half twee en half vier gebeld. Toch wel spannend evengoed ook al heb ik er geen goed gevoel over. Wanneer mag jij testen Joliee! Ik hoop het zo voor je.... Nog even geduld pffff....