Hoi lieve meiden, Aangezien ik pco topic deel 1 opende en is uitgegroeit tot een overvol gezellig klets topic open ik bij deze het nieuwe topic voor geopend!! Hihi Xxx
@paniekertje, als ik jou was zou ik gewoon mn ongi afwachten... @suuslil, jeetje, wat een traject! Weet je al wanneer je weer kan testen na deze terugplaatsing?
Goedzo chickiessss!!! Gezellig!!! Panieketje met spuiten komt het goed meis en iui !!! En peony hahaha trom geroffel en applaus hihi En susanne je had het dis al gevonden haha! Mooi
He ladies, Ik zag wat bekende namen in dit onderwerp staan, dus ik dacht: even buurten!! @paniekertje, ik heb het even gemist, maar jij begint ook met spuiten zie ik?? Net als ik dus. Werkte Clomid niet voor jou?? En vanwaar IUI?? Reageert het zaad niet goed bij jou?? Ik ben erg benieuwd. Ik heb afgelopen woensdag mn laatste Provera pil gehad, en merkte vandaag al dat ik bruinverlies kreeg. Het is nog niet echt superrood en het vloeit nog niet goed door, maar heb wel voor as. maandag een afspraak gemaakt bij de gyn. Hopelijk zoen we dan dat die klote cyste eindelijk weg is en kunnen we eindelijk beginnen met de injecties. Wordt vervolgd zegmaar......
Yvetje, jaaaa ik ga ook spuiten! Gezellig samen . Clomid 150 sloeg wel aan en heb daar 2x een ei van gehad. Daarnaast helaas 2 negatieve samenlevingstesten. Mn slijm reageert dus negatief op de clomid en wordt te stug voor de zaadcellen. Vandaar dus de spuitjes. Iui om ons seksleven te ontlasten. Het is voor ons zo'n moeten geworden dat het gewoon niet meer ging op een gegeven moment. Met de gyn besproken en gelukkig mochten we dus ook gelijk voor iui. We krijgen ook psychologische hulp aangeboden, dus super fijn! Het is niet niks als het niet wil lukken. Hoop dat jouw cyste weg is meis!
@bbibi, @yvetje, spannend dus maandag!! Hoop dat die cyste nu eindelijk verdwenen is! Hooop het zooo!! Hoop dat je dan eindelijk verder kan met de volgende ronde....
Baalde er ook erg van en vind het fijn dat er bij de cryo's 2 teruggeplaats mogen worden, hebben we toch een kansje extra en we gaan natuurlijk zelf ook nog aan de klus hihi... Ik weet niet hoe het met mijn verzekering zit volgend jaar, maar wat er ook gebeurt, die andere 2 IVF pogingen (eventueel nog 1 extra) gaan er komen! Ik weet niet wanneer ik de volgende terugplaatsing heb, dat hangt er vanaf hoe lang deze cyclus nog gaat duren (zit al op dag 26 en nog geen eisprong, maar komt volgens de gyn door de hormonen van de IVF) en wanneer de eisprong in de volgende cyclus is, als ik een positieve ovulatietest heb dan heb ik de volgende dag de terugplaatsing. Erg spannend! Inderdaad erg jammer dat IUI voor ons niet de goede behandeling was, maar het is helaas niet anders...
Ik heb deze ronde geen terugplaatsing, dit is een rustronde, is verplicht na een verse cryo terugplaatsing vanwege de heftigheid van de hormonen en de punctie... En helaas duurt deze ronde daardoor extra lang, zit al op dag 26 en heb nog geen eisprong gehad ...
Wel fijn dat Clomid werkte, alleen je hebt er natuurlijk niks aan als er geen zaadcellen te zien zijn. Wat fijn dat jullie meteen met IUI kunnen beginnen. Ik ben ook als de dood dat als ik eindelijk een eisprong krijg, het niet combineert met het zaad zegmaar. Maar goed, eerst maar eens een eisprong zien te krijgen. En voor het seksleven snap ik het ook heel goed. Vooral als je een samenlevingstest moet doen. Ik heb dat ook al een keer moeten doen, alleen toen had ik geen eisprong, dus had het achteraf niet zoveel zin. Maar zeker dan is het verplicht vrijen niet leuk. En ik snap ook goed dat je psychologisch hulp aangeboden krijgt. Het is zeker niet niks als het niet wil lukken. Daar hebben wij ook 'last' van. Wij hebben ook het nummer van de medisch maatschappelijk werker liggen. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan het te bellen. Ik ben heel benieuwd hoe het spuiten en IUI zal zijn. Ik zie dat je 19 november heen moet voor de injecties (daar zul je dan wel meteen mee gaan beginnen??). Spannend!!
@yvetje hello girl! Welkom in het nieuwe topic hihi @liefsd joehoeeeeee!! @peony hihi @susanneL wat heftig allemaal meid! Ik bedoelde niet dat je maar 2 x ivf meer krijgt! Is gewoon 3x maar vanaf volgned jaar mogen niet meer 2 "bevruchtingen" worden terug geplaatst maar maar eentje per keer zeg maar...! Heb je deze ronde dus geen punctie? Maar alleen een terugplaatsing? En is daar dan ook een eisprong voor nodig? Doen ze het bij jouw in gewoon jouw natuurlijke cyclus ipv met hormonen dan? En krijg je na de terugplaatsging utrogestan ofniet? En jij bent neem ik aan ook alweer jaren bezig? Ellende zeg! Knap dat je het allemaal vol houd *dikke knuffel* @de rest weltruste meissies!!
Helloooo chickies!! Een nieuw vers topic jeeeehhh! Gelijk ff abo'tje gedaan. Nieuwe meiden, welkom! Susannelilian, heftig zeg dat je al aan de IVF zit. Bah. dat zijn geen leuke dingen om te horen. Ik heb goede hoop dat het bij mij met clomid gaat lukken, maar als ik dan zo jou verhaal lees denk ik *slik*. Maarja voorlopig nog ff niet aan denken hihi. Zit pas in 3e ronde met Clomid. Hoop dat het bij jou ook snel raak is! Dat is je super gegund! Mag je trouwens 3 IVF pogingen per jaar? Of gewoon in totaal? Paniekertje, word ook spannend voor jou meid. Vind echt gek dat wij geen samenlevingstest hebben gehad. Was er bij jou een reden voor dat ze dat deden of niet? En wie had dat bepaald bij jou dat dat moest? Dr. vd D. of Dr. R? hihi. Ben echt bang dat het bij mij dus ook niet goed (meer) is. Mijn slijm. Uhmmm... ik weet verder even niet zo goed meer wat te typen hihi, ben erg moe van werkweek, dus ben blij dat ik weekend heb!! Heb trouwens een pijn in mijn heup. Maar weet niet of het nu echt heup is of meer lies. Nouja maakt ook niet uit.. gaat wel weer over.
Dr. R, die heb ik meestal . Uhm, kweenie waarom. Ze zei het op een gegeven moment dat ze bij de volgende fm die test wilde doen. Mssn omdat de 150mg bij mij pas aansloeg? Geen idee eigenlijk. Anders ff de poli bellen?
He dames! Nieuw topic!! Welkom SL! Dit is ons pcotopic en het werkt heel fijn hoor. We zijn met zoveel dat je snel antwoord hebt. Mieks houdt een agenda bij dus alle afspraken kun je zetten en dan neemt zij hem erin op. Zo onthouden we wanneer we wie moeten supporteren. Mieks: maandag heb ik fm Paniekertje, balen zeg! Maar denk wel dat er wat zat dus dat us positief toch! At all: moe maar voldaan na een lange dag met echt behoorlijke druk op mijn eierstokken. Ik merk echt verschil tussen 1 en 2 eitjes zeg! Ennn ik heb nog geen pukkel gezien. Kan nog komen, maar als hij wegblijft werkt dci bij mij dus ook! Weltruste allemaal.
Gefeliciteerd chanan! Super nieuws! Paniekertje balen meis! Nog iets meer dan twee weken! @hier geen spoor bruin/rood