Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Manousch, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo meiden,

pff, was vanochtend helemaal in de stress. Kreeg opeens erge krampen en heb een beetje bloedverlies gehad. Gelukkig was het na een paar uurtjes weer voorbij en heb ik nauwelijk bloed verloren. Een beetje oud bloed zeg maar. Ik zag het even helemaal in duigen vallen maar ben nu weer rustig! Wat een stressssssss............. Morgen maar weer een testje doen :D

Ooh merah, hoe kom jij de dagen door? Ik ga echt niet relax zijn tot minstens de eerste echo. Ben zo bang voor weer een miskraam!

Groen, een uitstrijkje? Denken ze dan dat er nog andere complicaties zijn? Of is dat een onderdeel van de standaard onderzoeken, kan me dat echt niet meer terug herinneren. Duimen dat het allemaal oke is!

Mien, klink raar maar ik hoop dat je snel ongi wordt zodat jullie weer snel verder kunnen. Het voordeel van in eigen cyclus ivf doen is dat je dus meteen weer door kunt :D

2. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Manousch, jeetje wat een stress! Ms nog wat innestellingsbloed of adertje geknapt. Hoop dat t hier bij blijft voor jou:). Ben benieuwd naar de test morgen.

Ik hoop idd dat ik snel ongi word, kunnen we snel weer door en dan over ong 2 wk weer punctie en hopelijk een tp.

3. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Pffff wat een stress lijkt me dat manousch. Gelukkig is het gestopt.
    Ik ben net 30 geworden vandaar het uitstrijkje;)
    Zo dadelijk lekker mijn bedje in! Slaap lekker!

4. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    SOS, ook vandaag wat bruine afscheiding! Maar heb geen echte bloeding. Vanmorgen was de test weer donkerder dus maak wel hormonen aan. Je zou zeggen dat als het een menstruatie was geweest de aanmaak stopt en het streepje niet donkerder maar gelijk zou zijn ofzo........, toch?

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Manousch, je hebt er toch 2 terug geplaatst gekregen?
    Het kan ook zijn dat 1 van de twee het laat afweten, dan krijg je vaak ook wat bruin/rode afscheiding.
    Als je testje nog donkerder wordt zou ik me nog niet al te druk maken hoor!

6. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Nog 20 uur en dan hebben we de afspraak in het ziekenhuis. Bij een positieve test doen ze een echo omdat ik vorig jaar een bbz heb gehad. De positieve test heb ik! Voor nu een geluk bij een ongeluk want dan heb ik tenminste zekerheid :) Als er een vrunchtzakje in de baarmoeder zit ben ik oooohhh zooooo blij :D

Merah, trek jij het allemaal nog een beetje? Nog 2 daagjes!!!

7. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Manousch, heel veel succes vanmiddag, wat superspannend zeg:)! Ik ben heel erg benieuwd!!!!!!

Merah, hoe gaat t met jou? Morgen de echo toch? Neem je wel een foto en zet je em op de topic, spannend!

Ik ben ongi geworden en moet volgende week zondag komen voor de echo. Joepie, op naar de volgende poging! Hoop dat ei er nog zit en er een goede bevruchting zal zijn en nu toch wel heeeeeeel graag een tp!

8. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Manousch, hoe is t gegaan vanmiddag?????????????????????

9. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Tell us!!!!!

10. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hee meiden,
    Hier alles goed. De test in het ziekenhuis was zoals verwacht ook super positief. Schijnbaar ben ik ons vorige gesprek in de bonen geweest want ze doen echt geen echo zo vroeg ookal ben je bekend met een bbz. We gingen met gemengde gevoelens naar huis maar nu voel ik me wel weer wat zekerder. Natuurlijk blijft het erg spannend maar we proberen te genieten van deze tijd.
    (Ps, alle 4 de overige embry's zijn niet ingevroren, waren te slecht hiervoor:()

Mien, super dat het zover is. En wat goed dat je meteen al weet wanneer je terug naar het zh kunt.

Merah, heel veel succes morgen! Ik hoop dat je er van kunt genieten!!!

11. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Hoe voel je je nu? Al kwaaltjes? Hoe hoog was je hcg, want daaraan kunnen ze toch ook zien of er 2 of 1 in je belly zitten?
    Wel jammer dat je geen cryo's hebt:(. Hoop dat deze mooi blijven zitten in je bm voor 9 maanden:D!

Merah, succes morgen!

Groen, ben je al ongi geworden??

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ben ZWANGER!

Het hartje klopt!

13. snoezel81

snoezel81 Lid

31 aug 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Helaas is onze 4e iui mislukt en beginnen we bij de volgende regels aan ivf. Gisteren gesprek met psycholoog en ivfconsulenten gehad en 28 mrt nog naar gyn. Wij zijn inmiddels ruim 2 jaar effectief aan het proberen voor een wondertje.

Heeft er iemand ervaring met vruchtbaarheid bevorderende kruiden? Zo ja welke en hoe werkt dat? Of weet misschien iemand over er al een forum over gaat? Kan het niet vinden namelijk.

Groetjes Snoezel

14. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    WOW wat een goede berichten hier!!!

@ Merah, banner staat je goed!

@ Manousch, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

Merah je had gelijk dit is echt een goed toppic hoeplijk gaan Mien, Snoezel81 en ik jullie heel snel achterna.

@Mien hoe is het nu met je? Ik vind je heel lief reageren terwijl het voor jou toch even tegenzit. Hoe gaat het verder bij jou verlopen?Volgende keer ook in je eigen cyclus of niet?

@Snoezel81, welkom. Wij hebben 31 maart voorlichting gynacoloog en 5 april voorlichtingsavond met oa prikinstructies ed.

Meiden ik ben nog niet ongesteld, afgelopen zaterdag getest en deze was negatief. Ga morgen nog een testje wagen maar denk dat mijn cyclus van slag is (misschien door alle stress?) want voel helemaal niets.

Mijn vriend en ik gaan morgen lekker op vakantie voor een weekje, dus mocht ik negatief testen kan ik rustig een wijntje drinken. Ga me niet vol laten lopen maar nog even een weekje weg en 1 of 2 glazen bij het eten is dan wel lekker. Voordat alles begint.

Ik hoop over een week allemaal mooie verhalen hier te lezen!

15. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Jay merah is nu een heeeeeeeeleboel zwanger;)!!!!! Gefeliciteerd meid. Wat een supergoed nieuws!!!

Manousch: how are you doin? Kwaaltjes???

Snoezel welkom hier. Helaas hebben voor jou de iui's ook niet mogen baten. Ik heb geen kruiden gebruikt tijdens mijn behandelingen. Heb nu wel een ketting met een maansteen er aan en gebruik nu omega 3-6 pillen. Ik lees wel veel over acupunctuur en teunisbloemolie of zoiets.

Groen, dank je voor je lieve berichtje. Ik vind t natuurlijk erg moeilijk als we weer ongi worden of geen tp of als er weer vriendinnen zwanger worden. Maar dat gevoel is gelukkig niet zo lang en kijk dan echt weer uit naar de volgende poging en ga er vol goede moed tegenaan. Ik probeer zo positief mogelijk te zijn, ook al is dat soms moeilijk:). Wij mogen volgende week zondag weer heen voor echo en dan ws een paar dagen later weer punctie (ivf in eigen cyclus).

Snoezel en groen, wij zijn de volgende zwangeren:)

16. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Morgen gaan we naar een vriendin van mij en zij is nu ong 22 wk zwanger en vind t toch erg moeilijk om haar te zien....

17. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Goede morgen meiden,

Mien, dat is heel begrijpelijk dat je dit moeilijk vind. Toch weer telkens de confrontatie met iets dat we zelf ook heel graag willen maar niet zomaar mag lukken. Als ze een echte vriendin is weet ik zeker dat zij het ook heel erg voor je vindt en hierdoor wat gereserveerder is over haar zwangerschap. Niet dat we dit willen of vragen maar omdat ze ons hierin respecteren en geen pijn willen doen. Maar wel goed dat je naar haar toe blijft gaan, ook voor haar is dit een droom!

Groen, heerlijk een weekje weg! Geniet er optimaal van met z'n tweetjes. En zeker kan het geen kwaad om af en toe een glaasje te drinken. Enige wat je moet proberen te vermijden is rode wijn. Hier schijnt heel veel bacterien in te zitten. Dat is mij in iedergeval verteld :)

81, welkom. We weten helaas hoe het is om deze overstap te moeten maken. Zelf heb ik geen ervaring met kruiden en al die toestanden. Daar heb ik geen energie voor om me daar mee bezig te houden, dus kan je niet adviseren. Maar je zou wel naar z'n kruidenpersoon kunnen gaan, die hebben zeker al eerder vrouwen gehad met een kinderwens!
    In iedergeval welkom hier!

Merah, JOEHOEEEEEEEE!!!! Pfff, wat een opluchting zeg. Boh wat ben ik blij voor je! En dan nu eindelijk die banner :D. Hoe heb je het allemaal ervaren?

Hier is alles rustig. Er liggen inmiddels 7 positieve testen en ze worden beetje bij beetje donkerder. Dus moet er nu echt aan geloven dat het waar is en ik zwanger ben! Heb verder nergens last van dus dat maakt het voor mij juist allemaal erg onzeker. Maar wie weet gaat dat nog komen.

Liefs Manousch

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gelukkig, ik ben dus niet de enige test-verslaafde... ;)

19. snoezel81

snoezel81 Lid

31 aug 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey,

dank je wel voor de verwelkoming;)!

Manousch en Merah van harte gefeliciteerd!!!!!!

Groen en Mien84 als we die afspraak nu eens houden:D zou erg leuk zijn!!!!

Gisteren was een moeilijke dag.... na een paar gedichtjes te hebben geschreven ging het gelukkig wel weer.

Groetjes Snoezel
    -------------------------------------------------
    sinds febr 2009 echt bezig voor ons eerste wondertje
    4 x iui mislukt
    april '11 starten met ivf:)

Pendels:
    Gemena: juni '11
    Hanna74: juni '11

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nog een kleine waarschuwing Manousch:
    Ga niet te lang door met al die testen.
    Heb ik ook gedaan en vond het steeds een bevestiging dat de testen steeds donkerder werden.
    Tot ik vorige week een aantal dagen testen had die een stuk lichter waren! Dan slaat de twijfel toe en maak je je helemaal gek. Door schade en schande ben ik iets wijzer nu en raad je aan vanaf nu gewoon te gaan genieten en niet meer te testen...

Deel Deze Pagina