Merah, je hebt helemaal gelijk! Heb me ook voorgenomen dat gisteren de laatste test was voor de komende week. Heb er nog een in huis mocht ik opeens erg onzeker worden komende dagen of weken. Maar ook dit geeft geen zekerheid en moeten we gaan vertrouwen op ons gevoel en die is goed. Mijn vriend is helemaal gek en oooh zooo lief. Mien, hoe is het gegaan bij je vriendin?
Het was wel moeilijk gister, want zij was heel nuchter. Ik vroeg haar hoe ze zich voelde en ze zei ach voel me niet anders dan anders en zit niet echt op een roze wolk. Het leek net of ze het niet zo bijzonder vindt. Zij is meteen na pilstop eerste ronde zwanger geworden, ms dat dat daar door komt ofzo. Ik zou helemaal in de wolken zitten met continu een glimlach op mijn gezicht en steeds aan mijn buik zitten denk ik. Hoe voelen jullie je eigenlijk?
Ik voel ook niets... Behalve dan mn borsten! Die vind ik echt zo mooi nu!!! (heb normaal niet zo veel en nu dus net iets meer dan niets). Het is raar. Had ook verwacht op een roze wolk te zitten, maar eigenlijk ben ik heel rustig en doe ik gewoon 'mn ding'. Een soort van anti-climax na al dat gestress
Mien, snap dat dit erg moeilijk voor je is geweest. Je kent haar goed genoeg om in te schatten of ze je niet wilde beschermen en daardoor wat voorzichtig was? Merah, wat fijn voor je....Borsten!!!!! Zal je man / vriend leuk vinden Ik voel me prima, geen misselijkheid en mijn borsten zijn nog niet echt gevoelig. Heb wel tijdens de pil en behandelingen erg veel last gehad en nu is het rustig. Soms komt dat ook pas later. En de roze wolk.... die is er wel maar uit zelfbescherming durven we die nog niet echt toe te laten. Maar natuurlijk zijn we heeeeeeel erg blij
Wauw wat heb je een mooie echo merah!!!!! Heb verder niet zo veel te melden, vind t alleen erg spannend hoe groot mijn follikel zondag is, denk dat ie dan al wel 15 mm is. Dus volgende week punctie...
Raar dat bij anderen de tijd altijd zo snel lijkt te gaan behalve bij jezelf! Mien, wat goed dat de punctie weer in zicht is. Je geeft aan follikel, weet je al dan dat het er eentje is? Wordt weer erg spannend voor jullie! Heb zelf ook niet veel te melden!
Weet bijna zeker dat t 1 ei is, omdat we dit in eigen cycls gaan doen. Komt bijna niet voor dat er nog een ei is. heb ik 1 x gehad. liefs
Haha, ik vond de deal van Merah wel een goeie! 5 April maak ik een mooie banner na een mooie echo Mien, hoe is het vandaag bij jou gegaan? Als die 15 mm is dan rond woensdag / donderdag de pregnyl? Of zitten we dan wat te vroeg? Je gaat weer een spannende periode in pff.........
Nou het is zeker spannend, maar dan niet op een goede manier:x! In de rechtereierstok was niets te zien en de linker was erg moeilijk te vinden en we zagen wel wat maar of t een follikel was, was niet echt duidelijk. Beetje een gekke vorm had t. Dus bloedprikken en daar kwam uit dat het ei al erg rijp was of al gesprongen was. Dat zal de gekke vorm wel verklaren... Mooi sh*t zeg!!!! En dat op dag 12 al! Moest meteen gonal en cetro spuiten. Ik snap niet waarom ik nog gonal moet spuiten, omdat als er nog een rijp ei zit, die toch echt niet meer gestimuleerd moet worden denk ik. Maar goed ze zitten er in en morgenvroeg nog 1x cetro en om 8.20 echo. Baal als een stekker, denk dat we deze maand als verloren kunnen beschouwen. We hebben zojuist voor de zekerheid nog ff geklust en geprobeerd met een spuitje te insemineren. Ik weet dat dat niet goed is, maar dan hebben we tenminste nog een ietsiepietsie kans, aangezien de linkereileider nog wel doorgankelijk is. Ben al 1x zwanger geweest door zelfinseminatie, helaas toen wel miskraam. Dus heb een heeeeeel klein beetje hoop. Hoop dat bij jullie alles goed gaat. En snap heel goed dat je eerst de echo af wil wachten manousch. Het hele traject is en blijft spannend en soms zenuwslopend, de iui's, ivf en het zwanger worden/blijven.
Ooh Mien wat zwaar k*t zeg! Is toch echt niet normaal wat een pech jullie hebben.... Wij weten precies hoe en wat het is om telkens de teleurstelling te moeten verwerken. Je hebt dan nog een kansje deze maand maar ik lees aan je woorden dat je hier nog weinig vertrouwen in hebt. Komt het door je .... (weet niet meer hoe het heet..) dat je niet het 'normale' ivf traject in kan? Of willen jullie dat niet? En misschien een rare vraag maar waarom doen jullie met een spuitje zelf insemineren i.p.v. vrijen? Meid, ik denk aan je!
Hoi meiden, weer terug van een heerlijk weekje. Nu helemaal geen zin om te werken. Maar ja, ik kom er wel weer in. Merah, geniet van je weekje weg! Manousch, wow mooi zeg. Ben super blij voor je Mien, wat balen zeg. Hoop dat de volgende keer een succes wordt. Hier nog steeds niet ongesteld, sla denk ik een ei over. Uitslag bevolkingsonderzoek was goed, pap 1! echter wel een bacteriele infectie gevonden er stond niet welke maar we moeten donderdag toch naar de gyn. Het is aan haar doorgegeven dus dan zien we het dan wel. Ik heb geen klachten dus dat is iets positiefs den ik dan maar. Hoop dat de duiveltjes nog even wegblijven zodat we de vlg cyclus gelijk kunnen starten met de ICSI.
Hey groen welkom terug.Tja je zit vaak meteen weer in t werkritme. Gelukkig goede uitslag uitstrijkje, alleen die infectie nog afwachten. Moet je trouwens niet eerst ongi worden en dan starten met hormonen? Manousch, hoe gaat t nu met jou? Kwaaltjes????? Merah, hoe gaat t met jou? Door mijn taaislijmziekte (cf) zit er in alle slijmvliezen taai slijm, dus longen, darmen, eileiders en baarmoederhals etc. Dus zaadcellen komen niet door mijn baarmoederhals heen, dus met inseminatie passeer je dat stukje. Alleen is dit niet aan te raden, omdat je wel kans hebt op infecties in baarmoeder doordat je het hele kwakkie er in spuit en normaal komen alleen de zaadcellen door de bmh heen, wordt eigenlijk gefilterd. In het umcg is het gebruikelijk eerst 6 ivf in eigen cyclus te doen tot 34 jr en daarna gewone ivf. Tenzij er grotere problemen zijn. Bij mij doen ze liever eerst geen gewone ivf, omdat je een roesje krijgt en dat kan de ademhaling belemmeren en dat zou voor mij niet goed zijn. Mocht ivf iec niet lukken dan gaan we wel door met de gewone ivf. Vanochtend weer voor echo geweest en follikel zat er nog wel!? Bloedwaardes nog ff afwachten en dan woensdag punctie en ms morgen wel. Dus spannend! Hoop dat er wat in de follikel zit, omdat die toch wel raar van vorm was, hoop geen cyste...
Hallo dames, We zijn bijna weer compleet . Moet toch zeggen dat ik het ontzettend waardeer dat we elkaar zo steunen. Maar zeker ook vertrouwen, zover ik kan inschatten zijn we vrij open naar elkaar toe zijn. Moest dat ff kwijt aangezien ik zelf heel veel steun ervaar aan dit forum! Hee groen, waar zijn jullie naartoe geweest? Waren jullie lekker onder jullie tweetjes? En wat goed van de pap 1, nu nog snel van die infectie af! Mien, je blijft een raadsel . Hopelijk is het een ontzettend ondeugende folikel die woensdag perfect is om te prikken. Hoop doet leven zeggen ze maar! Ik dacht inderdaad dat het cf was maar wist het niet meer zeker. Wat een gedoe zeg. Je hebt al genoeg belemmeringen met cf dus dit nog eens erbij lijkt me echt ongelooflijk balen. Ik blijf voor je duimen!!! En met mij? Hartstikke goed Ben moe overdag en kom s'ochtends moeilijk uit bed. Verder beginnen mijn borsten sinds gisteren gevoelig te worden. En heel af en toe ben ik een beetje misselijk, z'n misselijk gevoel als je honger hebt. Maar het valt allemaal reuze mee. Denk dat iedereen hiervoor zou tekenen. Behalve de vermoeiheid die is wel minder maar heb het er graag voor over! Morgen komen ze voor moeders voor moeders en volgende week dinsdag de 7 weken echo....... spannend........!!!
Huh, wist niet dan merah op gran canaria zit. Zeker over heen gelezen, sorry. Nou merah, als je dit leest, dan wens ik je nog een hele fijne vakantie!!! Fijn he die kwaaltjes, is denk ik toch wel een bevestiging!!! Spannnend volgende week dinsdag de echo. Neem je wel een foto en laat je die ook zien? Hoop dat je een mooi knipperlichtje gaat zien. Groen, al ongi geworden? Hoop dat die infectie snel wordt aangepakt. Denk dat je zo'n antibiotica ei vaginaal moet inbrengen. Ik moet morgenvroeg heen voor punctie. Moet er om 8 uur zijn en dan krijg ik dormicum (ben ik ms wel ietsje meer ontspannen) en om half 9 punctie. Hoop zo dat de follikel er nog zit duim duim duim....
Vanochtend punctie gehad en wonder boven wonder, de follikel zat er nog joepieeeeeeeeeeeee!!!!! Dus nu heel erg spannend of er een bevruchting optreedt of dat ie goed deelt. Ik hoop t zoooooooooo. Had een half uur voor de punctie dormicum gehad, maar die werkte nog niet en begon pas te werken toen ik thuis kwam. Lekker handig. Punctie was wel iets pijnlijker dan de vorige x. Follikel zat aan de linkerkant en was moeilijk te vinden. Nu nog wel veel bloedverlies zelfs met een heel groot stolsel jakkie. Nu beetje buikpijn, hoop dat t snel over gaat en ik ook snel bij jullie op t roze wolkje mag zitten!!!! Nu lekker rustig aan en genieten van de zon
Hallo allemaal, Ik ben aan het zoeken waar ik thuishoor.... ik denk toch hier! Sinds gisteren weet ik dat ik IVF ga doen. We mochten deelnemen aan een loting voor een onderzoek....bla bla, daar weten jullie vast wel van. Het is dus IVF geworden... voor mij de spannendste van de drie opties. IVF-folder meegekregen (en geschrokken van het deel over de punctie ). Jullie zijn allemaal verder dan ik en ik vind het fijn om mee te lezen en ervaringen uit te wisselen. Het duurt nog zeker een maand, als het er geen twee zijn, voordat het gaat gebeuren, maar in mijn kop ben ik er al flink mee in de weer. Ik probeer de draad een beetje op te pakken (tussen mijn werk door). Groetjes!
Hoi Toke, Je bent van harte welkom hier! Denk je hier wel op de goede plaats bent. Wij zijn een gezellig clubje. Ikzelf heb aan dit topic heel veel aan gehad. Je deelt je ervaringen en kunt lekker je hart luchten. Dus als je vragen hebt, stel ze gerust meid. Liefs Mien
Dankje! Echt vragen heb ik nog niet. Wel behoefte om te horen dat het allemaal reuze meevalt, maar ja.... als het dat niet doet, dan moet het natuurlijk ook niet gezegd worden . Ik zie ook op tegen de tijd die het kost, de onvoorspelbare momenten dat ik opeens! naar het ziekenhuis moet en voor mijn werk klanten moet afbellen. Praktisch allemaal... en op te lossen. Weten waar ik het voor ga doen zal me er doorheen helpen. Van mij mag dat slagingspercentage grof omhoog