Shoot!!! Dit is echt sh*t! Wat een teleurstelling, het zit je niet mee. Wanneer hoor je hoe nu verder? Sterkte meid!
Dank je merah. Voel me nu ook kl*te en blijf vandaag ook thuis (doe ik normaal nooit). Gelukkig hebben ze op mijn werk er begrip voor. Ik moet eerst wachten op ongi en dan 8 dagen later echo en dan hoor ik meer denk ik. Hoe gaat t met jou? Is de roze wolk er al een beetje?
Jeeh Mien, dat kan toch niet waar zijn! Wat een rotnieuws.... Hoe kan het zo oneerlijk zijn! Het spijt me vreselijk voor je. Sterkte ermee.
Heb vandaag bruine afscheiding. vorige week ook al gehad, maar dat was na een nachtje 'gezelligheid', dus had ik het daar op gegooid (schijnt vaker voor te komen omdat de adertjes in de baarmoedermond nogal gevoelig zijn tijdens zwangerschap). Maar nu hebben we dus niets gedaan. Wel gister inwendige echo gehad. Hoop dat het daar van is. Maak me toch een beetje zorgen. Vanmiddag gelukkig naar de VK
Nou begrijp ik dat bloedingen in het begin van de zwangerschap regelmatig voor kunnen komen, zonder dat het iets vervelends betekent..... maar je hebt het natuurlijk liever niet. Fijn dat ze vanmiddag even naarje kijkt, hopelijk stelt dat gerust.
Snap best dat je je wat zorgen maakt merah. Ik weet wel dat je bmm idd meer doorbloed is tijdens zwangerschap. Hoop dat het dat is. Succes vanmiddag. Het leven is idd hard en oneerlijk toke. We proberen weer wat moed te verzamelen voor de volgende x...
Even kopie uit mn eigen topic: We dansen de samba, we dansen de samba, we dansen de samba de hele dag!!!... Vanmiddag dus weer een echo, oa bij de verloskundige. Onze frummel is nu 2 cm en ligt op de dag precies op groei-schema. Tijdens het maken van de echo bewoog ie!!! Echt een beetje zo'n hoela-hoep beweging. Wist niet dat dat zo vroeg al kon, maar schijnt vanaf 9 weken te kunnen (wij zijn 8+6). Goed nieuws is dat ik van de bruine afscheiding idd niet te veel moet denken. Zolang het niet (veel) rood is en geen buikkrampen is alles OK. Ander positief nieuws is dat wij (waarschijnlijk) geen extra verhoogde kans hebben op een kindje met down. Ik dacht namelijk dat ik mogelijk bij voorbaat al hoog-risico zou zijn omdat de zus van mijn man zwanger is geweest van een kindje met down. Er is 1% kans dat het een erfelijke variant is, maar de meeste gevallen is het gewoon pech en gerelateerd aan leeftijd. Voorlopig ben ik dus gewoon een laag-risico zwangere! Me is happy!
Hoe is het nu met jou Mien? Je schreef dat je mogelijk toch overgaat op gewoon IVF. Brengt dat nog extra risico voor je mee?
Oh mien, wat een rot nieuws. Groot gelijk dat je een dagje thuis bent gebleven. Hoe kan je je goed concentreren op je werk na zulk slecht nieuws. Fijn dat ze er begrip voor hebben! Toke, welkom! Hoop dat je snel kan beginnen! Merah , hoe voel je je verder? Moeilijk.hé, ben je eindelijk zwanger zit je weer over allerlei zaken in. Fijn om te horen dat bij jullie de kans niet groter is op een kindje met down dan ieder ander. Manousch, ook voor jou, hoe voel je je? jij en merah zijn voor mij toch wel een voorbeeld hoe het positief het allemaal kan lopen ! waneer heb je een echo? Hier gaat het best goed. Zit natuurlijk wel met mijn gedachten bij de ivf maar verder gaat het leven nu nog geweeoon zijn gangetje. Ben nog niet, ongesteld geweest, hoop dat dit na dinsdag zo snel mogelijk is want volgende cyclus mogen we starten maar motten natuurlijk wel eerst de voorlichting betreffende prikken, schema ed gehad hebben. H etwordt mooi weer hoopdat jullie er allemaal van kunnen genieten!
Joepie merah, wat een goed nieuws zeg!!! Dus lekker gaan genieten van je hummeltje! Ik denk dat wij hierna nog 1x gaan voor ivf mnc(als er een ei zit, als er geen ei zit, dan ms nog 1x, dus 2x totaal), als emmy dan weer uiteen valt, dan wil ik graag een bloedtest laten doen of daar ms afwijkingen in te zien zijn. Daarna willen wij wel graag beginnen met gestimuleerde ivf. In t zh weten ze niet hoe ik ga reageren op zoveel hormonen (extra vermoeid etc.) en tijdens punctie krijg ik een roesje en dat kan mijn ademhaling belemmeren. Denk zelf dat dit wel mee gaat vallen. Hebben jullie veel last gehad van de hormonen merah, manousch? Groen, het komt voor jou ook dichtbij nu. Superspannend! Nu hopen dat je snel ongi wordt. IK DANS DE SAMBA MEE EN GA LEKKER GENIETEN VAN HET HEERLIJKE ZONNETJE! Fijne dag iedereen Dikke knuffel
Krijg ineens weer hoop. In 2008 heb ik hoogstwaarschijnlijk een mk gehad(heb toen geen test gedaan, was er nog niet zoveel mee bezig als nu), had veel kwaaltjes zoals pijnlijke jeukende borsten/tepels,veel witte cremige afscheiding, MOEST elke dag na t werk naar de snackbar voor een bepaalde kroket, veel plassen mn 's nachts, voelde me ook echt zwanger was bijna week overtijd(heb ik normaal nooit) en heb heftig bloedverlies gehad(liep helemaal langs mijn benen). Weet t eigenlijk wel zeker. Dit was trouwens de 1x zelfinseminatie. Dus ik weet gewoon dat het wel wil!!! Maar wel gek dat t nu niet wil, ms gewoon dikke pech of ms ligt t aan de hormonen, gebruik gonal f en cetrotide.
Dat is goed nieuw Mien! Je lichaam kan het dus blijkbaar wel! Nu hoofd omhoog en blik vooruit. Geloof in je eigen lijf! Wat betreft de hormonen, denk dat dat echt per persoon verschillend is. De 1 heeft er last van, de ander niet. Ikzelf heb echt 0,0 last gehad van de hormonen en ook niet van de punctie, maar misschien heb ik gewoon geluk gehad. Hoop voor jou het zelfde!
We gaan er gewoon vol goede moed tegenaan! Jeetje merah, alweer 9 wk zwanger, gaat toch erg snel he. Hoop dat groen, toke en ik jou en manousch snel mogen vergezellen op het verlengde wachtbankje
Goh Mien, wat lees ik me toch weer allemaal. Wat een pech zeg! Lees ook dat je op de wip zit van verdietig zijn en hoop hebben. Dit is een herkenbaar iets voor alle vrouwen die in de mmm zitten en vooral na z'n vervelend slecht nieuws! Maar wat goed dat je de draad zo snel weer op pakt en niet bij de pakken neer gaat zitten. Positief blijven is moeilijk maar wel goed dat je het probeert!!! Groen, het wordt spannend voor jullie! Dat jullie maar snel mogen beginnen . Hoe ga je het traject in? Kijk je er naar uit of tegen op? Klink misschien raar deze vraag maar naar mijn mening scheelt dat wel in het ervaren van de behandeling..... Merah, wat ben ik ontzettend blij voor jullie! Wat zijn het toch spannende weken.... Maar die bevestiging van een wiebelende en kloppende friemel lijkt me toch een prachtig cadeau Hier is het zenuwslopend. Kan nergens anders meer aan denken dan aan komende dinsdag, de echo! Ben zo bang om te horen dat het weer niet goed is. Het voelt wel anders, lichamelijk en intuitief, maar dat zegt verder niks. Maar ook hier proberen we positieve te blijven en zeg ik vaker op een dag tegen mijzelf,.....je bent zwanger!!!!! Van de hormonen heb ik trouwens in tegenstelling dan Merah wel last gehad. Nachtelijk zweten en opvliegers waren wel erg vervelend. Verder viel het reuze mee en heeft manlief me met fluele handschoentjes aangepakt. Dat helpt enorm . De punctie heb ik maar half meegekregen. Was helemaal high van de medicatie en heb hierdoor alles door een roze bril beleefd. Kan me de prik nog wel herinneren en die was wel vervelend maar daar heb ik dan ook alles mee gezegd!
Manousch heel veel succes vandaag. Spannend!!!! Ben alweer wat positiever gestemd. Kan niet wachten tot mijn ongi komt.
Meiden, ik heb goed nieuws JOEHOE.............We hebben vandaag de echo gehad en het hartje zien kloppen van onze kleine frummel! Pfff, het is een grote opluchting maar ben blij als de eerste 12 weken voorbij zijn. Ik ben dus toe aan een banner en ga die dan ook meteen maken
VAN HARTE GEFELICITEERD MANOUSCH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een mooi nieuws Hoop dat de rest van de dames snel volgen. En nu die banner nog haha x
Banner komt eraan meiden. Was opeens afgeleid door andere dingen. Ff een vraagje. De arts zei gisteren dat ik mag stoppen met de utrogestan. Nu ben ik als de dood dat mijn lichaam niet zelf deze hormonen gaat oppakken. De verhalen op het net zijn heel wisselen en wil me daardoor ook niet gek laten maken. Wat denken jullie?