Je hebt gelijk Mien! Het is hier vreselijk stil. Hoe gaat het met jou? Ik zie dat iemand een mk voor je gependeld heeft in juni... Geloof er zelf niet in, maar ik vind dat nogal wat! ALS ik erin zou geloven en ALS ik zoiets door zou krijgen voor iemand, dan hield ik dat toch echt voor me. Bovendien.... ik heb net voor je gependeld en dat van juni klopt niet hoor! Nee, zonder gekheid, positief blijven meid! Geloof dan maar in je eigen pendel. Waar zit je ergens? Kun je alweer bijna beginnen?
Halo allemaal, Ik was een paar dagen op vakantie en heb het forum intussen niet bezocht! Leuk dat er weer wat nieuwe bij zijn aangesloten, welkom allebei! Het is hier soms inderdaad vreselijk stil. Aan de andere kant, zo'n druk forum kan ik ook niet opbrengen om het bij te houden. Fijn dat het met de zwangere dames lekker gaat, op wat kwalen na. Het is wat moeilijk in te leven voor mij, het lijkt me ook wel een soort bevestiging van de zwangerschap steeds! Maar ik wil het niet bagatelliseren hoor! Ik ben ook wel benieuwd wat intralipid is. Wie kan dat uitleggen?
Intralipid is een super-eiwitrijk voedingsupplement, dat vaker gegeven wordt aan mensen die zelf niet goed kunnen eten (denk aan een vorm van astonautenvoeding). Studies hebben aangetoond dat het de zwangerschapskans verhoogt. Google het anders even! Best interessant. Aan de andere kant: waarom zit dat niet standaard in het pakket als het zo goed werkt? Misschien zijn de onderzoeken nog te nieuw...
Ik hoop ook dat mijn pendel klopt. Ik word morgen of dinsdag weer ongi en dan gewoon voor t laatst hoor!!! Ben alweer positief gestemd en ga vol goede moed voor poging 4. Mocht dit niet lukken dan denk ik wel serieus na over de gestimuleerde ivf. We shall see. Hoe gaat t met jou merah? Bedankt voor je uitleg over intralipid. Ik kon er niet zoveel over vinden. Maar het is zeker interessant! Ga toch maar ff weer googlen. Toke, hoe gaat t met jou, fijne vakantie gehad? Je bent toch met de pil begonnen? En hoe gaat t met de rest van de meiden?
Dat klinkt wel interessant ja, intralipid. Ik zal nog eens verder onderzoeken! Bedankt voor je uitleg Merah! Goed zo Mien, ga er weer voor! Eens zal het toch lukken! Mijn vakantie was heerlijk! Het weer was dan ook fantastisch, dus het kon al bijna niet meer stuk. Iedere seconde genoten. We wilden het er nog even van nemen voor het circus begint. Tegen het weekend, of in het weekend wordt ik ongesteld en dan mag ik aan de pil en een afspraak maken voor prikinstructies. Dag 3 moet ik bloed laten prikken, willen ze nog even alles controleren. Twee tot 4 weken die pil en dan gaat het beginnen..... Spannend!
Hallo dames, Ik wilde er even niet te veel mee bezig zijn, want merkte dat ik er dag en nacht (en dromen) aan zat te denken. Even een paar dagen vakantie en genieten van het mooie weer. Wat zwaar voor je Mien, al 12 iui.. Maar het zal vast een keer gaan lukken hoor! Doe jij ook mee aan het ines onderzoek of heeft de gyn. je ivf mnc voorgesteld te gaan proberen? Ik word volgende week weer ong. en kan dan weer bellen voor een afspraak. Toke, jij start met je 1e reguliere ivf begrijp ik? spannend hoor. Intralipid klinkt inderdaad interessant. Gek dat dit niet vaker wordt voorgeschreven indien dit de kans op zwangerschap vergroot.
@Lili, nee geen reguliere IVF, maar IVF set; onderdeel van de Ines-studie. M.a.w: zoveel mogelijk eitjes en 1 terugplaatsing per keer. Ik vond op internet nog dat een behandeling met intralipid zo'n 250euro per keer kost. Het zal wel niet vergoed worden, als het nog in de onderzoeksfase verkeerd.
He Mien, hoe staat het bij jou? Bij anderen nog ontwikkelingen? hier alles rustig, dus ik denk dat ik nog steeds zwanger ben
Bij mij weinig spannends; een menstruatie voel ik aankomen. Ik hoop nog een beetje dat hij helemaal niet gaat komen tegen beter weten in. Komt hij wel, dan gaat het allemaal beginnen. Wat fijn dat het zo goed gaat Merah, en 14 weken is ook al zo'n eind!
Lili, ik doe ivf mnc. In t umcg doen ze eerst 6x ivf mnc en daarna gestimuleerd. Als je ouder bent dan 34 of als er weinig zaadcellen oid dan begin je meteen met gestimuleerde ivf. Merah, jij bent gewoon zwanger hoor en dat blijf je. Ik mag volgende wk donderdag weer heen voor echo en dan ws in t weekend punctie. Dit moet em worden!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe gaat t met de rest??
Ik hoop dat er ms nog een wonder bij jou is gebeurd en dat je ongi niet komt. En anders snel starten met ivf, toke. Hoeveel tegenslag kan een mens hebben!!! Vandaag een belletje van de ivfarts. Er is een kweek gedaan met mijn eicel en zaadcellen van mienman en er kwam uit dat er een bacterie bij zit die ms de bevruchting tegenhoudt. Zelfde bacterie die ik ook al eens in de longen heb gehad. Snap er helemaal niets van, sh*tzooi!!! Dus moet maandag heen voor een uitstrijkje, want het komt ws bij mij vandaan. Misschien moeten wij deze ivfpoging wel overslaan. Ik hoop van niet. Ben echt wel klaar met al die tegenslagen....
G*d mijn hemel, hoe krijgen jullie het voor elkaar! welke morbide geest zit hier een spelletje te spelen? Vind het echt zo naar voor jullie! weet even niet wat ik zeggen moet...
Tjeez Mien! Ik kan het ook niet geloven! Zo gemeen! Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Het is niet eerlijk, sc░tzooi! :x Ik leef met je mee.
Hallo Meiden, Ik ben er nog hoor! We zijn op vakantie geweest en deze week was het gewoon heel erg druk. Maar ben jullie zeker niet vergeten, had er even de kracht niet voor Met ons gaat het goed, ik begin al een beetje te groeien! Dinsdag hebben we onze 3e echo.... Meiden, zo te lezen is er hier heel wat gebeurt. Jeetje wat hebben sommigen van jullie het te verduren! Mien, wat een ellende allemaal! Knap dat je nog rechtop staat! Gek hoe een menselijk lichaam werkt en een coping ontwikkeld om hier doorheen te komen. Als ik het kon zou ik je wat kracht sturen. Een hele dikke knuff van mij Toke, wat een spannende periode voor je. Gaat het binnenkort allemaal beginnen! Er staat momenteel nog 2 dagen overtijd.... Ben je niet meer op het forum geweest of moeten we nog ff wachten Merah, lieverd tuurlijk ben je nog zwanger! Je kindje gaat er niet zomaar vandoor hoor. Begint je buikje al te groeien? En wanneer hebben jullie de volgende echo? Voor de andere meiden, welkom op het forum! Hoop dat jullie de steun en luisterend oor ervaren die jullie zoeken! Liefs Manousch
Manousch, VAN HARTE GEFELICITEERD, JE EERSTE TRIMESTER BEN JE AL VOORBIJ!!!!. Heb je een fijne vakantie gehad? Heel veel succes en plezier dinsdag. En Toke, al ongi geworden? Ik moet morgenvroeg heen voor een uitstrijkje om te kijken of die bacterie daar zit. Ms dat wij deze x moeten overslaan omdat we moeten wachten op de uitslag van het uitstrijkje. Maar vraag of we toch door kunnen, want heb een goed gevoel bij deze ivfpoging. Manousch, ik heb al veel tegenslagen gehad en gek genoeg raak je eraan gewend en wordt je er sterker van. Kan eigenlijk ook helemaal niet huilen als mij weer iets naars overkomt. Het is altijd ff kl*te er na, maar raap mezelf snel weer bijeen.
Mien, ik vind dat je het hartstikke goed doet! Je mag er trots op zijn dat je toch nog door gaat en je wens nastreeft. En het is logisch dat emoties op een gegeven moment afvlakken, anders zou je er misschien helemaal doorheen zitten. Hopelijk komt er voor jullie snel een eind aan al deze tegenslagen en dat je met alle rust het ivf traject mag doorlopen. En als je zwanger mag zijn komen die emoties helemaal terug hoor En het is misschien moeilijk om dit van een zwangere te horen, maar geloof me, ik ben er ook geweest! Sterkte! X Manousch
Leuk dat je weer meedoet Manoush! En van harte met weer een belangrijke mijlpaal! Ik heb ook vakantie gehad, heerlijk! Mien, je bent een kanjer! Ik heb zo veel ontzag voor hoe jij je er doorheen slaat. Je bent nu bijna echt mn maatje, want zie hier: Ik ben gisteren ongesteld geworden. Ik zat er al een dag of twee op te wachten, dus dan is het wel extra moeilijk. Het doet me toch een pijn, ik slik flink paracetamol. De tranen liepen me gisteren over de wangen, ongelooflijk. Mijn eerste pil al binnen en vandaag bellen voor de prikinstructies. Morgen bloedprikken. Het gaat binnenkort dus echt beginnen!
eindelijk weer eens een berichtje van mij Ik lees wel mee maar doe dit voornamelijk op mijn telefoon in de trein en reageren gaat dan zo moeizaam. Mien, wat een tegenslagen krijg jij te verduren zeg. Knap hoe je ermee omgaat Toke, spannend voor je nu het echt gaat beginnnen. Voel je je alweer wat beter nu je ongi toch heeft doorgezet? Manousch en Merah: allebei de 12 weken voorbij, Joehoe! Ik zag ook nog een paar nieuwe meiden voorbij komen, welkom. En jullie weten zoals merah heeft gezegd. Van dit forum wordt iedereen zwanger. Ga vanaf nu echt proberen weer meer mee te kletsen