Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Manousch, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Hoi Groen, welkom terug!
    Ik slik nu steeds op tijd een nieuwe paracetamol, zo voorkom ik dat het weer zo heftig wordt. Ik heb dat alleen de eerste twee/drie dagen, daarna is het over. Verder voor mij goed nieuws, ik hoef maar kort aan die pil!
    Ik heb vanmorgen gebeld met de verpleegkundige. Ik mag aan de pil tot 1 juni. 2 juni mag ik dan beginnen met prikken. Weten jullie wanneer dan ongeveer de punctie gaat plaatsvinden? Is dat zo'n 2 weken later?

2. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hoi toke,

Wat goed nieuws.
    Het ligt eraan wanneer je ma g starten met de puregon. Dit kan variëren van dag twee tot dag zes ( bij mij iig) dan is het een beetje afhankelijk van de groei maar denk tussen de 12 en 16 dagen.

Snel al zeg, spannend!

3. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Toke, bij ons was het weer helemaal anders. Ik heb 14 dagen de Decapeptyl gespoten en daarna nog 12 dagen de Puregon in combi met de Decapeptyl. Denk dat ieder ziekenhuis zo zijn eigen beleid heeft. Daarnaast ligt het er natuurlijk ook nog helemaal aan hoe je op de med's reageert! Maar het belangrijkste is dat je al mag gaan beginnen in juni:D:D:D. JOEHOE, ben super blij voor je!!!!!!!!!!

Groen, alweer 9 weken zwanger, wat heerlijk! Hoe voel je je verder? Ongelooflijk toch dat je opeens spontaan zwanger bent :). Niet geschoten is altijd mis :p. Wanneer heb je de volgende echo?

Heeft iemand trouwens nog iets van Chichi gehoord? De vorige keer was ze ook opeens weg en na een tijdje was ze er weer.... Hoop dat dit nu ook het geval is en verder alles goed met haar gaat. Anders vrees ik het ergste! Chichi, mocht je dit lezen, we denken in iedergeval aan je!

Mien is hoe het vandaag bij jou gegaan? Krijg je meteen de uitslag of moeten jullie daar ook nog op gaan wachten?

Liefs Manousch

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tjonge, 14 dagen van te voren al aan de deca...
    Ik heb pas vanaf CD7 decapeptyl gespoten (orgalutran, maar das net zo iets). Idd overal anders..

5. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Nou, dat loopt allemaal wel heel verschillend zeg! Ik ga straks de info-folder nog eens goed doorlezen, daar zal het wel precies instaan.

Ik ga trouwens ook weer terug naar de acupuncturist, die schijnt de IVF behandeling te kunnen ondersteunen. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

Ben ook benieuwd Mien, wanneer weet je meer?

6. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Jaaaaa, dat was wel heftig zeg. Heb in totaal 4 weken deca gespoten! En dat zijn niet de meest fijne spuiten...... Maar je ziet het resultaat :D

Ergens op dit topic is al eerder gesproken over accu. Zelf ben ik hier niet bekend mee, of heb me er in iedergaval niet in verdiept. Maa volgens mij zijn er wel vrouwen die hier erg tevreden over zijn.

Iedereen een dikke knufffffffff

7. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Hoi, ben er weer.

Gister ben ik naar t zh geweest voor fm en ei was 13 mm. Moest vandaag weer komen en ei had een dikke groeispurt gemaakt en was nu al 19!!! Vanmiddag word ik gebeld wanneer ik de pregnyl mag zetten en dan zondag punctie. Heb nog geen uitslag van de kweek, maar als dat niet goed is gaat de punctie hoogstwaarschijnlijk niet door.

En Toke, ben je al bij de acu geweest? Heb er zelf ook wel s over nagedacht om er heen te gaan, maar toch niet gedaan. Ben erg benieuwd of je wat merkt en of je je anders voelt.

Chichi where are you????

Hoe gaat t met de rest van de dames?:)

Liefs

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mien, ik hoop heel hard voor je dat dit nu eindelijk eens een goede ronde mag zijn!!!

Hier alles prima. erg moe, maar moet ook veel overwerken...

9. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Hallo ladies,

Hoe gaat het hier met jullie? Ik ben hier al een tijdje niet geweest, omdat ik het veel te druk heb met werken en ook met de zwangerschap. Ik ben echt extreem moe en wil het liefst de hele dag slapen, maar dat kan helaas niet want er moet ook nog gewerkt worden. Ik heb dinsdag nog een echo gehad en mijn beebje groeit goed en was flink aan het spartelen. Supermooi om te zien.

Mien84 & Toke: Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat jullie ook spoedig verblijdt zullen worden met een zwangerschap. Geef de hoop niet op hoe moeilijk dat ook is.

Groen, Manousch & Merah: Hoe gaat het met jullie buikjes? Zijn de klachten al afgenomen?

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heeee Chichi!!!!!
    We maakten ons al ongerust.
    goed te horen dat alles goed gaat bij jou!
    Hopelijk snel iets minder moe...

11. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Helaas onze 4e poging wordt gestaakt. Er is nog geen uitslag van de kweek, dus willen ze geen punctie doen. Wel straks nog pregnyl zetten en maar zelf klussen, maar we weten dat dat em toch niet wordt. Mijn cervixslijm laat niets door helaas.....
    Waar is mijn geluk..

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gut, meissie, het valt ook niet mee...
    Is er iets dat ik kan zeggen om je een beetje op te beuren?
    Sterkte maar weer!

13. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hehe Mien, je eitje zag er zo mooi uit! Heel veel sterkte meid. En vandaag dan toch maar gewoon klussen......

Chichi, wat fijn om van je te horen. Pff alweer 10 weken zwanger, mooi zeg! Geniet ervan!

Bij ons gaat het goed. De misselijkheid begint af te nemen en ik heb ietsie meer energie. Vanaf gisteren voel ik dat mijn buik echt trekt van het groeien en mijn vriendinnen zijn gefasiceerd van mijn kleine buikje :)

Manousch

14. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Nee Mien, wat een slecht nieuws weer.

Sterkte!

15. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Sterkte Mien! Wat een gedoe zeg.. Zouden ze iets aan die bacterie kunnen doen dan? Hopelijk heb jij dit jaar ook goed nieuws. Zie dat er al meerderen zwanger zijn geraakt.. dat geeft hoop! Geniet ervan meiden!
    Ik ben vanmorgen voor 1e echo/bloedprikken geweest. Alles zag er rustig uit (kleiner dan 10 mm), dus moet woensdag terug komen om te kijk hoe groot mijn follikel is.. Spannend allemaal. Rond het weekend zou ik misschien wel weer een punctie kunnen hebben. Hopelijk zijn er dit keer wel eicellen aanwezig.

16. lonf

lonf Lid

3 jan 2011
    10
    0
    0
    Maastricht
    Hallo,

Ik zit nu in de tweede wachtweek van mijn eerste IVF poging.
    Wj zijn al 3.5 bezig zwanger te raken. Wij vallen onder de categorie onverklaar onvruchtbaar. Zo vruchtbaar als het maar zijn kan, maar zwanger worden ho maar!!!

Ik ben ook in Maastricht na 10 maanden te hebben moeten wachten!! NIET NORMAAL!!!!
    5 x IUI gedaan in Sittard.

Eerste wachtweek ging wel, maar van de ene op de andere dag geen pijnlijke borsten meer, dus nu is me de moed in de schoenen gezakt op een positief resultaat. Donderdag a.s. mag ik testen!
    Heb werkelijk dit hele traject nergens last van gehad. Niet van deca niet van puregon. De punctie was te doen, een top embryo, nog 2 in de vriezer...tja nu alleen nog zwanger raken!

PFFFFFFFFFFF Om gek van te worden!!!!!

Liefs Madelon

17. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo Madelon,
    Dit zijn inderdaad erg spannende dagen. Laat je niet voor de gek houden met gevoelige borsten of andere dingen die je voelt in je lichaam. Het lijkt allemaal zo erg op elkaar! Mijn borsten zijn altijd gevoelig geweest en nu opeens pas in week 6!??? Dus blijf hoop houden en geef de emmy positieve energie.... Pfff, wanneer kun je testen?
    Duim voor je :)

groen, hoe is het met jou? Hoe voel jij je verder?

Mien, mijn oma (92) schijnt dagelijks te bidden naar engel Gabriël voor de vrouwen die zwanger willen worden. Lief van haar he! Ik hoop dat hij je snel komt bezoeken! Denk aan je......

18. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    @iedereen: dank jullie wel lieve meiden. Ooit gaat t lukken hoor, dat moet gewoon!!!!

@lonf:Wat spannend!!! Ik duim voor je voor een mooie test donderdag:). Heb je niet de neiging om stiekem al te testen?

@lili:Ik denk dat wel dat ze wat kunnen doen aan die bacterie. Ze moeten dan ook eerst nog onderzoeken waar de bacterie gevoelig voor is. Heb nog steeds geen uitslag..
    Het gaat bij jou ook al weer snel. Dit weekend ms al weer punctie. Ik ga voor een mooi ei duimen;). Succes morgen.

@Manousch: Ik hoop dat Gabriel binnenkort langs komt. Wat lief van je oma zeg:). Jij voelt je al weer wat beter gelukkig en al een buikje:). Wat geweldig!

Knuf aan de rest

19. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    @Lonf Ik had ook ineens geen zere borsten meer vorige week en ook een soort menstruatiepijn dus ik dacht ook dat niet gelukt was. Toen heb ik afgelopen weekend toch getest (mag eigenlijk pas morgen testen) en bleek de test positief te zijn! Ik voel me nog helemaal niet zwanger dus ik ben er gewoon een beetje van slag van. Toen ik gisteren weer testte was de test zelfs een stuk duidelijker. Dus...er is nog hoop hoor! Succes!

20. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Diana, een voorzichtige PROFICIAT :D. Wat super fijn voor jullie!

Lonf, knap hoor als je nog niet hebt getest! Wil je niet, durf je niet of zijn er andere redenen dat je nog niet hebt getest?

Deel Deze Pagina