Merah, dankje voor je snelle reactie. Gek he dat je het eigenlijk wel weet maar toch niet helemaal zeker bent of dat de kleine nu wel of niet is. Je hebt me in iedergeval even gerustgesteld en daar ben ik heel blij om. Mocht ik de steken alsnog niet gaan vertrouwen dan bel ik natuurlijk even het ziekenhuis.
Ik lees het al: die onzekerheid gaat gewoon door als je zwanger bent. Dames, overmorgen ga ik naar het ziekenhuis voor de test. Zou hij al positief kunnen zijn als ik het vanmiddag zelf eens test? Ik weet dat smorgens vroeg het beste moment is, maar dan komen daarna mijn klanten. Als hij negatief is, wil ik wel even mezelf kunnen zijn.
Denk wel dat je vanmiddag kan testen. Zou een licht streepje kunnen staan of ms al een vette streep. Dan zit je op 13 dg na punctie. Als ik jou was had ik gister al een test gewaagd haha. Spannend, good luck!!!
Die onzekerheid tijdens de zwangerschap bleef bij mij ook hoor.. Wat spannend dat je kunt testen Toke. Mien, goed dat je weer verder kunt na de volgende poging! Even ego. Ik heb gisteren een echo gehad en de gyn. was behoorlijk verbaasd aangezien ik ivf mnc doe... Vorige maanden waren er 1 of 2 eitjes groter gegroeid (is ook gebruikelijk voor deze behandeling), maar ditmaal 17!! Ze zijn allen nog niet groot genoeg, dus afwachten hoeveel en hoe groot ze morgen tijdens de echo zijn. Ze zei dat dit waarschijnlijk een prachtige reguliere ivf zou worden... Ik heb nu ook al 6 dagen puregon en orgalutran moeten spuiten, dus op zich wel logisch dat er meerdere gegroeid zijn. De dosering is nu iets verhoogd van 100 naar 150 puregon zodat de eitjes groter worden.. Morgen de echo weer afwachten en dan waarschijnlijk een afspraak voor de punctie. Heb nu wel last van mijn buik door dat vele prikken.. Had jij wel eens meerder eitjes rijp voor de punctie Mien?
Jeeeeeeeeeetje wat veel lili!!!! Heb wel gehad dat ik 2 eitjes had, maar er maar 1 is door gegroeid. Ik spuit ook pas op dag 10 en soms spuit ik helemaal niet. Dus voor mij weinig hormonen, dus ook maar 1 ei. Ik heb nog nooit langer dan 3 dagen gespoten. Maar op welke dag begin je met spuiten? Ze gaan bij mij eerst kijken of er 1 dominante ei zit en dan pas spuiten. Dat ei is dan ook al iets van min 17mm, dus dan groeit er verder niets meer mee. Maar nu heb je wel veel meer kans natuurlijk en das geweldig toch.
Fijn voor je Lili! Geeft lekker meer kans. Lijkt inderdaad meer op IVFset. Aangezien je Ines doet, zullen ze er maar 1 per keer terugplaatsen waarschijnlijk. Ik had er twee weken geleden bij IVF-set 21, ook een bovengemiddeld aantal bij deze behandeling. Ik vind het wel een voordeel! Ik heb testen in huis gehaald. Over een paar uurtjes ga ik hem doen, maar wil nu proberen om even niet te drinken, zodat de test wat betrouwbaarder is. Valt niet mee met die hitte.
Aaaaaaaaaaaaaaaaah Toke wat spannend!!! Ik ga zo naar mijn werk, maar zet de comp meteen weer aan zodra ik thuis ben. Ik duim voor je.
Volgens mij is ie positief! Ik weet niet wat ik zie.... Nog geen hele dikke, maar toch echt een streep. Ik heb een foto in mijn foto-album gedaan. Hij is alleen wat onduidelijker als de test zelf, maar jullie kunnen even kijken...
WAUW, WAT EEN VETTE STREEP!!!! Daar kun je niet meer omheen hoor. Van harte gefeliciteerd! Joehoe, dit is echt een goed topic. Nu nog meer roze voor lili, wolfje en mijzelf. Maar dat komt wel goed. I AM SURE!
Dankjewel Mien! Wat ben je toch een kanjer dat je zo positief bent. Ik geloof er ook in voor jou! Ik gun het je loeihard! Ik voel weinig spraakmakends. Alleen die twee menstruatiepijn-aanvallen afgelopen zaterdagnacht, die verdenk ik nu van innesteling.
Jeetje meiden, wat een spanning voor jullie allemaal. Toke, dit is heel goed nieuws!! Op naar de bevestiging vanuit het ziekenhuis overmorgen. En dank je wel, Mien. Lief wat je schrijft!! Succes allemaal met de zwangerschap en de behandelingen. Er gebeurt echt veel als je alle verhalen zo bij elkaar ziet. Krijg er zelf gewoon kriebels van in mijn buik en dat terwijl ik deze maand helemaal niets onderneem. Blijf voor jullie duimen!!! Geniet allemaal nog even van de laatste zonnestralen voor zover dat bij iedereen mogelijk is !!
Toke, wat een mooi nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan Hier even een update, zat toch wel in spanning ivm vlokkentest. vorige week donderdag de uitslag gehad en daarna zo druk geweest dat ik niet achter de laptop gezeten heb op dit forum. Wel op mijn telefoon maar kan daarop gaat reageren niet echt. De uitslag was gelukkig helemaal goed! Ben flink aan het genieten hier!. Mien, succes hoop zo dat het jou nu ook gegund is! Lili23, dat zijn er echt heel veel!!!
Wat fijn dat het goed zit Groen! Geniet ervan!! Weer een zorg minder... Ik heb vanmorgen nog een testje gedaan en die was een tikkie lichter dan die van gisteren, ondanks dat het nu met ochtendurine was. Daar ben ik niet helemaal gerust op, al was hij nog wel gewoon positief. Ik ben blij als het morgen bevestigd wordt, pfff
Toke, het is echt wel een streep hoor! Mag ik je al feliciteren? Kan me voorstellen dat je een extra bevestiging wilt. Ik duim voor je morgen! Groen, wat goed dat de uitslag positief was van het de test. Lekker genieten dus. Ik heb vanmorgen weer een echo gehad (de 4e alweer) en ja hoor, moet vrijdag weer terugkomen voor nog een echo. Dacht dat ik een afspraak voor een punctie kreeg.. Er zijn nu ruim 20 eitjes gegroeid, maar nog niet boven de 20 mm. EƩntje wel, maar deze wilde ze niet alleen aanprikken. Zou natuurlijk jammer zijn. Dus nog even de rest laten groeien zodat er zoveel mogelijk meegenomen kunnen worden. Is natuurlijk wel fijn, maar zie wel op tegen deze punctie... Mien, normaal had ik ook maar 2 a 3 dagen medicatie, maar deze keer had ik bij de eerste controle al 3 grotere eitjes (waarschijnlijk nog door de hormonen van vorige maand). En er zat een weekend tussen. Ben alleen een beetje bang voor overstimulatie. (buik opgezet - heb ik anders nooit, hoofdpijn en misselijk) Volgens de gyn. is dit wel mogelijk, maar alleen na de pregnyl. Ook niet echt een geruststelling. Pfff...
Dankjullie voor je steun! Felicitaties durf ik nog niet echt aan te nemen, het is nog zo spannend. Lili: wat bijzonder dat je bij de mnc-procedure zoveel eitjes hebt. Alweer meer dan je eerder schreef! Ik denk dat ze bij een punctie met zoveel eitjes ook meer afstemmen in de verdoving. Ik vond het wel te doen hoor, bij mij zijn er 21 weggehaald. Ik was vooral ook blij dat het er zoveel waren. Komt vast wel goed joh! Ieder mens is weer anders, dus voor wat het waard is, mijn ervaring: Ik heb lichte overstimulatie gehad en dat was vooral belastend omdat ik zo weinig mocht doen. Het is niet dat ik in de krampen lag van de pijn, die was wel te hebben. Ik heb een eigen toko en dan is niet werken geen geld. Maar als je in dienstverband werkt denk ik maar: neem het ervan! We gaan voor jou gewoon voor een leger knal-eitjes!
Oooh meiden wat een goed nieuws allemaal!!! Toke, JOEHOE een streepje. Dat is toch een super moment om mee te maken. Laat je vandaag even iets weten ? Maar geloof me meid, een streepje komt niet zonder de aanmaak van HCG, en die wordt weer aangemaakt als je zwanger bent!!!! Groen, super dat jullie test negatief waren en alles dus goed is. Dat is weer een zorg minder. Pff, nu genieten he! Lili, schrik niet.... ik heb 4 weken gespoten! En ondanks dat geen overstimulatie. Reageer ik wel slecht op de hormonen, maar toch! Dus maak je niet gek om een dagje langer spuiten, ze weten echt wel wat ze doen. Je score is super en daar zullen zeker wel een aantal perfecte follikels bij zitten! Mien wolfje en lili, even een schouderklopje voor jullie. Wat fijn om te lezen dat iedereen zo positief op elkaar reageert. Geloof me, ik weet dat het niet altijd even gemakkelijk is maar jullie doen het wel! Super dames!!!!!
Bedankt voor jullie reacties. Fijn om ervaringen te horen Toke. Ik merk dat ik wel heftig reageer om de hormonen. Maar 4 weken is echt veel Groen. Waarschijnlijk valt het allemaal wel mee bij mij. Heb wel vertrouwen in de gyn. Ze moest alleen wel een paar keer overleggen met een andere gyn. omdat dit zo'n unieke situatie is. Maar ben blij dat dit meer kans biedt en hopelijk vindt er nu wel een (goede) bevruchting plaats!