Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Manousch, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    lieve Merah en Merah man!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!! De wereld heeft er weer een wonder bij!

sorry voor de inbraak!

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Thanks Loesie!
    Hier nog best even spannend. Buiten twee bijoortjes lijkt het dat onze uk moeite heeft met door de neus ademen. Hierdoor heeft ze het soms wel moeilijk. Ze ligt nu op medium care om haar beter in de gaten te houden. Straks meer onderzoek om te kijken wat het probleem nu is...

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wauw gefeliciteerd Merah.. Super gaaf. En nu genieten. Knuf voor jullie beide.

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @merah.. Wat zijn twee bijoortjes?

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat zijn soort van wrat-achtige bultjes bij dat kleine harde uitstulpinkje boven het lelletje. Er werd hier gelijk gezegd dat dit mogelijk geassocieerd werd met afwijkingen aan de nieren. Heb echter even op internet gezocht en daar blijkt amper bewijs voor te zijn. Kunnen dus tzt gewoon verwijderd worden. Zal allemaal wel los lopen...

6. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Merah, gefeliciteerd met jullie dochter Anne-Lynn.

Ben er even helemaal emotioneel van!
    Wat ben je er weer snel bij meid :) (op het forum bedoel ik dan). Geniet lekker met je man en van jullie kleine kroost en hopelijk mag ze snel weer bij jou op de kamer komen.

Liefs Manousch

7. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje! Wow wat een mooi nieuws hier op de vroege ochtend! Geniet maar goed van haar.
    Wat een snelle bevalling ook! Bij die kleerscheuren zie ik het bijna letterlijk voor me....
    Dat ze niet lekker door haar neus ademt klinkt niet fijn, ik hoop dat dat snel weer goed is.
    Je bent er trouwens weer snel bij op ons forum!

8. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd merah met jullie dochter:D!!! Wat een supergoed nieuws. Hoe gaat t nu met de neusademhaling?
    Wat een snelle bevalling zeg:$. En wat ben je er idd weer snel bij zeg. Hoe gaat t nu met jou en nog steeds hoge bloeddruk?

9. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Merah, je hebt idd wel humor. Om 5.15 u ons al bijpraten over je kleine wondertje Anne-Lynn. Wel bijzonder gefeliciteerd!!! Hopelijk komt de kleine idd snel van de medium care terug bij jou op de kamer. Hoe gaat het nu met jou en je waarden? Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie meisje!

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    That's the spirit!!!! Knuffffffffffff

11. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    @wolfje: wat goed dat de punctie alsnog doorgaat, gelukkig zijn niet alle follikels gaan mee groeien, maar je moet zeker wel voorzichtig zijn hoor. Dit is natuurlijk nog steeds een groot aantal en je hebt kans op overstimulatie, dus goed naar de arts en ons luisteren;). Wel erg spannend nu. Wat krijg jij eigenlijk voor pijnstilling tijdens de punctie?

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tja, ik kon toch niet slapen. Iedere keer toch wel kijken of anne nog ademde.

13. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Kan ik me helemaal voorstellen dat het zorgen gelijk begint, steeds kijken of het nog goed gaat (en ondertussen natuurlijk heerlijk kijken naar je mooie kind!). Gaat het al wat beter met de neusademhaling? Is daar een verklaring of reden voor eigenlijk?

Wolfje, fijn dat de punctie toch kan doorgaan. Kunnen jullie wellicht in ieder geval wat mooie emmy's proberen te maken, terugplaatsing of niet! Maar natuurlijk gaan wij wel gewoon voor de terugplaatsing!

14. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Ligt ze dicht bij je in de buurt, Merah? Of zie je haar op scherm? Lijkt me heel bijzonder om je eigen kleine meisje eindelijk te zien!

Ik heb jullie adviezen opgevolg. Ben vanochtend naar werk gegaan en met directeur over gehad. Was dus snel weer thuis. Heb tot net zonder enige moeite geslapen. Nogmaals bedankt allemaal!

Mien, ik heb geen idee welke medicijnen ik krijg. Weet wel dat ik een kalmeringstablet krijg en de verdoving in de bilspier... Ik laat het op me afkomen. Al komt het nu erg dichtbij...

Lieve mama Merah, doe het rustig aan. Hopelijk mag je weer snel met je kleine meissie naar huis.

15. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    @toke, dank je. Hoop idd terugplaatsing. Hoop vooral op eicellen en dan nog een goede bevruchting. Las dat 25% van de embryos na terugplaatsing innestelt, dus dat ik niet super veel. Ik blijf gewoon heel hard duimen.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    MERAH!!!
    wat fijn!!!

van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Pfff. Het is voorlopig nog niet afgelopen voor ons. Onze meid heeft Choane Atresie (zoek dat maar op), wat zoveel inhoudt dat er geen opening is tussen haar neusgaten en neusholte is. Hierdoor kan ze dus niet door haar neus ademen. Het wordt opereren, maar hoe wat en wanneer, geen idee. Gaat in ieder geval meerdere weken duren. Wat een teleurstelling.
    En spanning, want dit on combi met de bijoortjes kan ook onderdeel zijn van een syndroom...

18. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Och nee toch merah, wat erg zeg! Weet je ook om wat voor syndroom het kan gaan? Hoe gaat t dan met t drinken, wil dat dan wel?

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Merah jeetje!!! bha... Wat een naar gedoe. Maar meis ze kunnen vast met een operatie een hoop doen. Dikke knuff voor jullie.

20. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Dat is wel schrikken. Hopelijk geen syndroom van iets. Even afwachten meis. Maar een operatie voor de kleine Anne had je niet zo verwacht. Hopelijk is alles goed te herstellen voor haar. Sterkte!

Deel Deze Pagina