Nou dat was dan even vervelend spannend vanmorgen Lili! Gelukkig toch goed nieuws en volgende week een tp!! Ik begrijp eerlijk gezegd nog niets van de procedure. Bij terugplaatsing van een cryo hebben ze toch geen nieuwe eicellen nodig? Ik snap wel dat die terugplaatsing op het juiste moment in de cyclus moet gebeuren, maar is het een ramp als er weinig follikels zijn, moest je stimuleren met medicijnen? Niet toch? Ik zeg al; ik begrijp er geen jota van... Fijn dat het beter gaat met Joyce en haar dochter Wolfje. Ik kan me voorstellen dat ze ernaar snakt haar kindje eindelijk mee naar huis te kunnen nemen. En jij mag de ladder naar de wolk al bijna op! Heerlijk joh, dat wordt gezellig hierboven. En dan over drie weken komt Lili er hopelijk gezellig bij zitten. En Mien natuurlijk niet te vergeten!
Zo mijn bedje uit. Hopelijk niet zoals gisteren. Ben s ochtends zo slecht. Viel gister bijna flauw in douche. Ben direct bed weer ingedoken en geslapen tot 12 uur. Niet normaal. Mag zo op voor de derde echo. Zo benieuwd. Had net alleen weer oud bloed en stolsels. Denk dat het door gisteravond komt... heel lief en voorzichtig met manlief... toch allemaal iets te gevoelig denk ik. Ik ga me niet naar maken en hoop straks een mooie groei en hartslag te zien. X
En Wolfje? Ik vond de eerste drie maanden heel zwaar. Ik hoop dat het jou bespaard blijft. Maar ach, ik ben het alweer bijna vergeten, zo goed gaat het nu.
Bedankt voor de tip queen! Ga ik nemen, die appelstroop. De echo is heel erg goed gegaan. Mooi kloppend hartje. Zelfs gehoord! Zo bijzonder. Ons kleine wondertje is 16,6 mm. Ukkepuk. Ben zo blij. Mien en Lili, ik hoop zo hard dat het geluk snel ook aan jullie zijde staat. Zal heel hard voor jullie blijven duimen. Toke, die flauwte en misselijkheid is best heftig idd. Maar met dit als doel is het t allemaal waard. Toch?
Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt Wolfje! Fijn dat de echo goed was! En bij jou ook Queenmeisje, helemaal super. Ben benieuwd wat jullie krijgen.. Fijn dat het bij jou goed gaat Toke! Knuf voor Mien en de mama's. Vanmorgen Pregnyl gespoten. En afwachten maar.. Verder een vervelende dag hier. Een moeder van mijn dochter's klasgenootje is plots overleden. Heel heftig, allemaal huilende moeders op het schoolplein. Heel triest.
Wat triest! Dat een jong kind al een ouder moet missen, vreselijk! Fijn Wolfje dat alles goed is bij je, dat is toch elke keer weer een geruststelling he? Merah, heb net je blog weer bijgelezen. Het klinkt alsof je aan het verwerken bent geslagen van alles in de eerste weken. Dat was me ook niet mals. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt en het anders had gewild.....en dan daarna mag je weer de sterke ouder zijn terwijl er van je kindje geknipt wordt! Hoeveel kan een mens hebben? Ik hoop dat het nou voorlopig klaar is met de medische toestanden en dat je ook emotioneel weer tot rust komt. Sterkte!
Lili, ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe je je voelt. Nog last van depregnyl gehad? Hoop dat de ontdooiing komende week goed gaat, zodat je een succesvolle terugplaatsing kunt krijgen. Vind het erg spannend voor jou en je man! Ben al hard voor je aan het duimen.
Dank je Wolfje. Heb weinig last van de Pregnyl. Ik voelde mijn buik een beetje maar nu niet meer. Wel erg moe deze dagen, maar dat kan ook door alle emoties komen. Vandaag herdenking gehad. Mijn man is ook nog een paar dagen weg. Misschien dinsdag nog niet eens terug. Maar het gaat nu wel weer.. We wachten eerst maandag af, maar nu eerst weekend. Fijn weekend voor iedereen! Geniet ervan.
Lili, wat verschikkelijk van die overleden moeder. Moet je toch niet aan denken om je kind te moeten achterlaten. Veel succes met de tp!
Hey, waar is iedereen? Ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Ik zou vanmiddag gebeld worden zodat ik wist of ik morgen een tp zou hebben. Ik maar wachten en wachten.. Op het kaartje staat dat je niet zelf moet bellen, dus ik bleef geduld houden. Om half vijf heb ik toch zelf gebeld. Ik werd 6 x doorverbonden en niet bij de juiste persoon. Uiteindelijk opnieuw gebeld en toen kreeg ik via via iemand van het lab aan de telefoon. Er was vandaag dus geen embryo ontdooit voor ons!! - 'ze hadden geen fax ontvangen''.... wie communiceert nog via de fax over zoiets??? Maar goed, meneer was zeer behulpzaam en vond het volgens mij oprecht vervelend. Afgesproken dat morgenochtend een cryo ontdooit gaat worden. Ik word morgen gebeld en hoor of het goed is gegaan en heb dan 's middags terugplaatsing... Vraagt ie ook nog een of twee? Net of je het over een kledingstuk hebt.... Had bijna gezegd, och doe dan maar twee, bij dit mnc onderzoek mag er maar 1 tp plaatsvinden. Morgen hopelijk goed nieuws. x
Nouja, dat meen je niet! ongelooflijk wat een domme fout van het ziekenhuis....... Maar goed dat je toch zelf hebt gebeld.
Wat een stelletje debielen. Waar ik sinds kort achter ben wat betreft Anne-Lynn: als je iets wilt moet je er zelf achteraan, is dus ook hier van toepassing. Voor die mensen is het 'slechts' hun werk. Vaak denk ik dat ze het niet 100% kunnen bevatten hoe het is om weer een verloren maand te hebben. Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt!
Ja hoor! Dat geloof je toch niet! Fax is inderdaad niet meer van deze tijd. Ik kan me voorstellen dat je jezelf hebt lopen opvreten...Supergoed dat je gebeld hebt. Ik hoop dat er een mooie teruggeplaatst kan worden!!
Dank je. Inderdaad maar goed dat ik gisteren zelf gebeld heb. Vanmorgen ben ik om half negen al gebeld en hoorde dat mijn eerste emmy de ontdooing goed heeft doorstaan. Vanmiddag tp gehad van een topemmy want ze was verder gedeeld en van goede kwaliteit. Nu maar afwachten wat mijn lichaam er mee doet. Spannende feestdagen voor ons. Bij jullie alles goed?
O, wat een goed nieuws na die belachelijke fout va het ziekenhuis... een fax niet gezien. Snelle communicatie hoor.! Ik ben blij voor je dat de ontdooiing goed gegaan is en zelfs doorgedeeld heeft. Wat bijzonder toch allemaal! Weet je uit hoeveel cellen je emmy bestaat voor tp? En heb je de emmy gezien op scherm? Ik ga héél hard voor je duimen!!
Wat fijn Lili, dat er een mooie emmy is teruggeplaatst! En nu duimen dat t goed blijft gaan. Hier minder goed nieuws, kreeg vanmorgen hevige bloedingen en ben nu in het zkh opgenomen. Kleintje beweegt gelukkig goed, maar bloedingen moeten wel stoppen. Wat een stress!
Toke, je laat me schrikken. Ik hoop dat de bloedingen gauw stoppen. Ik zal ook hard boor jou duimen. Gelukkig doet je kleintje het goed en ben je onder controle en in goede handen. Sterkte meid.