Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussion in 'MMM clubs' started by Manousch, Dec 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lili23

Lili23 Actief lid

May 2, 2011
    182
    0
    0
    Oh wat schrikken toke. Moet je in het zh blijven? Goed dat je onder controle bent en dat de kleine goed beweegt. Ik wens je veel sterkte en hoop voor je dat voor de feestdagen alles weer goed is.
    Knuf

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Toke.. Wat een vervelend nieuws. Hoop dat t snel goed komt. Knuff

3. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Toke: wat lees ik nu, das schrikken meid. Gelukkig doet je beeb t wel goed. Hopen dat t bloeden snel stopt. Sterkte meid:)!

Lili: wat ongelooflijk stom zeg! Denk niet dat t zoveel uitmaakt, maar wel debiel zeg. Maar goed dat je er meteen achteraan bent gegaan. Succes met je tp:).

Dikke knuf aan de rest, wat gaan jullie allemaal snel zeg.

4. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Dank jullie, bloeden was ruim 15 uur weg, alles ziet er goed uit, voel me goed.... Begint t 2 uur trug opnieuw te bloeden! Ze denken een gesprongen bloedvat. Doordat de placenta laag ligt komt die waarschijnlijk tegen de onderkant van de bm aan die steeds meer onder spanning komt te staan. Wat wordt ik hieronzeker van. Hij mag nog niet komen hoor! Veeeeel te vroeg ....

5. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

Jun 22, 2011
    231
    0
    0
    Arme Toke. Ik blijf voor je duimen dat de kleine man nog veilig in jouw buikje mag blijven. Gaat als je ligt de druk een beetje weg of maakt dat geen verschil? Hou de moed erin meid!!

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Duim voor je Toke!!!
    Gelukkig zit je aan de redelijk veilige kant van je zwangerschap, maar idd het is eigenlijk nog een beetje vroeg om mama te worden van deze uk...

7. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Even een update op me mobiel. Gisteren na 2e bloeding werd mn bm erg onrustig, regelmatig contracties, wel zonder pijn. Nu krijg ik weeenremmers en meds voor de longrijping. Hopelijk wordtmn bm snel kalm...... Ik doe alles op men mobiel, das erg vermoeiend. Kan t niet opbrengen op iedereen pers. te reageren, sorry! Thuis weer.... Knuffel allemaal!

8. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

Jun 22, 2011
    231
    0
    0
    Lieve Toke,

Wat vervelend dat je bm zo onrustig is. Ik hoop voor je dat de ontspanning snel komt. Ik kan je even een weekje niet volgen. Wij zijn nu nl onderweg naar winterberg. Vakantie met schoonfam. Ik zal aan je denken en voor je duimen. Hou je sterk meid en hou vertrouwen. En als hij toch besluit te komen is het idd vroeg, maar zeker haalbaar meid. Ik zet in op een lekkere thuiskomst voor de feestdagen met de kleine stoere man in je buik!!

Dikke kus!

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Toke; je hebt Pb.

10. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Toke, sterkte meid. Hoop dat de kleine man nog lekker in je buik blijft zitten.

Wolfje, veel plezier in Winterberg

Knuf voor de rest van de ladies

11. Lili23

Lili23 Actief lid

May 2, 2011
    182
    0
    0
    Sterkte Toke! Ik hoop echt dat je mannetje nog een aantal weken blijft zitten. Maar ik begrijp dat je wel weer naar huis mocht? Sterkte en een dikke knuffel voor jou!

Fijne vakantie Wolfje!
    Mien, fijn dat je nog even komt meelezen.

Voor iedereen alvast hele fijne kerstdagen!!!

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Toke; hoe gaat het nu? Heb je mijn privebericht gezien. Denk de hele dag aan je....

13. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Hoi allemaal,

Sinds Kerstavond ben ik weer thuis. Over een dag of 4 moet ik naar de poli voor controle. Intussen ben ik stikonzeker geworden. Ik voel voortdurend of alles nog normaal is, maar die bm krampt voorlopig nog wel even na en iedere kramp is gevoelig. Zo moeilijk om steeds te beoordelen of het erbij hoort of dat de contracties toch weer toenemen en ik moet gaan bellen met het zkh. Geen bloedingen meer gehad, dat is wel positief. Pfff, wat een zware dagen achter de rug! Ik hoop dat de krampen gauw ook tot het verleden behoren en dat ik mn lichaam weer durf te vertrouwen.

Jes4, super bedankt voor je medeleven! We houden contact! Knuffel!

Jullie allemaal bedankt voor je medeleven!
    Lief dat je even van je liet weten Mien!
    Voor jou wordt het nou spannend he Lili? Hoe voel je je?

14. Lili23

Lili23 Actief lid

May 2, 2011
    182
    0
    0
    Wat is het hier rustig..
    Fijn dat je thuis bent Toke! Maar kan me goed voorstellen dat je heel onzeker bent. Laten ze je goed onder controle houden. Moet je morgen weer naar het zh?
    Hier nog afwachten.. Heb eergisteren wel een beetje bloedverlies gehad, maar het is niet doorgezet. Dus ik blijf hoop houden op een positieve test. Maar vrees tegelijkertijd ook wel om ongi te worden.. Verder voel ik mijn liezen, maar verder geen klachten.
    Vreselijk deze onzekere periode.
    Gelukkig wel afleiding genoeg deze dagen rond de feestdagen.
    Knuf voor iedereen.

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O lieve meiden sterkte. Xx

16. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Ja Lili, heel spannend voor je! Wanneer mag je naar het ziekenhuis voor een test? Ik gun het jullie heel hard dat het kleintje blijft zitten en ontwikkelen!! Ben je nu aan de utrogestan?

Ik moet morgen inderdaad voor controle. Iedere dag ben ik er wat geruster op. Vandaag ben ik 30 weken! Dat is nu een extra grote opluchting. Een week geleden waren we bang dat hij al zou komen, maar in de tussentijd heeft ie mooi een weekje langer kunnen groeien, daar waar hij hoort! Iedere dag is er één extra in mijn buik én één dichter naar de normale bevallingsdatum. Ik koester ze nu extra.

Wat fijn dat het bij de andere zwangere meiden zo rustig is. Geen nieuws is tenslotte goed nieuws, hoop ik. Geniet er maar goed van! Al weet ik echt wel dat jullie dat iedere minuut doen.

17. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Wat fijn dat t weer beter gaat Toke. Gelukkig weer thuis. Succes met de controle morgen meid.

Lili, die bloeding kan heel goed een innesteling zijn;). Ik duim voor je!

Dikke knuffel aan de rest.

En alvast een goed uiteinde en een superroze 2012 en nu ook voor mij hoop ik:).

liefs

18. Lili23

Lili23 Actief lid

May 2, 2011
    182
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie en dat je kleine nog lekker warm in je buik zit Toke!
    Ik moest niet naar het zh voor een test, maar gewoon zelf testen. De 20e had ik de tp, maar heb gisteravond al getest. Deze was positief.... Ik durf echt nog niet te hopen op een zwangerschap, omdat ik wel een iets donkere afscheiding heb. Ben nog steeds bang dat ik toch nog ongesteld ga worden. En misschien te vroeg gestest. Zal het overmorgen nogmaals proberen.. Ik houd jullie op de hoogte.
    Een hele fijne jaarwisseling voor iedereen! Ik hoop op een topjaar voor jou Mien!

liefs

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Lil23.. Positieve test os zwanger dus uhh ik ga je voorzichtig feliciteren. X

20. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Nou, ik feliciteer met je mee, Wolfje! Ik vind het toch ook wel heel positief, die test. Zelf testte ik 9 dagen na tp positief, jij zat gisteren op 10 meen ik. Ik kan me je voorzichtigheid wel goed inleven hoor Lili. Jullie hebben al verdriet genoeg gehad en natuurlijk verlies je t liefst geen bloed, welke kleur het ook heeft. Ik hoop met je mee, iedere dag maakt je wat zekerder.......

Share This Page