Wat goed nieuws Mien!!! Super zeg! Dit moet gewoon goed gaan! Ben blij voor je. Zelf ben ik ook erg blij!!! We hebben een kloppend hartje gezien! Zo mooi om te zien. Ik ben dus echt zwanger!! Blijft natuurlijk spannend de komende weken maar de echo was geweldig. Ik durfde nog geen banner te plaatsen. Weet niet eens hoe dat werkt maar ik zal me er eens in gaan verdiepen. Manousch ik herken die bezorgdheid heel goed hoor. Toen mijn dochter baby was ben ik vaak gaan kijken of ze nog wel ademde. Dat wordt wel minder, maar die bezorgdheid gaat nooit over. Als ze nu op school zit of ergens ander s speelt, maak ik me ook wel zorgen of alles wel goed gaat. Je wilt ze altijd blijven beschermen. Moet er nog niet aan denken dat ze nog onafhankelijker gaan worden. Knuf voor iedereen
Wat een top-nieuws Mien! Ik neem aan dat je wel een vreugde-dansje hebt gedaan. Die punctie moet goedkomen. He is even tandenbijten, maar je bent het ook zo weer vergeten. Wat betreft de groei-echo's: ik werd er gestoord van. Bij de eerste zou Anne-Lynn behoorlijk achterlopen in groei, bij de 2e lag ze opeens precies op het landelijk gemiddelde. Een paar dagen later: weer te klein en later weer goed. En dat kan dus helemaal niet, want de echo's hadden slechts een paar dagen ertussen. Ze zeiden mij dat het er ook aan ligt welke echosopist de meting doet. Het komt allemaal nogal precies. Tegenwoordig wordt de groeiecho bijna standaard gedaan. Ben er niet zo voor. Denk dat er wel een medische indicatie zou moeten zijn...
Ter aanvulling: de VK in ons dorp schatte Anne-Lynn rond de 3200 gram en dat was ze op 5 gram precies! En daar had ze geen echo voor nodig, had het gewoon op de hand gedaan. Geen enkele groei-echo heeft bij mij 3200 gram aangegeven...
Gefeliciteerd Lili!! Wat een mooie bevestiging!! Je komt kort achter mij aan. Spannend hoor! Mien, jij bent onze volgende! X
Lili, wat fijn wat fijn!!! Gefeliciteerd meid! Doe die banner maar ja, ik kijk altijd graag even bij de anderen hoever ze nou zijn, want dat raak je soms echt een beetje kwijt. Merah, je bevestigd precies mijn gevoel. Ik hoop maar dat er straks niets bijzonders te zien is (behalve natuurlijk mijn bijzondere kind!), want het is niet altijd makkelijk je niet gek te laten maken. Gisteren kwam een vriendin met een positiewinterjas aan (mijn gewone jas is bijna te krap). Zij heeft m tot 38 weken kunnen dragen, maar bij mij gaat hij nu al niet meer dicht! Ik dacht dat mijn buik wel meeviel!!! Stiekum ben ik dan heel blij: kijk dat heeft ie allemaal nog in mijn buik bereikt en niet op eigen krachten in een couveuse. Ik kan me dan ook bijna niet voorstellen dat we straks te horen krijgen dat hij te klein is.
Ik krijg vanmiddag weer een groeiecho. Nu met bodylotion want ik kan niet tegen die vloeistof. T maakt me wel gestrest idd en die gyn kan echt geen echo's maken. Pff.
Queen, hoe was de echo? Lili, banner staat je goed hoor. Merah, die plakkers op Anne-Lynn's oren hebben wel geholpen zeg. Ziet er goed uit! Morgen heb ik weer een echo, hoop zo dat de kleinere eitjes ook mee doen. Afgelopen vrijdag weer echo gehad, maar er waren nu maar 7 grote eitjes en de rest was iets kleiner. De arts die ik had was echt niet leuk. Afstandelijk en het leek wel of ze haar werk niet leuk vind. Ik hoop dat ik een andere arts krijg bij de punctie.
O meiden.. De echo was helemaal goed. Eindelijk kindje goed op groei. Ben zo blij. En dat spul wat me mee hadden genomen was top
Mien, ook jij je niet gek laten maken hoor! Ik had bij mijn punctie maar 6 grote follikels (als ik me goed herinner) en nog een aantal kleintjes. Ik was eigenlijk best teleurgesteld en een beetje boos dat ze me niet meer hadden laten spuiten. Bij de punctie bleek dat er 10 eitjes geoogst waren! Die kleintjes bleken dus niet zo klein en prima te oogsten. Hoop dat het bij jou net zo zal zijn!
Joepieeeee ik heb sowieso 17 mooie follies, maar misschien nog wel iets meer!!!! Was lastig te tellen. Dus dat ziet er al goed uit. Vanavond 5000 ie pregnyl en woensdag de punctie. AAAAAAAAAAAAAAH spannend!!!
Wat goed Mien!! Helemaal top!!! Succes woensdag! Gaat vast helemaal goedkomen. Hier alles goed. We hebben ervoor gekozen om nog niets te vertellen vd zwangerschap tot na de volgende echo (met 9 weken). Ook omdat het nog zo spannend is deze weken. Maar ik kan niet wachten om het te vertellen. Heb wel last van zwangerschapskwalen. Daar ben ik op zich wel blij mee goed teken hihi
Mien, wat een goed nieuws! Op naar een goede vangst woensdag! Spannend!! Alvast heeeeeeel veeeeeeeeel succes!! Lili, die eerste weken vond ik ook mega spannend. Ik hoop dat je je goed voelt. Wanneer heb je de volgende echo?
Wat een prachtig hoog aantal folikels Mien! Wat klinkt dat hoopgevend! Succes met de punctie en hopen op een aantal mooie emmy's. Wat gaat het toch lekker bij dit topic! Ik hoop dat dat lekker zo doorgaat! Mijn frummel is een weekje groter dan dat ie oud is. Ben op suiker getest en wacht nog op de uitslag. Mn placenta ligt nog steeds wat laag. Als t zo blijft wordt t n keizersnee Ik hoop dat hij nog optrekt. Maar intussen is mn ventje alweer een ruime maand extra in mn bm sinds de ellende voor Kerst. Daar prijs ik mezelf heel gelukkig mee.....
Mien, hoe is het gegaan vandaag? Ben zo benieuwd.... Hier veel buikpijn en harde buiken, ik lig weer aan de ctg. Ze hebben net een halve cm ontsluiting geconstateerd. Nu even blijven ter observatie om te zien of de bevalling is begonnen. T kan r ook op neerkomen dat ik nr huis mag en nog weken zo rondloop. Ik hoop natuurlijk op t laatste, al vind ik dat ook wel eng..... Wat een toestanden steeds hier!
Oei Toke, wat schrikken weer. Ik hoop dat je mannetje nog mooi ff op zijn plek blijft bij mama. Hier vandaag de punctie gehad. Nu weer fentanyl en ook dormicum erbij. Gelukkig nu minder pijn, op t laatst wel en toen gestopt. Zaten ook nog maar een paar kleintjes, dus ws toch niet rijp. En de opbrengst is tada: 8 eicellen gevonden YES. Vrijdag worden we gebeld en dan diezelfde dag tp. Ik kon t niet laten en zijn daarna (ik nog erg suf) nog snel naar de babydump geweest. Ik wil al zo lang een x naar zo'n winkel en dan niet voor een ander. Heb een klein broekje en shirtje gekocht met daarop: mama+papa=ikke. Ik wil gewoon zo graag!
Mien, ik hoop heel heel hard voor je mee,meid! Echt waar! Fijn te horen dat de punctie goed gegaan is. Maarliefs 8 eicellen! Het is dus een goede vangst. Op naar een paar mooie bevruchtingen. Neem je rust, zodat je vrijdag een mooie emmy in ontvangst kan nemen! Toke, je laat me schrikken. Gelukkig geeft merah aan dat her bij haar geen kwaad kon. Ik hoop dat je snel naar huis mag! En dat de kleine nog mooi even blijft zitten.