Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussion in 'MMM clubs' started by Manousch, Dec 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mien, wat goed meid! 8 stuks :D
    En tuurlijk mag jij je verwennen met babykleertjes. Hoop doet leven!
    En nu gaan we flink duimen dat die kleertjes over 9 maanden gedragen kunnen worden :):):)

Queen, de ene is wat meer gedreven in het vak dan de ander. Snap ook niet waarom ze soms zo charijnig kunnen zijn. We zijn toch klanten!!! Maar denk maar zo,..... jullie geluk kan niet stuk....jullie zijn lekker zwanger :D

Lili, ook voor jou een big :D. Die banner staat je goed. Wat een fijn en gelukzalig gevoel als je het hartje hoort he! Geniet ervan meid.

Toke, dat is schrikken zeg. Maar wel goed dat ze je in de gaten willen houden. Zeker ook omdat je zegt dat de placenta laag ligt en je 1 cm ontsluiting hebt. Tuurlijk wil je graag naar huis, maar beter 1 dag telang in het ziekehuis dan 1 telaat. Succes meid.

Merah, wat ziet je meisje er goed uit! En dat onderlipje is wel heel schattig :).

Met ons gaat het wel lekker. Lief dat jullie reageren op mijn angst en bezorgdheid. Maar ik kan gelukkig nog goed functioneren dus geen zoden aan de dijk.
    Morgen gaat Puk oefenen bij de opvang. Nouja, mams gaat oefenen ;). En over 2 weken zit mijn verlof er weer op. Ergens ook wel weer lekker om te gaan werken maar zal mijn meisje wel heel erg gaan missen. Gelukkig werk ik maar 28 uur waarvan 4 uur thuis. Dus ben 3 dagen weg, waarvan 1 dag papa thuis is, 1 dag naar oma en 1 dag opvang.

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ffe snel.. Het was laatst m'n 23,5 weken echo. Ha ha ha.

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nog neuws Toke?

Manousch, wat gaat de tijd toch snel he?!
    Ik moest eigenlijk afgelopen maandag weer beginnen, maar blijf nog minimaal 2 weken extra thuis. Ik denk niet dat ik moeite zou hebben haar af te geven, laatst uit eten geweest en ik maakte me toen meer zorgen over de oppas (als Anne-Lynn maar niet te veel huilt, dat is zo zielig voor de oppas...)
    Maar goed, dat zeg ik nu...
    Overigens heb ik nog echt helemaal geen zin in werken...

4. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Opeens slaat de onzekerheid weer toe. Bij de laatste icsi ec 3 eitjes en geen bevruchting, dus waarom zou het met 8 eitjes wel zo zijn??? Zucht......

5. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    8 is bijna 3keer zoveel als 3. Het hoeft er maar 1 te zijn die een mooie baby wordt!
    Kop op meid! Houd moed.....

iedereen bedankt voor je medeleden. Ik wacht al de hele dag op: de artsen, een echo die gemaakt moet worden, om te weten of ik vandaag naar huis mag , zucht.

6. Lili23

Lili23 Actief lid

May 2, 2011
    182
    0
    0
    Wat goed Mien! 8 eicellen is hartstikke mooi! Veel meer kans dan 3 eicellen. Er zal vast een bevruchting tussen zitten.
    Dus morgen word je gebeld? Spannend zeg. Heel veel succes. Ik duim dat je een tp krijgt. Het moet ook bij jou gaan lukken!!

Toke, wat vervelend zeg. Kan me je voorstellen dat je wil dat je kleintje zo lang mogelijk blijft zitten. Nou, misschien blijft hij ook nog wel een paar weken!

Manousch, dat heb je goed geregeld met de opvang. Hoe is het bij het kdv gegaan vandaag?

x

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Snap je zorg Mien, dat is (eerlijk is eerlijk) ook door mijn hoofd gegaan. Maar wat al eerder is gezegd: 8 is bijna 3x zo veel. Daar moet toch een mooie beeb tussen zitten?!
    Tjonge, wat duren die dagen dan lang he...
    Nog even volhouden. Morgen is de grote dag!

8. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

Jun 22, 2011
    231
    0
    0
    Toke, nog even volhouden meid! Als je je maar beter voelt en je kleintje het goed doet in jouw buik. Hoop uiteraard voor jou dat je snel naar huis mag.

Mien, heb even voor je gezocht. Gemiddeld raakt de helft van de eicellen bevrucht. Dat zou nu dus voor jou in vier mooie emmy's kunnen resulteren. Maar misschien zijn het er ook wel meer!! Hou de moed erin meid!

Jeetje merah en manousch, alweer werken.... Kan me voorstellen dat jullie daar nog geen zin in hebben...

Heb vandaag controle bij vk gehad. Alles ging goed. Helemaal blij. Alweer beland in week 14. Vanavond lekker eten met oud collega's. Veel zin in.

9. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Wat een spannende dag Mien, vandaag hoor je meer toch? Ik hoop toch zo hard op minstens 1 topemmy voor jou!

Ik ben weer thuis en heb net heerlijk in mn eigen bedje geslapen.
    :)
    Ik zie net dat ik promotie heb gemaakt naar seniormember. Merah, jij bent zelfs elitemember en Queen is een vip! chic hoor! ;)

10. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Twijfelachtige eer Toke...
    Top dat je weer thuis bent!!!
    Nu even niet meer zo moeilijk doen he ;)

11. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mien, kaarsje voor jou!!!
    Denk aan je!

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Whoe hoe Toke:) en nu voorlopig thuis blijven. Luisteren naar de Elite;)

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @mien.. Meis hoop houden... Echt waar.
    @merah.. Wat geniet ik toch van je blog. Heerlijk die sarcastische humor. Ha ha ha ha. Arme jij moet je bijna weer gaan werken. X

14. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    We hebben een emmy!!!! 4 waren bevrucht, maar 3 waren te slecht om in te vriezen. Onze emmy heeft niet zo'n geweldige kwaliteit, 30% fragmentatie. Maar blijkbaar wel goed genoeg!!! Nu hopen dat hij/zij goed gaat doordelen en gaat innestelen. 11 feb mag ik testen.

15. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Wat fijn Toke dat je weer thuis bent. Dat is goed nieuws:).

Wolfje, wat goed dat je beeb het goed doet.

Dank je wel iedereen voor de steun, blijven jullie nog wel 2 weken duimen;)?

16. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wow Mien, wat geweldig!!! Hoe voelt dat nu zo'n emmy aan boord?

Wel jammer dat de andere 3 niet ingevroren konden worden. In Nederland zijn ze zo streng... Aan de andere kant, ze zouden het ontdooien waarschijnlijk dan ook niet hebben overleefd.
    Ik neem aan dat je de beste van het stel nu aan boord hebt en dat is het voornaamste!

Tuurlijk duimen, bidden en hopen wij de komende 2 weken voor jou!!!

17. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Sarcastische humor???
    Heb echt geen idee waar je het over hebt... ;)

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha ha doos!!!
    @Mien.. Meis ik had er nog meer bevrucht en geen 1 was goed genoeg voor de vriezer en kijk mij:) harstikke zwanger....

19. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Wat geweldig dat je een tp hebt Mien! Nee hoor, we laten je nu niet in de steek, duimen draaien overuren. Wat een paar spannende weken nu! Goed op julliezelf letten in de tussentijd he ;)

Nee, ik hoop het niet weer zo onnodig spannend te maken, gewoon relaxen en genieten van mn verlof!

20. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mien, wat goed om te horen dat je een tp hebt gehad! Bij ons waren de overige 4 ook niet voldoende en mis gegaan bij de invriezing. Maar van dat kleine ieniemienie bevruchte eitje die wel goed was hebben we nu een prachtige dochter. Het kan echt!!!!!
    En zeker blijven we duimen draaien en kaasjes branden. Het worden 2 spannende weken, maar hopelijk mag je daarna nog 36 weken aanplakken :D

Toke, super dat jullie weer thuis zijn. Thuis is en blijft toch de meest vertrouwde plek waar je het beste tot rust kunt komen. Nog even volhouden meid!

Merah, onze oefendag op de opvang is goed gegaan. Ik vond het wel moeilijk om naar buiten te lopen maar heb wel een goed gevoel waar ik haar achter laat. Het was me daar wel een potje warm zeg..... Volgende keer gaat ze in haar bikinie broekje ;)
    Dus jij mag ook over twee weken weer aan de slag :). Ergens ook wel lekker om weer iets voor jezelf te hebben. Maar het idee dat we nu weer gewoon moeten werken en het 'echte' leven weer begint is minder he?! Geniet nog maar lekker van deze tijd!

Voor alle anderen, whieieieieiej lekker op de rose wolk :D (of blauw ;))

Share This Page