Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussion in 'MMM clubs' started by Manousch, Dec 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    View attachment 220246

Hebben we als bedankje naar familie en vrienden gestuurd.
    Bij deze dus ook aan jullie!

2. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Wat een lieve woorden van jullie! Dit is idd een fijn topic met superlieve meiden;)!!! Ik hoop zo 'lest best'!

Lili, wat goed dat de kleine t goed doet. En je ligt zelfs al voor op schema;).

Merah, wat een mooie fotocollage van je mooie meisje en jullie natuurlijk:).

Dikke knuffel aan iedereen

3. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

Jun 22, 2011
    231
    0
    0
    Gefeliciteerd lili met je goede echo en toke voor het belanden in week 35. Mien, die uitspraak gaat door tot in ons buitenland "save the best for the last"! (hoop dat er geen typfouten in ziien :D).
    Merah, bedankt voor het delen van de mooie collage, bijzonder. En manousch, je hebt gelijk... Het is een bijzonder forum hier. Queen, heerlijk dat je aan de veilige kant zin! Ik ben nu 15 weken en heb over 4 weken de 20- wekenecho. Wat vliegt de tijd.

Mien, de 11e testen... Nog 9 daagjes te gaan. Plan dus maar voor elke dag een bijzondere en waardevolle activiteit in ter afleiding!! Dan gaan we hier met zijn allen over tien dagen feest vieren. Mien, dit moet hem gewoon zijn, jouw toppertje!!! ;)

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Lekker meiden... Even een hoop positieve dingen om ons heen.
    Knuffel:)

5. hope to be mama

hope to be mama Nieuw lid

Feb 2, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier.
    wij beginnen volgende week met de hormonen te spuiten want dan moet ik ongesteld worden.
    wij gaan ivf doen in Genk, de allereerste keer.
    Is iemand ook al in Genk geweest?
    Ik vind het allemaal spannend maar ook eng.
    Probeer positief te blijven maar is heel moeilijk. Ben bang dat we nooit kinderen zullen krijgen.
    Hopelijk zijn we binnenkort mama en papa in wording.

Gr pascalle

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vreeeeselijk die wachtweken!!! Sterkte Mien!

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Nou idd Mien enne Merah...
    Leuke foto's

8. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo Pascalle,

Zelf hebben we geen ervaring met Genk, maar om mij heen hoor ik daar wel positieve geluiden over. Wij wonen kort bij de grens, vandaar. In België zijn ze wel een stuk onpersoonlijker dan hier in Maastricht maar de resultaten zijn erg goed.
    Aan de start van ivf is het spannend maar dit blijft meid. Je komt iedere keer weer in een andere fase, afwachten tot de start, spuiten, metingen, punctie en terugplaatsing en de wachtweken. Iedere fase is weer even spannend als de vorige. Maar houd je doel voor ogen anders verlies je je misschien in de malle molen van emoties.
    Mag ik vragen welke traject je hiervoor hebt doorlopen?
    Succes!

9. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    #1389 Manousch, Feb 4, 2012
    Last edited: Feb 4, 2012
    Mien, alweer een dagje verder :D
    Merah, mooi gebaar om zo iedereen te bedanken voor hun steun. Hoe reageerde je familie en vrienden hierop?
    Wolfje, begint je buikje al een beetje te groeien? En heb je je omgeving inmiddels al allemaal verteld van jullie zwangerschap?
    Toke, heb je zwangerschapsgym kunnen volgen? Denk eraan..... ogen open en kaken niet op elkaar. Scheelt heel wat uitpuilende rode ogen en extra kracht voor te persen ;).
    Lili, wolfje en Queen, gym is een aanrader. Heb er zelf veel aan gehad. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Maar het is ook gezellig om gewoon met allemaal zwangeren gezellig te kletsen over je zwangerschap.

Jammer dat we niets meer van Kim hebben gehoord. Ik ga zo eens even zoeken naar haar laatste berichten en ff checken hoever ze nu in haar zwangerschap is. Hoop dat alles goed met haar en de kleine gaat.

10. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Helaas, vandaag op dag 10 negatief getest:(. Ik weet dat jullie ws gaan zeggen dat het ms een late innesteling is geweest, maar hier is de hoop echt helemaal weg....

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Meis ik kan je gevoel niet weg nemen. Probeer nog hoop te houden. Het kan officieel nog. X

12. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mien, meid dit zegt nog helemaal niks. Ik snap je teleurstelling maar geef de moed niet op!! Dit is het gevaar van vroeg testen. Tuurlijk begrijpen we dat je liever iedere dag zou willen testen maar het ziekehuis heeft niet voor niets een grens opgesteld. Sommigen maken pas veel later hormonen aan en de ander heeft al heel vroeg een knal rose streepje. Ik hoop zo voor je dat je te vroeg bent geweest en zal blijven duimen voor je.
    Knufffffffffffffff

13. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    #1393 Toke, Feb 4, 2012
    Last edited: Feb 4, 2012
    He ja, dat vroege testen is ook alleen maar leuk als ie gelijk positief is, dan neemt het vervroegd iets van de spanning weg. Negatieve uitslagen geven alleen maar een rotgevoel, terecht of niet. Laat het niet te snel je zelfvertrouwen ondermijnen meid! Er zijn meiden zat die zelfs daaagen na NOD pas positief testen en daarvoor dus negatief! Moeilijk hoor, je wordt zo op de proef gesteld!

Welkom Pascalle! Kom maar gezellig meekletsen!

Goed idee Manousch, om eens te kijken in het profiel van Kim hoe het met haar gaat. Is ze misschien ergens anders nog actief of is ze van het hele zp verdwenen? Ik zal straks ook eens een poging doen.

Wat fijn dat de echo goed was Lili! De 9 weken voorbij, joepi! Gaan jullie de combinatietest doen of heb je met 12 weken weer een gewone echo? Je gaat er nog over in gesprek toch?

Merah, dank je voor het mooie bedankje! Je kunt trots op je meid zijn, wat een leuke collage!

14. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Nou, heb even bij Kim gespiekt!
    Ze is 1 dagje verder dan Queen en ze heeft niets meer op zp geschreven sinds haar laatste opmerkingen hier. Ik hoop maar dat het goed met haar gaat.....

15. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Schat, dag 10 na de punctie... Denk nou even zelf!
    Dat is in een normale cyclus 4 dagen voor NOD!!!!!!!!!!
    Te vroeg dus om te testen!
    Niet opgeven!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Manousch

Manousch Actief lid

Mar 24, 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Meiden,
    ik heb Kim een privebericht gestuurd in de hoop dat ze iets van zich laat horen. Er staat inderdaad dat ze nu 26 weken zwanger is. Haar laatste keer op het forum was in december.
    We hopen natuurlijk dat alles goed met haar en de kleine gaat!

17. Lili23

Lili23 Actief lid

May 2, 2011
    182
    0
    0
    Wat fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft!
    Ik belde op dag 13 naar het zk Mien. Maar ze zeiden dat ik pas op dag 17 mocht testen. Dus er is voldoende hoop! We duimen/hopen/bidden met ons allen voor jou!
    Leuke foto's Merah!!
    Toke, we gaan het woensdag inderdaad over de combinatietest hebben. We laten wel de nekplooimeting doen. In principe kunnen we gelijk aangeven dat we de vruchtwaterpunctie willen. Maar ik vind het zo'n naar idee dat dit risico's met zich meebrengt. Dus ik weet het echt nog niet.

Knuf

18. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Helaas, mijn gevoel klopte:(. Ongi begint door te breken.... Hier is t over voor ons.

19. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ach Mien, wat erg!
    Heb er even geen woorden voor.
    Heel veel sterkte!