Toke, je bent vandaag precies 40 weken!!! Wie had dat gedacht, dat je dat nog zou halen!!! Misschien lig je nu wel te puffen (of vreselijk uit te scheuren, hihi). Hopelijk gaat alles goed. Sterkte daar!
Net dacht ik iets te voelen: een pijnlijke, niet tegen te houden samentrekking van mijn buik en een aanhoudend gezeur onderin. Ik wil echter niet meer te snel denken: zou dit het zijn? Ik heb in de loop van de weken al vanalles gevoeld en niets heeft tot nu toe tot een bevalling geleid . De VK zegt: zolang je denkt: zou dit het zijn? Is het t niet. Als het zover is weet je t zeker. Nou afwachten dan maar, ik ben er klaar voor.
Het was vals alarm vanmorgen. Zkh wilde wel dat ik kwam. Mocht uiteindelijk met pijnloze contracties van 1 per 5min weer naar huis. Nog altijd geen pijn :x Dat ik daar nog es op ging hopen! Lief dat jullie zo meeleven!
Aaaahhhhh!!! Er rommelt dus zeker wel wat!!! Oei, wat spannend!!! Dat wordt een slapeloze nacht hoor! Denk aan 'altijd is kortjakje ziek'!
Getver, wat maak je het ons spannend, Toke! Ben zo benieuwd! Hier gaat alles goed. Vorige week kinderkamer, bedtextiel, verf en laminaat gekocht. Manlief is druk met de kamer bezig. Echo was troiwens ook heel mooi, alles gaat goed met de kleine! Voor alle zekerheid in mei nog een controle echo voor de niertjes (ivm aangeboren nier-insufficiency bij manlief). Ik zie het maar als extra kans om de kleine te zien. Heb donderdagnacht de kleine voor het eerst voelen schoppen, als ik op bed lig. Voel het nog niet als ik gewoon zit... Ben erg gelukkig op het moment!! Volgend weekend personeelsuitje vanuit werk van mijn man, lekker naar Winterberg. Heerlijk! Gaan we dan ook nog even lekker uitwaaien! Fijn weekend allemaal. En zet m op, Toke!
Wat zit je er heerlijk in Wolfje. Je bent met leuke dingen bezig en helemaal gelukkig! Ik vond het ook een supertrimester. Voelde me helemaal top! Buik werd steeds mooier (die van mij staat nu zo strak dat ie glimt , als dat maar weer mooi opdroogt)! Geniet ervan meid! Helemaal niks hier nu. De trend van tijdelijke weeen heb ik blijkbaar weer voortgezet. Oefenweeen dus. Vrijdag een hoopvolle dag gehad. In het ziekenhuis dachten ze dat het nu langzaam zou gaan doorzetten en dat ze me binnen twee dagen weer terug zouden zien. Niet dus. Het wordt onderhand moeilijk te geloven dat het nog echt gaat gebeuren. Ik zit echt propvol met een massieve brok baby, er kan helemaal niets meer bij, kan niet meer dan muizenporties naar binnen krijgen. Ik krijg hier al de geruststellende dooddoener om mn oren: er is er nog nooit 1 blijven zitten! En zo erg overtijd ben ik nog niet. Heb al een folder over inleiden gekregen. Als ie maar niet komt, dan mag ik "kiezen" vanaf 41 weken wanneer ik ingeleid wil worden. Ik hoop natuurlijk dat ie gauw uit zichzelf komt....altijd is kortjakje ziek, ik zal t onthouden!
O Toke ha ha ha het is stiekem wel een beetje grappig. Eerst wilde de baby eruit en nu wil de baby blijven zitten. Arme jij. Moet vast goedkomen. Ben nu al erg nieuwsgierig. Knuff voor jou.
He, wat zijn jullie flauw!!! Elke keer als ik dit topic weer bovenaan zie staan denk ik dat er nieuws is van Toke... maar steeds is het weer vals alarm Haha
na 7 IUI 's en 1 IVF eindelijk zwanger geraakt. 2 embryo's terug geplaatst waarvan na 11 weken zwangerschap van een tweeling nog 1 over is. een kleine meid. hopelijk komt deze gezond te wereld.. wachten duurt zooo lang!! ik vond de spuiten purgeon/pregnyl echt verschrikkelijk. dit deed mijn man elke ochtend gelukkig.. Ik riep altijd dat ik graag 2 kindjes wilde maar nu weet ik het nog niet.. als ik straks 1 gezonde kleine meid in mijn arme heb denk ik dat ik al heel dankbaar mag zijn.