hèh Toke, kan me voorstellen dat je nu wel ongeduldig wordt. Heb je nog niet de poetsdrang? Of opeens iets willen opruimen..... Haha, 5 uur later braken bij mij de vliezen, dus snel aan de poets meid Ik wist meteen na de geboorte van Puk dat ik een tweede wil. Mijn man weet het nog niet zo. Maarja, we hebben nog even de tijd. Eerst genieten van onze kleine meid. De rest komt later wel
Ik hoop dat een tweede wondertje er ook voor ons in zit! Eerst maar eens dit wondertje afwachten, maar ik zou alles er zo weer voor over hebben!! Succes Toke! Ik zeg, poetsen maar!
Mijn buik begint nu ook echt flink te groeien en de kleine laat sinds een halve week ook echt van zich weten. Ik voel hem flink bewegen, mijn man heeft de kleine ook al kunnen voelen. Zo bijzonder! Dit weekend lekker weg naar Winterberg. Heel veel zin in. Succes allemaal! X
Zo rustig... ik denk echt dat Toke aan het bevallen is.. Ben benieuwd. Hopelijk gaat alles voorspoedig. Hier alles goed. Ik heb mijn energie weer terug. Voel me helemaal goed. Fijn weekend Wolfje. Met iedereen alles goed? x
*breekt even in* Ik hoop dat ik het van Toke hier mag plaatsen; maar ze is bevallen!!! 13 maart vlak voor middernacht. Hij is prachtig gelukt schrijft ze zelf. 8,5 pond en 52 cm. De naam mag ze hier zelf al dan niet plaatsen. Leek me voor jullie wel leuk om op de hoogte te zijn. Liefs aan alle meiden uit dit Topic; veel geluk met jullie wens.
Ja hoor! Alles gaat goed, zoals Jes aangeeft! Ik heb een gezonde zoon gebaard en hij is heel knap . Ik gebruik op het forum de naam Finn (wie het graag wil weten mag me PBen, maar de naam hier echt niet gebruiken!). Ik ben in een hectische kraamtijd aanbeland. Prachtig en nog erg structuurloos en een mega slaapgebrek, maar dat zal vast (en kan alleen maar) beter worden. Jullie snappen dat ik nu niet meer iedere nacht even een berichtje kan plaatsen. Ik ben benieuwd wanneer ik weer even de rust heb. Meneer ligt voor het eerst in zn wiegje te slapen, hij wil alleen maar tussen ons in (wel knus natuurlijk en stiekum heerlijk!) Dikke knuffel!
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, Toke. Wederom allemaal weer heel bijzonder. Ik hoop dat jij en je kleine man het goed maken! Geniet ervan. X
Ik heb gisteren net weer wat gepost Queen. Als je het leest snap je misschien waarom ik er effe geen zin meer in had. In het echt zijn de verwijten namelijk nog veel groter! Ik vind het echt zeer pijnlijk dit alles over me heen te krijgen na wat we allemaal hebben meegemaakt...
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOON TOKE!!! Ik wilde het even van jezelf horen. Maar ben blij dat het allemaal goed gaat. Geniet lekker van je knappe zoon!! En natuurlijk heb je nu minder tijd om berichtjes te plaatsen. Je hebt wel wat beters te doen x
Jeetje meis wat zijn mensen triest zeg. Maar je kunt die verwijten ook proberen anders opvatten.. Blijkbaar vinden mensen je heel belangrijk. Dat is heel positief nieuws. Als ze je namelijk niet belangrijk vinden lullen ze niet zo stom. Hoop dat die walgelijke verkoudheid snel over gaat bij je kleine drol. Ik lees je blog gewoon graag omdat ondanks alle ellende je er een dosis humor tegen aan blijft gooien die ik enorm waardeer. Dikke knuf voor jullie. Liefs Sil.
Toke: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geniet maar lekker van je knappe mannetje. Merah: wat erg dat mensen zo naar kunnen doen. Totaal geen inlevingsvermogen. Laat die mensen lekker links liggen en ga lekker genieten van je meisje. Zij is degene waar je je energie in moet steken en niet in dat andere grut, want dat zijn zij niet waard. Maar wel jammer dat mensen zo met je omgaan. Wolfje: de 20wk al weer voorbij, wat is de tijd weer snel gegaan. Geniet nog maar lekker van je zwangerschap. Queen: bij jou gaat t ook snel zeg. De laatste loodjes zijn al bijna in zicht. Ik hoop dat de suikerwaarden stabiel blijven voor je en dat je nog kunt genieten van de aankomende laatste loodjes. Lili: ook al weer 15 wk zwanger. Goed dat je minimensje het zo goed doet. Nog een paar weken en dan de 20 wk echo. Manousch: met jullie kleine meid gaat t ook allemaal goed. Geniet er van. Hoop dat je man nog gaat bijdraaien. Kim: wil jullie nog veel sterkte wensen met t verwerken. En natuurlijk wens ik jullie alle geluk toe met jullie vlg ivf poging. Hoop dat ik nu niemand overgeslagen heb. Ego: ik ga toch afstand doen van zsp, want is voor mij toch moeilijk om te lezen dat jullie zwanger zijn of kindjes hebben. Gun het natuurlijk jullie van harte hoor! En wens jullie allen veel geluk toe. Ik ga denk ik een afspraak maken bij onze ha. Kijken of hij nog wat voor ons kan betekenen, want het zint me totaal niet dat ik niet weet waar het probleem ligt. Ms kan hij nog wat dingen testen, zoals de schildklierwaarden, vitamineopname, glutenintolerantie etc. Maar verder hebben we eerst rust en zien we nog wel of we na de vakantie een intake gaan doen in DD. Veel liefs van Mien
Lieve Mien, Wat jammer dat je afstand doet van de zsp. Ik vroeg me vanmorgen nog af hoe het met je zou gaan. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt om elke keer geconfronteerd te worden met zwangeren en mama's. Ik wens je alle geluk van de wereld toe en ik hoop dat jullie wens alsnog in vervulling mag gaan. Ik hoop dat je nog een keertje komt spieken hier. Liefs en knuffels
Toke, proficiat met jullie zoon. Geniet van jullie samenzijn en maak lekker tijd voor elkaar. Dit is een hele mooie periode en vliegt te snel voorbij. Dus neem ieder moment in je op en laat de tijd voor jullie 3 maar even stilstaan. Heel veel geluk samen!