Mien, heel begrijpelijk dat je afstand neemt. Maar ik zal je missen meid! Ik hoop dat jullie geluk vinden, op welke manier dat dan ook moge zijn. Ik wil je heel veel kracht wensen in toekomst en hopelijk mag je ooit het wonder ervaren om moeder te worden. In gedachte blijf je bij me! Liefs Manousch
Mien meis ik snap je helemaal hoor. Ik zou het ook niet kunnen verteren. Sterkte lieverd. Hoop echt dat t geluk jullie binnenkort ook toelacht. Knuff
Merah, was even snel je blog lezen. Ik ben met stomheid verslagen. Sorry maar dit is toch echt niet te geloven dat mensen zo egoïstisch kunnen zijn en niet even logisch nadenken. Even helemaal van mijn stuk gebracht dat dit anno 2012 nog steeds gebeurt. Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar van mij konden ze de pot op!!!! Dit zijn mensen waar je geen energie van krijgt, dus overbodig........ Je verbaasdheid is helemaal op zijn plaats!
Lieve Mien, we zullen je missen! Onthou dat je altijd welkom bent. Je kunt altijd bij ons terecht. En ook al zitten wij niet meer in de vreselijke situatie waarin jij je bevindt, we hebben nog altijd veel herkenning en begrip. Dus ook voor een luisterend oor hoop ik dat je ons weet te vinden. Ik hoop dat jouw wens voor een wonder ook in vervulling mag gaan. Het is je meer dan gegund. Ik hoop ook dat je eigen gezondheid goed blijft. Veel liefs! X
Merah, wat een stelletje idioten, die zich jouw vrienden noemen. Ik zeg: niks waard, besteed er geen energie meer aan! Verlies jezelf niet uit het oog. Je schrijft geweldig en gebruik dat lekker als uitlaatklep! Laat dat je niet afnemen!! Geniet van je leventje met je kleine meid en je man natuurlijk!! X
Mien, ik begrijp het ook heel goed. Het lijkt me heel moeilijk om de veestvreugde van anderen steeds te zien, maar er zelf nooit eens middenin te zitten. Zoals Wolfje het omschrijft, zo voel ik het ook. Ik wens je alle geluk van de wereld en een gezond kindje toe. Merah, wat een trieste reacties heb je gekregen zeg. Ik lees je blog ook heel graag en geniet ook erg van je droge en nuchtere humor. Ik bewonder je kracht en de wijze waarop je met heel moeilijke dingen om bent gegaan. Ik hoop dat je het schrijven, al dan niet in je blog, niet opgeeft. Ik heb de tricot slen ontdekt (een draagdoek). eindelijk heb ik weer het gevoel als in mijn zwangerschap. Finn heel dichtbij me, ik weet precies waar hij is en hoe hij zich voelt. Het is na de bevalling erg wennen om los van hem te zijn. Jammer dat het er zo macrobiotisch uitziet. Maar ik wordt er erg rustig van en Finn vind het ook heerlijk.
Boh Toke, Finn is alweer een week oud! Wat gaat dat snel zeg.... Hoe is jullie eerste weekje samen gegaan en bevallen? En hoe ervaar je de kraamhulp? Hoop dat je aan het genieten bent!!!
Het is heerlijk! We hebben een hele lieve en fijne kraamhulp gehad. Een struikelblok was de bv. Ik ben een ruime week bezig geweest het op peil te krijgen, met veel stress en pijn. Helaas is mijn productie te zwak. Het slaapgebrek (niet meer dan 3u per nacht, + 0uur de nacht van de bevalling) heeft me genekt. Ik werd vreselijk labiel en we hebben het op moeten geven. Ik vind het heel erg jammer, had hem zo graag bv gegeven. Maar dat hij honger heeft geleden is onacceptabel voor me en aan een labiele moeder heeft Finn ook niets. Gelukkig is er ook kunstvoeding. Nu weet ik precies wat hij binnen krijgt en dat geeft wel rust. En kan ik eerder weer aan de wijn dan ik dacht . Next is Queen! Spannend man, ga ik weer heerlijk meeleven. Alles goed met iedereen?
Jammer Toke, dat de bv niet wilde lukken. Je kunt niet zeggen dat je het miet geprobeerd hebt. Ga nu dan lekker genieten van je kleine onder het genot van een wijntje en zorg dat je energiepeil weer naar de 100% (ambitieus) komt. Zorg ook goed voor jezelf!! X
hee wolfje, zie ik dat nou goed? Is dat een foto van de pretecho . Ongelooflijk hoe de kleine er nu al uitziet he! Zelf herken ik Puk in de pretecho, zo bijzonder........
Helaas niet van mezelf. denk niet dat ik dat doe. Denk dat ik voor gewone fotoshoot.kies. ben al flink aangekomen.8 k geniet wel echt.met volle teugen. Heb al een flink buikje. Sorry tel werkt.niet mee. Typ snel weer. verder... x
Vandaag bij vk geweest. Ook nu weer alles goed. Ben 3,5 kg aangekomen in 9 wk. Scheen normaal te zijn. Kleintje is al ter grote van 24 weken. En dat twrwikl ik morgen pas De 23 e week inga. Kleine groeit goed dus. Vandaag lekker vrij, weer aan het genieten van het weer. Vanochtend is een vriendin bevallen bij wie ik eigenlijk op de thee zou gaan. Zit nu dus lekker buiten. Kijken of ik tegen de zon kan. Heb nog geen vlekken geconstateerd! Hihi Kamertje ia zo goed als klaar, nu nog wacgten op de meubels. Daarnaast zwem ik nu elke weer: zwangerschapszwemme. Vind het echt heerlk. Meiden doe het rustig aan allemaal, maar aan het forum te zien lukt het iedereen aandig . Succes met de keintjes! X
Hallo meiden, Het is inderdaad redelijk rustig op het forum. Iedereen geniet vast van het mooie weer! Wat fijn dat alles goed gaat Wolfje. De kleine groeit dus goed. Super! Maar had je nu een echo gehad met 20 weken? Sorry, weet het even niet meer. Toke, fijn dat alles goed gaat. Andere voeding voor je baby werkt vast ook goed. Als het niet lukt met bv, kun je er niets aan doen. Het moet niet te veel van jezelf vragen. Hoe gaat het met jou Manousch en je lieve Puk? Alweer 4 maanden! Queen, hoe gaat het met je laatste loodjes? Of voelt het nog niet zo? Merah, alles weer rustig bij jou? Geniet lekker van je mooie meid! Ben benieuwd hoe het met jou gaat Kim? Vast een moeilijke tijd gehad, en nog steeds, denk ik. Knuf voor jou. Ben ik nu iemand vergeten? (Mocht je het lezen, ben je nog niet vergeten hoor Mien) Vanmorgen naar de gyn. geweest voor controle. Mijn ijzergehalte was weer helemaal goed. Ik heb ook heel bewust ijzerrijke voeding gegeten (en daarbij vit. voor zwangeren en roosvice ferro). Heeft wel geholpen dus. Ook het hartje gehoord. Super om te horen kloppen. Weer even bevestiging dat alles goed is. Ik heb sinds eergisteren ook het idee dat ik de baby heb gevoeld. Ik kijk nu uit naar de 20 weken echo om hem/haar te zien! Groetjes!
Wat fijn dat het met iedereen goed gaat! Bijzonder he Lili, om hem/haar voor het eerst te voelen. Wat fijn dat je ijzer weer volgens t boekje is. Dan heb je niet voor niets geinvesteerd! Ook heel fijn dat met jullie alles goed is Wolfje. Weten jullie wat het gaat worden? En zo ja, mogen wij dat dan weten???? Er gebeurt inderdaad weinig op het forum, maar hier in mijn leven gebeurt juist van alles. Alles even fijn! Heerlijk om er op uit te gaan met mn kind en de hond, en zeker met het weer van de afgelopen dagen. Gelukkig reageert de hond heel erg goed op Finn. We vonden het erg spannend, het is geen gemakkelijk hondje, maar ze is heel zacht tegen hem en loopt kwispelend naast de kinderwagen. Als mn vriend alleen met haar wil lopen, dan komt ze mij uit de kamer halen en gaat ze naast de kinderwagen staan. Wat fijn! Hopelijk blijft dat! Ik weeg inmiddels een kilo minder dan voor mijn zwangerschap, heb al mn kleren weer aan. Ik ben alleen wel heel zompig, moet nodig gaan sporten . Knuffel van mij voor iedereen!
Wat fijn dat je de kleine voelt, Lili. Ik geniet er zelf ook heel erg van. Sinds ik hem/haar voel, luister ik bijna niet meer met de dopler. De kleine zwemt ook gewoon weg als we willen luisteren... ben je al aangekomen? Of pas je al je kleding nog? Heerlijk, Toke, dat je jouw oude kleren weer past. Al moet ik zeggen dat ik wel wijs ben met mijn nieuwe jurkjes en truitjes... fijn dat de hond ook tevreden lijkt tot dus ver. Ikzelf heb drie katten en geen idee wat te verwachten. Ben wel mega moe, maar dat past wel bij mijn bloeddruk 105/45. Ik ga even lekker eten. xx
Wat fijn Toke dat alles goed gaat met je kleine en ook samen met je hond. Lijkt me inderdaad erg spannend met een huisdier dat niet al te gemakkelijk is. Inderdaad met katten is het ook oppassen. Wij hebben ook een poes die niet altijd voorspelbaar is. Onze dochter weet er goed mee om te gaan en dat gaat ook goed. Maar afwachten hoe dat met de baby gaat. Ik heb nu wel zwangerschapskleding aan. Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap nog niet met 16-17 weken. Toen zag je niets, maar nu heb ik wel een buikje hoor. Hebben jullie nog tips voor een beetje hippe zwangerschapskleding? Ik vind veel kleding zo suf.. hihi. Ik heb nu een broek en jurkje van Wehkamp besteld. Hoe is het met Queen? xx
Lili, ik heb bij Prenatal geshopt. 2 leuke jurken, een strakke spijkerbroek en een knal roze trui. Ben er erg blij mee en het zit heerlijk. Misschien zit er ook iets voor jou bij. X
Hoi hoi.. Idd bij de prenatal heb je leuke dingen en ik heb van noppies een heel stoer rokje met shirt gekocht Met mij gaat t wel goed. Even een hoop tegenslagen privé... Maar goed we gaan gewoon door nog even en ik ben mama. Hoe voel jij je? Xx
Sterkte, Queen! Hoop dat je naast de priveomstandigheden nog wel van je zwangerschap kunt genieten. X