Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Manousch, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Joehoeeeeeeeeeeee manousch, gefeliciteerd met je emmy's!!!!! Lekker blijven plakken bij mama, emmy's:) Bij ons plaatsen ze ook geen 2 emmy's terug.

Vandaag punctie gehad, was best wel nerveus. De prik voelde aan als een flinke stomp in de baarmoeder. Schrok er wel van en schoot wel een meter omhoog haha. Ben blij dat dat achter de rug is. En gelukkig zat mijn ei er nog en we hebben em hoor!!!! Ik word zaterdag gebeld en dan in de middag een terugplaatsing als het een mooie emmy wordt. I hope soooooooooo:)

Enne merah is een heleboel zwanger hoor;)

2. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hee Mien, wat ben jij al fit zeg! Wat goed dat je eitje er nog zat, hihi. Zaten ze er nog allebei? De punctie is inderdaad niet echt een pretje, maar we doen het toch juist voor z'n mooie emmy :)
    Hoop dat ik ook over twee dagen een berichtje voor je mag schrijven met JOEHOEEEEEEEEEE!!!!!!

Wij hadden idd verwacht dat ze er maar eentje zouden terugplaatsen, maar nadat het was gebeurd zeiden ze dat het er twee waren, HUH?????? Wij vinden dat zelf helemaal niet erg maar kan wel begrijpen dat anderen daar misschien wel moeite mee zouden hebben. Ben 32, dus dat kan het niet zijn. Wel gaf ze aan dat ze in de regel bij top emmy's er eentje en bij normale twee zetten. Maar dat hebben ze tijdens de informatiebijeenkomsten niet benoemd en toen werd er duidelijk aangegeven dat ze er maar eentje zouden terugplaatsen.
    Maar de arts verzekerde ons dat de emmy's goed waren, en daar zijn we natuurlijk heeeeeeeeel blij mee!

Merah, hoe gaat het bij jou? Begin je al klachten te krijgen? Wordt tijd voor z'n mooie banner met z'n lief kruipend lekkertje, vind je niet!

Ik hoop dat we binnenkort allemaal ontzettend misselijk mogen zijn, kapot moe en zo chararijning als de pest:D

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik hou me nog even koest.
    Werd vanavond weer zo onzeker... Ben op koopavond naar het Kruidvat gegaan en heb een voorraadje testen ingeslagen. Ik zal er zo weer 1 in mn album zetten.
    Het is weer bevestigd, ik ben nog steeds zwanger!
    Als ik over anderhalve week een goede echo heb, dan maak ik een mooie banner. Beloofd!

O ja, ik heb dus eigenlijk nog helemaal niet zo veel klachten, vandaar ook de onzekerheid. Mn borsten deden vorig weekend veel meer pijn. Nu kan ik er weer gewoon op liggen. Wel nog geregeld naar de wc. Moet er ook 's nachts uit. Vandaag voelde ik me niet zo lekker, maar of dat van de zwangerschap was... Voel me gewoon erg onzeker en ben als de dood dat ik in een gat val als het misgaat...

4. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Merah je hebt helemaal gelijk. Tot de eerste echo is het gewoon te spannend om optimaal te kunnen genieten. En ik hoop ooh zo erg dat je niet in een gat hoeft te vallen maar juist een meter de lucht inpringt!

5. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Die testen blijven er mooi uit zien merah. Die testen van babyhope waren niet zo donker als die van jou en moet je haar nu zien:). Maar ik snap je onzekerheid, zou ik ook hebben gehad. Nog anderhalve week te gaan en dan mag je je banner aanpassen;).

Manousch, wat raar dat er zomaar 2 zijn teruggeplaatst zonder dat ze dit hebben medegedeeld. Maar wel geweldig toch:). Wanneer mag je testen?

Bij mij zat er maar 1 ei en had een goede kwaliteit. Zaad was ook goed en nu hopen dat mienman en ik een goede combi zijn haha. Hoop zo dat we morgen een tp krijgen duim duim duim....

6. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hee Mien, wanneer krijg je dat te horen dan? Hebben ze je niet vandaag al gebeld hierover? Normaal gesproken zou ik heel wat kaarsjes branden maar ga zo carnaval vieren. Lijkt me dus niet zo verstandig! Dus ik zal een aantal spa blauw op je drinken;), hihi.

Heeeeeel veeeeel succes morgen!!!!

@Manousch, wij hebben de 17e een afspraak in het ziekenhuis. Maar voor die tijd heb ik allang getest natuurlijk:D

7. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Helaas voor ons geen emmy tp.... Emmy is te snel gedeeld en is uiteen gevallen. Mooi K*T!!! Had toch wel goede hoop. Dit wordt toch niet zo'n fijne verjaardag als ik had gehoopt:(

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Uiteen gevallen?!?!?! Ik wist niet dat dat kon.
    Wat enorm balen voor jullie! Dat is natuurlijk het risico als je de behandeling in eigen cyclus doet (en dus maar 1 ei hebt), maar dit is natuurlijk niet wat je hoopt en waar je voor gaat.
    Wat een enorme domper!

Hoop dat je toch nog een beetje een leuke verjaardag hebt meid!
    Denk aan je!

9. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mien, dat is inderdaad ontzettend Karel Utrecht Tango voor jullie. Bah, wat balen zeg! Had zo gehoopt dat we allemaal tegenlijk op het wachtbankje zouden mogen zitten. Denk aan je!

10. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Ben vandaag jarig, maar heb t gister gevierd. Dat is toch wel een fijne afleiding, ben goed verwend:).
    Hopen dat ik snel ongi word, dan kunnen we snel weer verder.
    Voel me nog wel ongelooflijk kl*te, zal nog wel ff duren...

Merah, hoe gaat t met jou?:). Nog een paar dagen en dan echo!!!

Manousch, hoe voel jij je? Merk je al iets;)? Moet je ook utrobollen gebruiken of pregnyl?

Liefs

11. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    @Mien, oh wat erg voor je. Hoop dat je snel weer met volle moed ertegen aan kan gaan.

@Manousch, hoe is het op het wachtbankje.

@Merah, voel je al zwangerschapskwaaltjes?

Mijn lichaam is weer een beetje van slag, had gisteren ongi geworden maar tot op heden nog niets. Het stomme is dat ik dan gelijk ga denken misschien ben ik wel zwanger, terwijl die kans bijna nihil is. Ik wacht het gewoon rusig af.

Afspraken voorlichtingsgesprek en bijeenkomst staan pas begin april. dit betekent nog een cyclus langer wachten, begin ongeduldig te worden. Nu we aan de ICSI moeten beginnen liever vandaag dan morgen.
    Aan de andere kant wat maakt een maandje langer uiteindelijk uit?

Meiden geniet van het mooie weer, het is heerlijk!

12. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mien, Proficiat nog met je verjaardag! Mag ik vragen hoe oud je bent geworden?
    Hoe is het inmiddels met je? Vind je het niet lastig om met ons te schrijven terwijl wij er nog middenin zitten? Ondanks de gunfactor die je voor een ander hebt steekt het toch als je zelf even minder nieuws te verwerken hebt! Of heb ik het Mis?

Merah, het komt steeds dichterbijheiiiiiiiii.......

Groen, inmiddels al 3 dagen overtijd! Het is natuurlijk mogelijk. Ik zou toch echt eens een testje gaan doen.

Hier is alles rustig. Voel we prima, heb nergens last van. Enige wat is voel is een weeig gevoel in de buik. Maar dat voel ik dan ook alleen als ik stilletjes op de bank lig en er ook bewust naar ga voelen :)Maar denk ook dat het nog erg vroeg is om al iets te kunnen voelen, welke kant het dan ook op zal gaan. Ben inderdaad met de utrobollen bezig. Lekker spul zeg:x

13. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Groen, 3 dagen al overtijd!!!! Heb je al een test gedaan:)?

Spannend manousch, hoop voor je dat gevoel een innesteling is;).

Ik ben 27 jr geworden. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
    Natuurlijk is het wel moeilijk dat jullie al zwanger zijn of ms bijna, maar ik gun t jullie van harte. Voor niemand is het traject makkelijk geweest. En wij moeten gewoon nog ff wachten, maar het komt wel hoor:)! I know for sure!!!!

liefs

14. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mien, ik ben 32. In juli word ik alweer 33. Vroeger wilde ik altijd voor mijn 30e een kindje maar helaas hebben we daar dus geen invloed op gehad. Mijn vriend is 39 geworden (vorige week met de terugplaatsing), dus de tijd begint wel te dringen. Het is niet de bedoeling dat paps straks met de rollator het voetbalveld op komt;)

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Jouw mannetje kan nog wel even mee hoor Manousch! Mijn man wordt volgende week 48!!! (ik ben 34).

16. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Merah, ik hoop dat je een grapje kunt waarderen :D
    Hoe is het verder met je? Nog steeds niet ziek zwak en misselijk???

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bedoel je over die rollator?
    Maak er zelf ook altijd grapjes over: Gaat mn kind naar de middelbare school, gaat mn man naar het bejaardetehuis. ;)

18. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Merah. ik las op je topic dat je al een echo hebt gehad, wat geweldig!!!!!!!!!!! Nu op naar de volgende echo:)

Groen, je maakt t wel spannend hoor................

Manousch, voel je al wat?????

19. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Joehoe ladies...............

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ja, stil he...
    Moet zeggen, ik zit in een soort behandelings-dipje. Zo lang in die molen gezeten met hormonen en echo's etc, dat nu het (tot zo ver) is gelukt ik effe niet meer weet wat ik moet. Een soort anti-climax zeg maar.
    Hoop dat bij de echo volgende week een nieuw climax wordt bereikt, waardoor jullie allemaal overtuigd raken dat dit nog steeds het topic-to-be is, waar alle vrouwen zwanger gaan worden!

Als ik Manousch was had ik er al lang een testje tegenaan gegooid ;)

Deel Deze Pagina