Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Manousch, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Absoluut super leuk! Echt verslavend ook, dat shoppen....:)

2. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Wat spannend Queen! Komt nu heel dichtbij voor jou! Weet je eigenlijk wat voor geslacht het is?

Ik had toendertijd voor mijn dochter helemaal geen mt 50. Achteraf was alles van mt. 56 te groot. Dus gewoon mouwtjes omgeslagen. Nu heb ik 1 setje gekregen in mt 50. Zo schattig! Ik koop sowieso weinig (denk ik nu...) omdat ik nog zo veel kleertjes van mijn dochter heb. De basic spullen kan ik wel gebruiken alleen seizoensgebonden kleren worden lastig denk.

We hebben trouwens een babykamer van marktplaats gehaald. Ziet er heel mooi uit en erg voordelig. Maar de babykamer is nog niet klaar hoor.
    Ik begin mijn meisje steeds meer te voelen. Zo bijzonder en speciaal!

x

3. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Wij hadden ook maar twee setjes van 50. Bij ons was dat veel te weinig want Puk heeft 10 weken maatje 50 gehad. 56 was toen nog niet aan te zien. Noppies valt in verhouding klein, dus daar was ik erg blij mee. Vooral omdat ze heel smal was maar wel in de lengte ging groeien. En Petit Bateau is ook onze favoriet! Goede kwaliteit en in pasvorm super!
    Ik zou je ook adviseren om 56 te kopen en af te wachten hoe de kleine in de buik groeit. Enige indicatie kunnen ze wel geven.

En wat betreft de mouwen in de rompertjes. Ze heeft toen het koud was lange mouwen gedragen maar nu korte. Anders heeft ze het echt te warm van al dat trappelen :).

Queen, laatste lootjes meid..... Spannend!

Toke, hoelang mag je nog genieten van je verlof? En hebben jullie het ritme al een beetje gevonden?

Lili, wat fijn dat je de kleine voelt. Dat mis ik soms nog wel. Zo bijzonder. Nu zijn jullie nog even met z'n tweeen, straks "moet" je haar delen. Dus nu lekker genieten :)

4. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Dag dames, allemaal een leuke Koninginnedag gehad? Hier heerlijk genoten van het mooie weer! X

5. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ja, wat een geweldig weer! Wij hebben met wat buren lekker in de tuin zitten borrelen. Ik hoop dat er nog flink veel van dat soort mooie dagen aankomen deze lente en zomer.

Ik heb nog een dikke 4 weken verlof. En een ritme hebben we overdag wel te pakken, maar snachts nog echt niet. Het lijkt ook steeds erger te worden. Vannacht een vroege nachtfles en om 5uur alweer de ochtendfles. Als ie nou overdag wat sneller kwam, maar daar heb ik echt niks over te zeggen....:(

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hi girls.. Laatste loodjes idd. Pff... Ha ha. We weten her geslacht maar vertellen het lekker niet. Flauw hè!
    Toke lekker hoor nog 4 weken verlof geniet er maar lekker van. Super weertje hè gister:)knuff voor iedereen.

7. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Spannend Queen, het kan nu al gebeuren! Ik denk dat je een meisje krijgt. Volgens mij krijgt iedereen hier een meisje, kreeg ik als enige een jongen.:cool:

8. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Of je krijgt een jongen omdat er al zoveel meiden zijn... spannend hoor het komt nu echt heel dichtbij voor je. Toke, geniet nog van je laatste weken. ik hoop dat de nachten ook een beter ritme voor je krijgen. Hier alles rustig. Op het werk alleen te druk. heb het gisteren ook maar aangegeven. Vandaag lekker dagje thuis. Heerlijk. X

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Mmmm we krijgen een.... BABY.. Ha ha ha ha.

10. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    In dit topic heb je statistisch gezien meer kans op n jongen ;)

11. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Toke, ik denk dat we de spanning er nog even lekker in moeten houden ;). Maar ik ga idd ook voor een jongen! Hihi :D

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Over 3,5 weken weten jullie het zeker;)

13. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Ik denk ook een jongen, Queen. Het valt me altijd op dat er een bepaalde perioden meer kinderen van een bepaald geslacht geboren worden. Althans bij ons in de buurt. En deze periode is de 'jongens' periode. Dat is mijn theorie. haahahahaha.

Heerlijk dat mooie weer de afgelopen dagen. Ik was ook vrij. Nu weer aan het werk. Daar had ik helemaal geen zin in. Ik kijk nu al naar mijn verlof uit hihi. Geniet er nog van Toke.
    Verder alles goed hier. We hebben toch nog een vakantie geboekt in juni. Dan ben ik zo'n 29 weken. Dat kan toch nog wel? Ik weet dat je nog mag vliegen, maar ben dan bang dat ik complicaties krijg in het buitenland.. Dat heeft mijn vriendin vorig jaar gehad en is toen zelfs bevallen in het buitenland (met 24 weken al)... Maar goed, daar moet ik dan maar even niet aan denken.

14. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Lijkt me heerlijk om er nog even uit te gaan lili. Waar ga je naar toe? Ik heb zo veel weekenden vol, dat een weekend weg er voor ons niet meer in zit. Maar twee weken geleden zijn we nog een weekend in Borger geweest. Lekker even weg. Geniet ervan, nu al iets om naar uit te kijken. Ik ben ook al echt aan het aftelken... Nog 29 werkdagen :D

15. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    We gaan ruim een week naar Italië. Hebben we erg veel zin in.
    Wij zijn afgelopen najaar ook in Borger geweest. Leuk.
    Ik heb morgen ook alweer vrij genomen (na 1 dag werken deze week, echt erg). Maar het is erg rustig en mijn dochter heeft ook nog vakantie.

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Verassing... Wij zijn vandaag papa en mama geworden van een mooie zoon "Nick" genaamd. Alles gaat goed. Later meer nieuws. Knuff

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een jongen!!!
    Van harte!!!!!! Hoop dat alles goed gegaan is.
    En nu genieten...

18. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Queen, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Nick! Hopelijk heb je -voor zover mogelijk - een goede bevalling gehad. Ben je alweer lekker thuis? Geniet ervan meid!!

....toch een jongen :D hihi

19. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nick, Queen! Wat een mooi nieuws zeg. Leuk hoor, een jongen.....
    Ik ben heel benieuwd hoe de bevalling is gegaan!

20. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Queen, proficiat met jullie zoontje Nick! Wat een mooi nieuws om de dag mee te beginnen :). Hoop dat het goed met jullie gaat. Geniet ervan!

Deel Deze Pagina