Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Manousch, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Queen, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

Dikke knuffel aan de rest

2. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON queen!!!!

Ik kijk een paar dagen niet en mis gelijk groot nieuws. Hopelijk is alles goed gegaan en gaat alles voorspoedig met jou en je mannetje! Geniet ervan. Je zult het druk genoeg hebben!

Wat leuk dat je nog meespiekt Mien!! Hoe gaat het met je?
    Knuf terug!

3. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Knuffel terug aan Mien! :)

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Thanks meiden:) gaat heel goed met ons. Ben enorm verliefd op m'n jochie. T is echt geweldig.
    Mien hou hoop... Dikke knuffel.

5. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Zo te horen ben je volop aan het genieten, Queen! Fijn!!

@Mien, dikke knuf aan jou!! Ik hoop dat hetgoed met je gaat! Ik blijf voor je duimen.

@hier: net intake van kraamzorg gehad. Nog een paar dingen halen en dan heb ik alles. Komt nu al wel dichterbij. Realiseerde mij net dat ik de volgende ben voor de bevalling.... Dat is toch stiekem een beetje een enge gedachte.

@Lili, voor jou schiet het ook al aardig op, je zit best kort achter mij!

@kim, hoe gaat het nu met jou? Heb je het leven alweer een beetje op kunnen pakken? Of is het allemaal erg zwaar en moeilijk om het 'gewone' leven weet op te pakken. Moet vaak aan je denken, zeker deze week waar ik in mijn 28e week zit. Op afstand een dikke knuffel voor jou en Indy. Ik kan me niet voorstellen hoe zulk verlies te dragen is en hoe jij de draad weer op moet pakken. Heel veel respect voor jou. Dikke knuffel!!

@rest, geen bericht - goed bericht... Hoop dat alles bij iedereen goed gaat. Jullie ook al aan het vooruitkijken dan wel aftellen naar een vakantie? Lijkt me een heerlijk gevoel: op vakantie met je eigen gezin. Dit gun ik iedereen op dit forum.

Xx

6. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Dat gaat ook al snel bij jou Wolfje, je bent de eerstvolgende inderdaad!
    Ik ben helaas eerst nog mijn verlofweken aan het aftellen, dan komt de vakantie pas in beeld :(

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wolfje, spannend hoor. Geloof me bevallen is geen pretje maar wat je daarna op je buik hebt liggen is echt geweldig.. Komt helemaal goed. X

8. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    @toke: hoeveel dagen wil je gaan werken? Of hoe ga je het straks invullen? Lijkt me ook wel heel erg wennen als je net goed en wel aan het gezinsleventje bent gewend en dan alweer moet werken... Geniet er nog maar even lekker van!

@queen: de bevalling was vast een hele bevalling! Hoe heb jij je op de bevalling voorbereid? En had je er wat aan? Ik denk maar zo het is jullie ook allemaal gelukt, dus dan moet het mij ook lukken, toch? ;)

Zullen we een poll opstarten voor de kleine van mij? Meisje of jongen? Ik weet het zelf ook niet, maar ben zo nieuwsgierig!!

9. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    #1629 Toke, 11 mei 2012
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
    Kom maar op met die poll.......
    Tuurlijk kun je bevallen. Ik kon het ook......

Eerste 3 maanden ga ik 2, daarna 3 dagen werken, en jullie allemaal?

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ok wolf... Ik zeg een jochie:) als voorbereiding heb ik zwangerschapstest gym gedaan maat daar had ik niks aan. Nu ben ik ingeleid dus dat is zoiezo anders denk ik. En de verklevingen in m'n buik hielpen ook niet mee en de Ruggeprik hielp maar aan 1 kant. Lang leve de vlakke gewrichten:(

11. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wolfje krijgt op zeker een dochtertje!

12. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Klinkt heftig, Queen. Nu alweer aan de beterende hand? Al weer lekker mobiel of valt het tegen.

1x jongen
    1x meisje

Hmmm, zo ver was ik al... :D
    X

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hallo jongens mama.. Ha ha ha... Hier gaat alles goed alleen die endo pijn is hels... Maar dat gaat best goed komen hoop ik:(

14. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Endopijn? :(

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ja ik heb zware endometriose en gister en vanochtend lag ik weer te huilen van de pijn. Bha heb er zo de balen in.

16. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hallo moedertjes (in spe), hoe was jullie moederdag?
    Ik vond het heel bijzonder.

Wolfje, ik ga voor een.......meisje. Weet niet waarom, zomaar even een ingeving. Heb je zelf geen idee? Wat zegt je intuitie?

Bij Puk hebben we vandaag de eerste 2 tandjes onderin ontdekt :D

17. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Heb t ff opgezocht, dat klinkt niet fijn die endometriose, queen. Wat rot voor je!

Wat leuk dat Puk tandjes krijgt (hoop ik, hoor dat ze r ook veel last van kunnen hebben). Toch n soort mijlpaal. Dit weekend sliep F opeens 3 nachten door....n prima moederdagkado! Vannacht opeens weer niet helaas. maar we hebben goede hoop gekregen dat t einde van de nachtvoeding in zicht is!

18. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Ik denk dat Wolfje een jongen krijgt. Je zit met je uitgerekende datum net voor de grens van de jongens naar de meisjes periode. Kom ik weer aan met mijn theorie.. haha.
    We schelen inderdaad 6 weken, is best kort achter elkaar.

Wat vervelend voor jou Queen. Ik hoop echt dat je gauw minder pijn hebt en heerlijk kunt genieten van je zoon! Komt vast goed.

Manousch, ik hoop dat Puk inderdaad niet zoveel last heeft van de tandjes. Wel schattig zeg die eerste ondertandjes.

Met de rest alles goed??

Zelf heb ik wat minder energie op het moment. Ik fiets 4 dagen x per week naar mijn werk (12 km per dag). Dat kostte me nooit moeite. Maar de laaste 2 weken kost het me ineens heel veel moeite. En traplopen is ook vreselijk. Slapen gaat ook ineens minder goed. Ben s'avonds erg moe en val dan ook wel gelijk in slaap, maar ik word vervolgens wel 10 x wakker per nacht. Hebben jullie hier ook last van (gehad)?
    Vanmiddag weer controle. Kijk er weer naar uit om het hartje van mijn meisje te horen.

x

19. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    #1639 Toke, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Wat vervelend dat je wat minder aankunt Lili. Ik herken het niet uit die weken waar jij in zit, was erg fit toen. Wat later, in het derde trimester had ik het wel; hijgen op de trap, zeer langzaam fietsen. Ik maakte zowieso nooit haast tijdens mijn zwangerschap, deed alles op mn gemak. Ik hoop dat lekker voort te zetten, maar ben wel even afgeleid door alle veranderingen die het kleintje heeft meegebracht. Je hebt nog even te gaan, dus ik snap wel dat het vervelend is. 12 kilometer is ook niet echt weinig. Hopelijk is het zeer tijdelijk.

Slecht slapen had ik ook. Sliep goed in, maar werd snachts een keer wakker en kon dan zo 2 uur wakker liggen. Dat heb ik nog steeds, maar ben ook ontregeld door de wisselende tijden waarop ik moe(s)t voeden. Tijdens mijn zwangerschap ging ik dan nog wel in de huiskamer zitten, sliep ik overdag wel bij. Dat zit er nu niet meer in, hoop elke keer dat ik zo snel mogelijk weer inslaap.

Hoe zit dat precies met die periodes waarin jongens of juist meisjes worden geboren. Hoe lang duurt zo'n periode volgens jou?

Geniet maar weer van je meissie als je op controle bent! Voel je dr vaak bewegen?

20. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Heb controle gehad. Alles was goed. Alleen mijn bloeddruk is erg laag en daarbij het ijzer ook niet al te hoog. Dit is waarschijnlijk de verlaring voor de vermoeidheid.

Ik voel d'r inderdaad regelmatig bewegen. Maar meer in de buik dan via de buikwand als je begrijpt wat ik bedoel. Omdat mijn placenta aan de voorkant ligt, schijn je het minder duidelijk te voelen. Dit was bij mijn dochter ook zo.

Volgens mij duurt zo'n periode een paar maanden. Maar dat is alleen gebaseerd op wat ik in mijn omgeving hoor en zie. Dat er bepaalde periodes voornamelijk meisjes worden geboren en de periode erna weer voornamelijk jongens. Opvallend, maar het is natuurlijk niet altijd zo.
    Je kunt ook nog naar de Chinese horoscoop kijken. Bij mij klopt dit (toevallig?) wel, maar ik geloof hier niet echt in hoor.

Hebben jullie (degenen die werken) vanaf morgen ook een lekker lang weekend?
    Fijne dagen in ieder geval!!

Deel Deze Pagina