Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Manousch, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Hoi hoi,

Nou, Lili, 12 km vind ik nog al wat. Ik fiets 3 km en vind dat ver zat. Ik heb echt geen conditie en ben ook best een tijd met de auto gegaan. Ook ben ik behoorlijk moe. Ik herken me wel in je verhalen en ervaringen. Een was opvouwen en ophangen en je kunt me weer opvegen ;).

Jeetje Queen, ben even aan lezen wat het allemaal inhoud wat je berichtte. Dat is allemaal niet niks. Ik hoop dat de pijn snel over is en jij zo min mogelijk verklevingen terug krijgt. Heftig hoor!
    Maakt de kleine het wel goed?? Hopelijk wordt het dit weekend mooi weer en kun je lekker even met zn allen wandelen.

Hihi, volgens mij is het nu 2 - 2 (jongen/meisje)!

Allemaal fijne hemelvaartsdag morgen, weer lekker een dagje vrij!!

X

2. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Wat s jouw nloeddruk trouwens Lili. Ik zat vandaag op 105/45. Misschien hebben we daarin herkenning!!

3. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Hier even een berichtje. Vandaag goed nieuws gehad. In VU geweest voor echo om nieren en blaas te controleren. Ze hebben geen afwijkingen geconstateerd. Wij zijn heel blij!
    Kleintje weegt nu al bijna 2 kg, boven gemiddeld. Ik ben inmiddels ook een lekker bolletje.

Hoe gaat het verder met iedereen? T is erg stil...

X

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat fijn Wolfje!!! Nog even volhouden!
    Is het nog te doen met deze hitte?

5. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Ja, mag niet klagen. Af en toe wat opgezette benen, voeten en handen, maar de kleine ondervindt er geen hinder van. Dat is het belangrijkste. Ik zoek wel lekker een plekkie in de schaduw of spring ff onder de douche. Zwemmen woensdag was heerlijk? Houden jullie het ook vol met deze warme dagen? Ook alles goed verder? Fijn Pinksterweekend alvast!! X

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wolfje lekker de pootjes omhoog en genieten.

7. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Thanks Queen! Hoe gaat het bij jou en de kleine? Je gezondheid al iets beter? Succes met alles! X

8. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Hoi allemaal! Gaat t goed met iedereen? F was vandaag even bevangen door de hitte. We kwamen uit de auto en hadden al stukje gelopen en ik vond opeens dat ie zo suf was. Hij reageerde nauwelijks, echt doodeng. Ik vriendin gebeld, een kindervk. Gelukkig kwam hij na paar minuten weer bij en lachte hij me zelfs stralend toe. Zelden zo geschrokken! Pas op met je kleintje, ik vond de hitte in de auto nog wel meevallen, f luchtig gekleed, maar toch zo'n reactie. Voorgaande dagen was het veel warmer geweest en was r niets ad hand....

Wolf, Wat fijn dat je kleintje gezond is een zelfs wat groter. Was f ook, voelt wel fijn, zo'n stevig moppie, niet zo kwetsbaar. F is nog altijd zo'n beer, bijna maat 68 nu....

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nu al maat 68? Onze dochter zit ook in 68, maar die is al bijna 7 maand!
    Zag trouwens vandaag in zo'n 'mama-blad' dat iemand de naam van jullie zoon heeft 'gejat'. Hoe durven ze!!!
    Alles verder goed met jou?

10. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    #1650 Toke, 27 mei 2012
    Laatst bewerkt: 27 mei 2012
    Ja Merah, daar hebben wij ons al op voorbereid. Het is zo'n fantastische naam. Maar ja, om ons kind nou geen naam te geven, of een stomme.......da's ook zowat ;) Je leest t, ik kan dat prima objectief beoordelen!

En met mij verder alles goed. F slaapt door! Gisteren tot kwart voor 8. Wat een kanjer he? Hij is lekker vrolijk en dat doet moeders goed. Die langere nachten trouwens ook! Ik begin zachtjes aan wel zin te krijgen in mn werk. Het wennen op het kdv was leuk. Het zijn lieve meiden daar, ik zie er nu toch echt minder tegenop. Hoe is het met jou en je kindje? (vraag geldt voor iedereen hoor!)

Weer zo'n topdag! genieten allemaal, niet teveel hierop kletsen. Dat doen jullie al zoveel! :D

11. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Jeetje, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Gelukkig trok hij snel weer bij. Maar vraagje: wat had je dan kunnen of motn doen om het te voorkomen? Meer drinken of airco aan of ... Ik heb echt geen idee. Als je hem al luchtig kleed en het zelf niet te warm vind, is het lastig zoiets aan te zien komen.
    En al maatje 68, lijkt mijn neefje wel ;) die is van januari en weegt nu al 8400 gr. Groeit als kool en past bijna niet meer in het ligbakkie van de kinderwagen. Geen zorgen over te weinig voeding binnen kunnen krijgen lijkt me heerlijk. Lijkt me als ouder van een newborn zo lastig als de kleine niet goed of genoeg drinkt. Hoop dat ik een goede en relaxte moeder wordt. Niet zo'n enorm zorgzame mieperd. Hopelijk heb ik dat ook zelf in de hand ::D. Kijk er zo naar uit om moeder te worden!!

Lili, hoe gaat het nu eigenlijk met je? Al die vrije feestdagen hebben hopelijk een steentje bijgedragen dat je het nu iets rustiger aan kan doen of in elk geval iets rust kan vinden. Probeer nog even lekker van je zwangerschap te genieten. Het is zo bijzonder!

Laatste vraagje: hebben jullie ook heimwee gehad naar het kleintje in je buik? Het lijkt me nu zo raar zonder. Ben echt gewend geraakt aan al die schopjes en hikjes? Maar misschien komt het omdat de kleine me nog geen pijn doet bij mijn ribben ofzo?

Allemaal een fijn pinksterweekend!!

12. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ja ja en nog eens ja! Ik had dat echt enorm. Kon er ook vreselijk om huilen. Wat vond ik zwanger zijn een sprookje, ondanks de complicaties. Echt vol verwachting. De band die groeit met je kindje in de buik. En dan na de bevalling is hij zo los van me, echt alsof hij minder veilig was opeens. Anderen kunnen hem ook pakken, niet meer helemaal van mij en mij alleen. Na een aantal weken was dat wel een stuk minder hoor. En nu is het alweer een hele poos weg.

Ja, dat van die warmte, dat vind ik zelf ook lastig. Ik let extra goed op hem, ga vaker even kijken en in de auto wil ik hem in beeld, dus niet achterin. Altijd flesje met water bij de hand. Ik weet het anders ook niet. En spoednummer van de huisarts voor de zekerheid in telefoon opslaan.

13. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Jeetje Toke, dan schrik je toch enorm! Gelukkig trok hij snel bij zeg... Dit weer is ook erg verradelijk.

Wolfje, ik miste mijn buik pas na een week of twee. Maar eigenlijk viel het wel mee. Als je kleinetje lekker op je buik ligt (of bij je man) dan is dat ook heel aandoenlijk. Maar ik hoor het vaker van moeders. Daarom nog even lekker genieten meid!

Hier gaat alles goed. Puk begint goed te groeien (63 cm en 6.5 kgr) Zit nu ook in maatje 68, alhoewel sommigen nog groot uitvallen.

Even een tip, mocht je kleintje onrustig slapen. Wij hebben na 2 weken de Puckababy aangeschaft. Dat is een slaapzak waar ook de armpjes in zitten zodat ze niet zo onrustig rondzwaaien. Ze vind het heerlijk! Begin is het een beetje raar maar een wonderzak. Kosten wel wat maar iedeaal voor zwaaiende kleintjes :)

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Let op! Puckababy zijn niet geschikt voor kindjes die veel spugen!!! Dit kan echt gruwelijk mis gaan.
    Anne-Lynn mocht er ook niet meer in. (maar ze vond het zelf ook niets, 1 bonk strijd in dat ding)

Ja, ik heb m'n buik vreselijk gemist! En soms nog wel. Zo'n bijzonder gevoel om zwanger te zijn!!! Hopelijk mogen we dat nog eens beleven.

15. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Grappig, want volgens mij is het een soort intuitie dat zegt 'geniet nog even van de kleine in je buik, want straks heb je dat niet meer' en jullie kennen het gevoel. Je leert wel naar je lijf te luisteren als je zwanger bent ;). We, nou ja, manlief, is druk met het schildere van de nuitenkanr van het huis. Ik ben bezig, met behulp van manlief, om een dienbladtafel/bijzettafel te reviseren. Het onderste hout van t dienblad was gelemaal weggerot, ben dus een nieuw stuk aan het maken. Beetje zagen, schuren etc. Kan manlief die ook straks verven. En dat is al zo'n grote hobby van hem:).

PuckBaby klinkt fijn voor de kleine als die zijn rust niet kan vinden. Eerst maar afwachten eat voor klein monstertje dit wordt. Heb trouwens al wel de babybjorn balance in huis. Is een kado van mijn moeder alvast voor de geboorte van de kleine uk. Het lijkt me zo'n gaaf ding!!

Lieve mensen, geniet nog even van het schitterende weer. Morgen wordt het minder warm en zonnig, zeggen ze....

Fijne tweede pinksterdag! X

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wolfje ook aan de Babybjorn Balance. Heb je dat toevallig op mn blog gelezen?
    Is echt een GEWELDIG ding! Ga je (en je kleine) echt heel veel plezier aan beleven!

17. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Jazeker Merah! Laatst had ik je ook nog gevraagd of ze de wipstoel nog steeds leuk vond. Aangezien jij dat beaamde, heb ik mijn ma doorgegeven dat deze wipstoel mogelijk een groot succes is. Ben benieuwd of mijn kleine uk er straks ook groot fan van wordt ;)

18. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Heb ook zo'n babybjorn maar F is het snel beu in dat ding. Ik hoop dat, wanneer hij ontdekt dat hem zelf kan laten wippen, hij de smaak ook te pakken krijgt.

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Was ik alweer vergeten Wolfje... Ja, mijn hoofd is nog steeds wel een beetje een zeef. Lang leve de hormonen!!!

Finn, gaat het zeker nog leuk vinden! OF je moet wel een heel bijzonder kind hebben, hahaha.

En het handige is, je klapt het helemaal plat in. Wij nemen hem ook mee als we ergens op bezoek gaan. Zetten hem ook buiten als ik in de tuin bezig ben...
    Nee, ik heb nog steeds geen aandelen, maar als ik die zou kunnen kopen...

20. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    :D moet lachen om je berichjte Merah! :D

Deel Deze Pagina