Wat vreselijk voor je vriendin Wolfje? Dat was op 5 juli dat je dat postte...hoe gaat het nu met haar, haar man en kindje? En jij, ieder moment nu! Superspannend. Ik hoop dat je een droombevalling zult hebben. Wel hopen dat t kleintje weer wil indalen voordat t begint. Manousch, met Puk alles goed? En met Anne-Lin van Merah? En Queens Nick? Fje is echt een heerlijk moppie, zit echt tegen de bovengrens in grootte en gewicht, maar dat drukt bij mij de pret niet. heb ik extra veel om van te houden! Hij zit hier in zn wippertje naar me te roepen, echt een knuffie. Waar zit je nu precies in de behandeling Kim? Wanneer begint jouw verlof Lili?
Fijn dat jullie zo genieten van jullie kindjes! Ik draag ook het liefst jurkjes en leggings. Broeken zitten tegen de avond helemaal niet meer fijn. Ik ben zo'n 11 kilo aangekomen, maar ik moet nog een aantal weken.. Gelukkig ga ik over 2 weken met verlof. Daar kijk ik nu echt naar uit. Nog lekker genieten en de laatste dingen regelen. Het kamertje is zo goed als klaar. Maar ik moet oa nog de geboortekaarten uitzoeken.
Hallo lieve meiden! Ik heb nieuws! Gisteren hebben wij een terug plaatsing gehad van een cryo. Dus nu afwachten.2 augustus mag ik testen. Eerst die 2 wachtweken. Ik hoop dat ze niet voorbij kruipen. Ze hebben het niet in een natuurlijke cyclus gedaan maar ik ben gonal-f gaan spuiten. Het schijnt een nieuwe technologie te zijn die op deze manier ervoor zorgt dat je baarmoederslijm groeit doordat je een follikel stimuleert en dat ging bij mij erg goed. Toen ik de eerste keer ivf deed was het bij de terug plaatsing van mijn meisje 5,9 en deze keer was het 8.0. Dat was op een zaetrdag en toen zondag ochtend heb ik mijn triggershot gedaan en de vrijdag terug plaatsing. Weten jullie wat de kwaliteit van jullie embryo's was? Ik had nu een vroege dag 5 blastocyst B kwaliteit.
Hoi hoi, Kim, goed nieuws. Mij zegt die 5,6 en die 8,0 niets. Ik herken het niet van mijn ivf poging. Misschien Lili wel, omdat zij een tp heeft gehad zonder punctie. Wel super spannend, maar ooh wat lang wachten weer, die twee wachtweken. Probeer lekker met alles door te gaan en er niet te veel bij stil te zijn, voor zover als mogelijk. Dan gaat de tijd het snelste. Heel spannend, ik ga heel hard voor je duimen!! Gonal F heb ik trouwens ook gebruikt. Ik hoop het echt heel hard voor je dat deze tp al mag lukken! Lili, fijn te horen dat het bij jou ook goed gaat. Bijna verlof. Heerlijk, aftellen he?! Voor jou zal het ook wel zwaarder zijn, want jij hebt natuurlijk al een meissie lopen. Hoe vindt zij het allemaal? 11 kg aangekomen, netjes hoor. Hier 20, hihi. ook lekker dat je bijna alles al klaar hebt. Geeft een rustig gevoel. De gb kaartjes heb ik ook pas in mijn verlof uitgekozen. Wilde nog iets bewaren om in mijn verlof te doen... Toke, ik heb haar niet meer gesproken. Heb wel de ooievaar in tuin zien staan. Ik ben niet zo close dat ik me durf te laten zien. Ik ben een beetje bang dat zijn operatie niet succesvol is geweest. Had anders, denk ik, wel reactie gehad. Kan misschien vandaag wel een berichtje sturen om te laten weten dat ik aan ze denk.... Kleine F doet het ook goed, zo te lezen. Geniet er lekker van. Ik kijk er ook zo naar uit ons kleintje te mogen ontmoeten. Ben zo benieuwd hoe hij of zij eruit ziet... Gister voelde ik wat minder leven. Mocht s avonds bij vk langs komen en voor alle zekerheid een ctg in het zkh. Alles was goed. Nog een echo gehad, ook alles goed. Wat een opluchting, zo kan ik fijn het weekend in. Twijfel nu wel om ipv thuis toch in het zkh te bevallen.... Fijne dag allemaal!
Wolfje, hè jakkie dat je minder leven voelde. Onzeker wordt je daarvan hè? Ik hoop dat met die kersverse vader alles ook goed is. Goed dat je ff laat weten dat je aan ze denkt! Kim, spannend joh. Rustigaan hè. Dat ie maar goed mag blijven plakken. De kwaliteit van mijn fje als embryo was goed. Ik geloof dat dat een vrij hoge beoordeling is. Lili, sterkte met de laatste loodjes op je werk. Zeker net na de schoolvakantie verlof? Iemand nog vakantieplannen?
Ff snel een korte reactie... Had gister kaartje gekocht en geschreven voor mijn kennis, nog geen uur later liep ze met manlief en kinderwagen langs huis om geboortekaartje te brengen. Zat een mooi briefje bij waarmee ze mensen vroegen geduld te hebben om kennis met hun zoon te maken. Erg mooi. Hier gister de kleine weer goed gevoeld. Heerlijk!! Komende dagen even kijken hoe we ze doorkomen met die hitte en ws dikke pootjes Fijna zondag allemaal!
O meiden spannend voor jullie allemaal. Zwanger, bijna zwanger, bijna uitgerekend.. Leef met jullie mee. X
meiden spannend voor jullie allemaal. Zwanger, bijna zwanger, bijna uitgerekend.. Leef met jullie mee. X
Hey Queen, Hoe is het met jou en je manneke? Hebben jullie al een beetje een ritme gevonden? Wolfje, wat spannend nu, elk moment he! Mag ik uit het kaartje van je kennis opmaken dat het nog niet helemaal goed is? Op zich wel een goed iets dat ze samen kaartjes konden rondbrengen. Merah, wat ben je oorverdovend stil! Ben je dit topicje vergeten? Ik hoop dat het goed met je gaat en ook met je meiske.
Hallo, Kim, wat goed dat je een tp hebt gehad! Ik duim voor je! Bedoel je het baarmoederslijmvlies? Bij mij was dat sowieso dik genoeg, dus had hier geen medicatie voor nodig. De kwaliteit van de embryo was erg goed. Weet even niet meer hoe. Fijn dat het er goed uitzag bij je! Toke, heb geen verlof na de schoolvakantie. De vakantie is hier net begonnen deze week en ik hoef nog maar 1,5 week te werken. Wat spannend voor jou Wolfje! Nog maar even! Kan me helemaal voorstellen dat je het goed in de gaten houdt of je kindje voldoende beweegt. Had ik vannacht ook. Ik was wakker en voelde niets tijdens het bewegen, draaien, opstaan, zachtjes in de buik drukken e.d. Maar vanmorgen bewoog de kleine gelukkig weer meer dan voldoende. Ze is opvallend rustig s' nachts en slaapt dan waarschijnlijk. Hopelijk blijft ze in dit ritme na de bevalling! Geniet van het mooie weer!
Kim, wat een ontzettend goed nieuws! En zeker dat je bmwand zo goed dik is Een lekker nestje voor je ienie mienie embryootje. Zelf had ik 4,9 (was twijfelachtig voor de tp) De benamingen voor de cryo ken ik niet, heb ik nooit gehad. (cryo is toch een bevruchting die eerder is ingevroren toch?) Ik hoop dat jullie een mooie tijd tegenmoet komt met (hopelijk) de komst van een gezond kindje! Oh Wolfje, je loopt tegen het einde! Het kan ieder moment gaan gebeuren.....juhjjjjjj Lili, lekker bijna je verlof in. Heb je veel plannen of ga je het rustig aan doen? Merah heeft op 16 juni voor het laast een bericht gezet op haar site. Hoop dat ze lekker lang op vakantie zijn en dat we ons geen zorgen hoeven te maken!
Hoi hoi, hier nog niks gebeurt... Lijf takelt beetje bij beetje af. Lastig om dat fit te zijn voor de kleine. Wat mij betreft mag hij of zij snel komen. Kim, bij jou nog alles goed? Spannende periode...
Goh Wolfje, ben iedere dag op het forum aan het checken of je inmiddels bent bevallen....... Wel fijn om van je te horen . Hoop dat je snel de kleine in je armen mag nemen. Over een dikke week is hij of zij er zowiezo, hihihi. Is toch een hele fijne gedachte! Lili, laatste dagen werken voor jou. Krijg je een leuk afscheid op je werk? Kim, wanneer mag je testen?
Dat is wel héél lief Manousch. Het is hier zo rustig op het forum en toch zo vaak checken. Ik laat het zeker weten als de kleine er is! Hoe gaat het met jou en de kleine? Ze zal al wel flink gegroeid zijn inmiddels. Kijk er erg naar uit onze kleine in de armen te mogen nemen. Liefs
Hoi allemaal! Ik ben de laatste tijd een stuk minder op zp. Op dit topicje heb ik wel een abonnement, want ik wil het snel weten als er belangrijke dingen gebeuren. Wolfje, ik was bevallen op 40 weken en 5 dagen, zover ben jij nu. Ik wilde hem onderhand wel in mn armen toen. En dan na de bevalling ook een soort heimwee, zo gek eigenlijk en tegenstrijdig. Zijn de twee weken van Kim al om? Verder bij iedereen alles goed zo te lezen....da's fijn!
Wat spannend Wolfje, misschien ben je wel aan het bevallen. Ben heel benieuwd! Ik kijk er ook al naar uit maar als het goed is duurt het bij mij nog een paar weekjes. Ik ben wel al een week geleden gestopt met werken. De gyn. vond datik meer rust nodig had. Heb ook geen afscheid gehad omdat plotseling gestopt ben. Heb maandag weer een groeiecho. Spannend Wolf!