Wie begint ook met zijn 1e IVF behandeling?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Manousch, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Hey meiden, hier nog steeds volop zwanger. Vandaag mee geweest mijn schouders ophalen van schiphol. Veel gelopen. Ho hoi. Ben gisteren gestript. Had 1 cm ontsluiting, na strippen was het 2 cm. Van het weekend wordt ik nog een keer gestript. Dinsdag naar gyn voor ctg controle. Uiterlijk 10 aug inleiding. Afwachten nog even...

Lili, fijn dat je de rust krijgt die je nodig hebt. Jammer dat je geen afscheid hebt op je werk. Maar ze zullen het begrijpen. Doe rustig aan dan meid.

Queen, bij jullie ook alles goed?

X

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Alles goed hier wolf.. Heerlijk meid dat je al iets ontsluiting hebt. Dat is dan al lekker mooi meegenomen:).. Vooral zonder weeën.. Spannend meis

3. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
  4. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Wolf, ben je al bevallen?? Zal toch nu wel heel snel gaan, hoop ik voor je. Spannend hoor.
    Mijn beeb ligt nog in een stuit. Maar volgens mij kan ze nog wel aardig bewegen.
    Alles goed met iedereen?
    Zag trouwens dat merah wel actief is bij andere topics.
    Kim, hoe gaat het bij jou?

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heeeee! Ik was jullie kwijt!
    Hoe staat het met iedereen?
    Wolfje al bijna een het werpen en Lilli gaat ook lekker zie ik.

Hier alles goed hoor! Ik ga even een en ander teruglezen...

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Goed te lezen dat jullie af en toe aan me gedacht hebben, hihi.
    Ik voel me een beetje schuldig.
    Hier wel een rare tijd gehad. Veel problemen op het werk en dat is me niet in de koude kleren gaan zitten.
    Ik heb zelfs weinig inspiratie om iets op mn blog te zetten.
    Heeft iemand nog wel eens wat van Mien gehoord? Ik ben zo benieuwd hoe het met haar is...

7. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hee meiden,

ben er ook weer (na een paar dagen buikgriep :x, bah wat was ik ellendig!)

Wolfje, zit je al met de kleine in je armen? Hoop zo voor je dat het nu snel zal gaan! En anders, de 10e is al overmorgen :D.

Merah, gaat het wel een beetje met je? Je hebt me toch ook wat voor de kiezen gekregen de laatste tijd. En hoe gaat het met Anne-Lynn?
    Waar heb je ons eigenlijk gevonden? Ik heb deze topic in mijn favorieten gezet, maar kan deze topic op de tablet niet vinden. Volgens mij zijn we opeens verhuisd............???????

Lili, hoe voel je eigenlijk, los van je verlof die je bent ingegaan?

Volgens mij zijn de 2 weken van Kim voorbij. Normaal gesproken is geen bericht goed bericht, maar op dit forum gaat dat helaas niet altijd op. Laten we hopen dat alles goed is.

Nog een weekje en dan vliegen wij naar mallorca. Vind het wel spannend met Puk in het vliegtuig. Gelukkig zijn het maar 2 uurtjes....

Knuff aan iedereen!

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een zeer wijze Moderator heeft gedacht dat het een beetje een zooitje werd onder 'vruchtbaarheidsbehandelingen'. Te veel topic die 'te gezellig' werden.
    Ze willen het kopje 'vruchtbaarheidsbehandelingen' alleen houden voor vragen rond behandelingen. Als het andere valt onder 'gezellig geneuzel'.
    Eerst hadden ze heel veel topics onder de gewone clubs gestopt, maar daar waren een aantal mensen nogal verbolgen over. Veel dames zitten al jaaaaaaaaren in de mmm en vonden het erg vervelend tussen de topics te staan als 'Eerste maand gelijk al zwanger, oeps foutje'.
    Nu is er onder 'zwanger worden' en kopje 'MMM Clubs' en daar is dus ook ons topic bijgezet.

Ergens snap ik het wel, maar ik denk toch dat ze het beter hadden kunnen laten. Zo is er een topic over vervroegde overgang. Hier zitten allemaal meiden in hetzelfde schuitje. Een nieuweling zal echt niet gaan kijken bij 'clubs' en zal onder 'vruchtbaarheidsbehandelingen' nu niets meer vinden. Dat vind ik jammer.

Ook vind ik het soms twijfelachtig wanneer iets bestempeld wordt als 'enkel een sociaal topic'. Ik zie onder vruchtbaarheidsbehandelingen nog steeds topics staan waarvan ik denk: Nou, als zij hier mogen posten, dan zouden wij dat helemaal mogen!

Maar goed. Het zij zo...

Manoush, Puk gaat ook snel zeg!!!

9. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik vind ons altijd! terug via "directe links" en dan "mijn berichten". Daar staan al mijn geplaatste berichten en zo kan ik altijd via mijn eigen laatste geplaatste bericht weer terug naar dit topic. Nooit problemen, alleen als jullie zo bel;achelijk weinig schrijven....foei ;)

Thank goodness you're back Merah! Jij bent een die-hard, net als Manousch en 1 van het eerste uur (voor mij wel). Blijven hoor, nu!

Wolf: toi toi toi en Geniet!

10. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Hee, iedereen is hier n die-hard trouwens! K bedoel vooral 1 van het eerste uur. De rest kwam na mij. Maar toch allemaal zwanger en/of kind!
    Nu Mien nog....

11. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Wolfje, ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad van een gezond kindje. Ik kijk elke dag maar kan me heel goed voorstellen dat je het erg druk hebt en niet online bent.
    Fijn dat je ons weer gevonden hebt merah. Vervelend dat je een lastige tijd hebt op het werk.
    Hoe is het met kim?
    Ben ook benieuwd naar mien, maar ik weet niet of ze ons nog volgt of vindt..

Hier alles goed. Ik voelde minder of geen leven dus weer aan ctg gelegen. Gelukkig was alles goed. Ze ligt niet meer in een stuit, maar is nogniet ingedaald.
    X voor iedereen.

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Merah... Bha wat stom van de modderators. Nou ja idd niks aan te doen.
    Wolfje joehoe ben Zo nieuwsgierig.

13. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Hoi meiden,

Ben ff benieuwd hoe t met wolfje gaat????? Denk dat er al een klein ukkie is;).

Ik lees dat t met jullie allemaal goed gaat gelukkig. Spannend wordt t nu ook voor lilli:).

Met mij gaat t ook goed nu. Heb er nu eigenlijk wel vrede mee dat t niet gelukt is bij ons. Denk zelfs wel s dat t beter is dat t niet gelukt is. Ik denk dat t mij te veel energie had gekost en dat dat niet ten gunste zou zijn voor mijn gezondheid. Ik lees van meer cf-ers dat zij t erg zwaar vinden en nu ook vaker ziek zijn, ook longfunctie gaat achteruit. Dus ik heb liever dat ik langer leef zonder kind, dan snel achteruit te gaan en te moeten leven als kasplantje. Misschien heeft t gewoon zo moeten zijn. Natuurlijk blijft t soms moeilijk.
    Gelukkig heb ik 2 schattige neefjes en daar ben ik ook erg blij mee. Niet raar bedoelt, maar voor mij is het dan wel de lusten maar niet de lasten.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, heerlijk genieten van t zomerse weer.

Dikke knuffel voor jullie

x Mien

14. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Hey Mien,
    Wat leuk dat je ons af en toe nog volgt en fijn te horen dat je vrede hebt met de situatie. Je klinkt best optimistisch, wat ik erg goed van je vind. Kinderen krijgen en hebben is natuurlijk fantastisch maar ook erg zwaar. Jij weet het beste wat je lichaam aan kan. Knuf.

Ben zo benieuwd naar Wolfje. Ik hoop dat alles goed is. Eerlijk gezegd denk ik ook niet actief te zijn op het forum als ik bevallen ben hoor..
    Ga zo slapen.. de warmte tegemoed.. heb het al zo warm..

15. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Wat is het stil hier!!!!!!

16. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Hoi meiden, sorry dat ik jullie heb laten wachten. Ik ben op 6 aug bevallen van een prachtig meid. Ze was ruim 9.5 pond en 57 cm. Zij is ongezond. Ik moest ivm bekkeninstabiliteit langer in zkh blijven. Zal snel een uitgebreider verslag doen. Nu eerst ff pitten. Xx

17. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wow Wolfje! Van harte gefeliciteerd....een meisje!
    En wat een flinkerd! Je schrijft 'zij is ongezond', ik hoop dat je daar snel meer over vertelt, want dat klinkt niet goed. Vervelend die bekkeninstabiliteit joh. Ga eerst maar eens goed pitten inderdaad....want, tis best zwaar in het begin. Pakken wat je pakken kan! Ik hoop dat je ook kunt genieten. Knuffel van mij!

18. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Die stomme telefoon maakt woorden anders...

Ze is KERN GEZOND !!!! ;)

19. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Nou, daar ben ik in dit geval wel blij om! Ik heb liever dat het aan de telefoon ligt, dan dat ze ongezond is! Pffff, gelukkig maar. Wat ontzettend fijn!
    Genieten he?

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Pfff, wat kun jij ons laten schrikken zeg!!!!
    Kreeg echt bijna een hartverzakking, want dat wens je niemand toe en zeker niet iemand die je 'kent'.
    Van harte met je prachtige meisje! Wat een kanjer zeg!
    Dan heeft ze het zeker goed gehad in je buik!
    Geniet ervan, en ik hoop dat je snel weer wat laat horen!!!

Deel Deze Pagina