Lili, van harte gefeliciteerd met je dochter. Ze is precies een maand jonger dan kiki. Mooi gezond? En jij ook? Geniet van elkaar!! X
Jippie, weer een kleintje erbij. Lili, PROFICIAT meid. En wat een leuke naam, Fee! Nu genieten van je gezinnetje en we horen hopelijk weer snel van je. Wolfje, je had ons de naam nog niet verteld. Kiki, ook super leuk. Ik hou wel van dat soort namen. Stoer en toch lief. Hoe gaat het met jullie? Inmiddels al een beetje gewend? En hoe eet en slaapt ze? Wat hebben we toch een super forum. 90% is inmiddels moeder, en zelfs Merah van de 2e!!!! Hoe gaat het met Merah en de ienieminie bebe? PS. Je fietsenrek is geweldig!!!!
Ik loop weer achter zie ik! Van harte Lilli! Mooi he, zo'n klein wondertje. Even een ego-vraag: Wie werkte er ook alweer bij de tandarts? Was jij dat niet, Toke? We hebben het er al eens overgehad, maar ik het dus een halve nep-voortand (ongeluk). Deze hebben ze 8 jaar geleden opgebouwd met plastisch materiaal (volgens mij gewoon witte vulling), waardoor het weer een beetje op een tand lijkt. Ik erger me er echter al jaren aan! Altijd braampjes, steeds verkleuren... En omdat hij best dik is (voor de stevigheid) kan ik er ook geen appel oid mee afbijten. Vorige week aan de tandarts gevraagd of er geen mooiere oplossing is. Gezegd dat ik me al jaren erger aan die tand. Zij stelde 'facings' voor. En dan niet alleen die snijtand, maar ook de snijtand ernaast (daar zit een witte vlek op (ontkalking)). Volgens haar zou het dan mooier worden, qua kleur en zo. Ik heb ingestemd, maar begin toch te twijfelen. Want hoe sterk zijn die facings? Zit ik niet straks met hetzelfde probleem als nu (steeds stukjes eraf ed)? Wordt het echt wel significant mooier? Hoe functioneel is een facing? Kan ik dan wel een appel afbijten? En ook: de tandarts zei dat ze de tand dan rond moeten slijpen, zodat de facing mooi past. Prima voor die afgebroken tand, maar ik heb er moeite mee dat ze straks in een gezonde tand gaat slijpen (die tand ernaast dus). Dan is er geen weg meer terug zeg maar. Wat is het advies? Volgens mij waren er twee opties en heb je ooit iets gezegd dat het 'ene' (geen idee wat dat was) geen goed idee was en het andere wel.... Ik vind het niet erg om geld uit te geven (nou ja, het was wel even slikken), maar dan moet het wel voor iets zijn dat ook op termijn de moeite waard is geweest...
Het is inderdaad megastil hier. Met mij en onze dochter gaat het heel erg goed. Ze heet overigens Feline. Ze is heel lief, tevreden en mooi. Ze drinkt en slaapt goed. Ik heb gisteren alweer gefietst en wandel regelmatig naar school van onze oudste dochter. Bij jullie alles goed?
Wat super om te horen dat het bij jullie goed gaat, en ook met Feline. Wat een lieve naam, echt een meisjes naam. Zal ik in mijn schriftje schrijven (wie weet voor een 2e wondertje) En goed dat je weer actief bent en ook voor je oudste weer in de weer kunt. Hoe bevalt het met 2 kindjes thuis? Is het echt zoveel drukker? Geniet!, en zeker ook nog van je verlof (hoe lang nog eigenlijk ?)
Ohja, bij ons is het een gezellige boel. Puk is vrolijk en doet ieders gezicht laten stralen. Ze is nu al een echte charmeur! Ze is nog steeds druk in de weer met klimmen, optrekken, langs de meubelen lopen en vooral heel veel bij mama in de buurt zijn (hihihi, heerlijk!) Iedere dag is weer een cadeautje, en wie weet wat morgen uit de toverdoos komt.
Hoi meiden, heb vaak een aanzet gedaan voor een bericht maar er tijden geen een afgerond... Hier gaat het sinds twee weken goed. De start was zwaar... Bekkeninstabiliteit, bezoek ha, huisartsenpost en 24 u observatie zkh voor reflux kleine, ziek door verstopte melkklier, kloven tot bloeden en misselijk meisje door bloed en spelen, kat in laten slapen, veel twijfel over bv en veel hulp door familie, vrienden en collegas die allen veel afwijkende adviezen geven en naast het uit de brand helpen ook veel energie kosten, fysio , bezoek cb, laatste afspraak vk.... Mag nu weer kleine stukjes auto rijden. Gisteren op visite geweest bij schoonzusje en donderdag wezen lunchen met vriendin. Wordt weer meer mezelf. Ben aardig aan t afbouwen met dyclofinac. Gaat nu elke dag beter met ons. Kan mijn meisje nu ook zelf tillen, verschonen en wassen. Nog wel last van bekken. Elke dag wat beter. Genieten begint nu denk ik echt. Morgen 1e x babymassage. Hoop dat ik het zelf ook kan met bekken. Lijkt me zoo leuk! Volgende werk vakantie 5 dga centerparcs. Lijkt me tof!!! Dit was even snel via telefoon onze stand van zaken.... Volgende keer uitgebreider bericht. X
He Wolf, dat klinkt heftig zeg! Lijkt me echt frustratie ten top, om niet eens je kleine ukkie op te kunnen tillen. Hoop dat de babymassage je goed mag doen.
Thanks. Was idd pittig. Kon haar niet zelf pakken... Ook niet in de nachten. Ook niet tterugleggen in bed. Mocht slechts 1 x trap op en af. Lag op bed im woonkamer.... Nu gaat het echt beter. Vrijdag voor t eerst 20 min gewandeld. Heerlijk, maar ik was kapot. Hoop dat herstel goed blijft gaan. Hoop ook ooit weer op mijn paard te mogen rijden. Kiki is daarentegen zo'n lief meisje. Zoo mooi en zó genieten. Wat is zij een verrijking van ons leven. Wil graag met haar wandelen in het bos en allemaal leuke dingen doen. Wat is houden van nu intens. Mega!!
Volgens mij is niemand meer actief op het forum. Ikzelf ook niet echt. Ben heerlijk aan het genieten van mijn meiden. Heb nog tot begin december verlof. Het is drukker met 2 kinderen, maar bij mij vind ik het wel meevallen. Echt een voordeel dat onze eerste dochter een stuk ouder is, naar school gaat en haar eigen ding doet. Wel af en toe lastig om aandacht te verdelen. Maar ze gaat er super mee om. En ik heb een zeer tevreden baby! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Heftige start voor jou wolfje. Hopelijk kun je nu echt genieten en veel zelf doen met je meisje. X
Net terug van een weekje Centerparcs. Gaat hier steeds beter. Ook niet meer actief op forum. Iedereen heeft de tijd nu in gebruik met de kleintjes denk ik, ben nog altijd benieuwd naar Kim. 2 Nov moet ik weer gaan werken zie daar wel tegenop.... Maar ja. Ga mijn meissie ff in bad doen. Die heeft een melkbad gehad, dus verdiend wel weer een echt badje. Hihi. Succes allemaal.
Jaaaa, zo zit je met een dikke buik languit op de bank...en opeens moeten we tijd maken om even niet met de kleine bezig te zijn en o.a. onze social media up to date te houden