Joehoe terug, hihihi We zijn er nog hoor! Boh zie nu dat Groen al 6 dagen overtijd is......Whahahaha..... Groen heb je inmiddels al een test gedaan? Wel doen he meid, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Merah, een echo? Hoe was het gegaan? Lijkt me een heerlijk gevoel om het hartje van je kleine te zien kloppen. Ik sluit me aan bij Mien en op naar de volgende Hier alles nog rustig. Heb vanmorgen een test gedaan om te kijken of het Pregnyl hormoon uit het lichaam is. Had een heel licht streepje. Nu maak ik me hartstikke gek. Stel het is niet meer van de pregnyl is maar test ik al licht positief? Durf geen valse hoop te hebben maar ergens zegt mijn gevoel dat het goed zit.... Ben zo bang dat ik mijzelf zo ga teleurstellen door zo te denken!!!! Pff, moet nog wel een paar dagen wachten......
Hahaha, Merah we hebben tegenlijk zitten schrijven. Duurde bij mij misschien wat langer omdat ik werd afgeleid door een belletje. Met die test heb je dus helemaal gelijk Kan me voorstellen dat je nu opeens in een leeg gat komt. Maar let op, deze zal snel voorbij gaan als je straks van die lieve kleine rompertjes kunt gaan kopen of het kamertje moet gaan schilderen! Ben erg super blij voor jullie. En jaaaaaaa, dit is het Topic-to-beeeeee. Voor de een misschien wat sneller dan voor de ander maar het gaat ervan komen. Let maar op dames!!!!!!
Heb effe zelf gerekend. 12 dagen na pregnyl zit je nu volgens mij. Ik weet niet hoe snel bij jou de pregnyl er normaal uit is (bij de IUI's), maar bij mij had het er na 12 dagen allang uit geweest! Dus... het wordt nu wel heel spannend voor je!!!
Vorige week donderdag heb ik de tp gehad, dus zit nu pas op 9 dagen als ik de donderdag meetel. Zondag om 21.30 pregnyl gespoten, dus 12 dagen geleden! Testen is dus echt nog te vroeg Ps, ze hebben echt leuke banners op tickerclub. Maar las dat je nog wilt wachten tot na de echo van het hartje. Je moet doen waar je goed bij voelt en als dat wachten is gewoon wachten. Maar let op, die banner komt er wel
Jeeeeeeeeeeeeeeetje wat spannend. Je bent denk ik gewoon zwanger, want pregnyl moet er toch al uit zijn.
Ik zal er morgen nog een testje tegenaan gooien ! Maar stel dat deze positief is dan kan er nog heel wat gebeuren aangezien ik zo vroeg aan het testen ben. Dat vind ik toch echt wel hartstikke eng!
Ik zou t ook eng vinden, het kan idd nog anders uit pakken, maar daar ga ik lekker niet van uit. Ik hoop dat de test morgen donkerder is! Zet je ze ook in je album of in je bericht? Maar t ziet er zeker goed uit! Hoop dat ie of allebei mooi blijft/blijven zitten. Groen, waar zit je? Ik ben erg benieuwd!!!!! Merah, hoe voel jij je?
Ik heb nog nooit zoveel stress gehad als in de dagen dat ik voor het eerst positief testte en de officiele testdatum. Zat bij mij 6 dagen tussen. In zo'n vroeg stadium kan er idd nog zo veel mis. Maar met die 2 emmy's heb je dubbel kans, dus ik heb wel een klein beetje hoop voor je.
Meiden, wat fijn om zo positief gestimuleerd te worden, thanx!!!! Mien, kom je er straks snel bij??? Heb op het topic van groen navraag over haar gedaan en ze hebben niks meer van haar gehoord na het slechte nieuws over het traject van IVF/ICSI. Misschien dat ze het even moest verwerken en daardoor haar banner niet meer heeft aangepast omdat ze niet meer is geweest. Zou kunnen...wat denken jullie? Zal even terug zoeken wanneer ze voor het laatst is geweest. Doei!
Laatste bericht op 7 maart. Toen was ze 1 dag overtijd. Dus valt nog mee, dacht dat ze al langer weg was. Groen, meid, we denken aan je!
Manousch, Ik kom er zeker snel bij! Heb je alweer test gedaan??????? Zal vast donkerder zijn. Wat betreft groen, ik heb geen idee. Ms dat ze het er idd erg moeilijk mee heeft. Merah, wanneer mag je weer voor de echo??? Nog een paar daagjes en dan word ik weer ongi, kan mij niet snel genoeg komen! Hopen dat dit de laatste x is
hallo, daar ben ik weer een keer. Heb het ontzettend druk gehad met werk, 4 (!) verjaardagen. Daarom wel mee gelezen op mijn telefoon maar vind dat zo lastig reageren. Vandaag weer op de latop en dat gaat toch een stuk sneller. Lief dat jullie aan me denken. Het gaat goed met me, heb de afspraken kunnen verzetten naar eind maart, volgende week lekker een weekje op vakantie dus het gaat allemaal best snel. Kan niet wachten om te beginnen. Bij de uroloog was alles goed, gelukkig. Heb gisteren een testje gewaagd, jammer genoeg omo wit. Had ook niet anders verwacht. Heb ik oktober ook een keer gehad dat mijn cyclus 1 x heeft over geslagen, misschien is dat nu ook wel weer. Genoeg ego. @ Merah, wanneer krijg je, je echo? Ik heb donderdag in mijn hoofd zitten,klopt dat? Hoe voel je, je verder. Hoop dat als je de echo hebt gehad je dip na de rush van alle behandelingen helemaal overgaat in een roze wolk!!! @Mien, ik wist niet dat een emmy uit elkaar kan vallen, gek zeg. Weet je wat de oorzaak ervan is. Moet je de volgende keer wel hormonen spuiten? @Manousch, heb je vandaag weer getest? Ben zo benieuwd!!! Ga zo dadelijk weer naar een verjaardag, dus hopelijk kan ik vanavond positief nieuws lezen!
Hallo dames, Groen, wat fijn om van je te horen maar wat jammer dat je niet positief test. Dus het hele traject wordt dan toch werkelijkheid. We steunen je hoor! Merah, deze week de echo! Ik heb in mijn hoofd dat het de vrijdag is omdat je dan 6 weken en 6 dagen bent. Klopt dat ? Je had eerst begin van de week een afspraak maar die heb je verzet.... Knap dat je dat kunt! Mien, hoelang is normaal gesproken je cyclus? Einde van de week ongi-tijd? Hier vanmorgen een testje gedaan. Jahoor, hij is iets donkerder. Ik ben dus eigenlijk zwanger maar durf niet blij te zijn. Ik heb er verder wel een goed gevoel over maar mijn verstand zegt, rustig blijven! Heb dit in de jaren 2 keer meegemaakt en toen werd het ook weer afgenomen dus het is nu ook een stukje zelfbescherming. Pfffff, erg he, hebben we eindelijk die positieve test en dan nog kopzorgen.
He Manousch, dat is goed nieuws!!! Ik duim voor je dat het blijft zitten. Die kopzorgen... die zullen nog wel even blijven ben ik bang... Hier weer enorm veel stress. Ik geloof echt dat mijn borsten iets minder vol zijn. Heb zo'n spijt dat ik die echo verzet heb!!! Hoe hou ik het vol komende week?
Merah, ik denk niet dat borsten het volhouden om dag in dag uit op spanning te staan en te blijven groeien. Ze zullen echt zo af en toe even een dagje rust nemen, denk ik! Kop op meid, we slaan ons door de week heen.....
Merah, hoop dat je, je onzekerheid weg kan stoppen. Ik hoop zo dat je as vrijdag een mooi hartje zal horen!!! Manousch, super mooi!!! Nu hopen dat het zo blijft, my fingers are crosse! Nu afwachten of het een tweeling is of eentje alleen Mien, hoe is het met jou? Vanochtend uitstrijkje laten doen voor het bevolkingsonderzoek, alles zag er goed uit. over twee weken de uitslag.
Jeetje wat hebben jullie al veel geschreven. Groenn, jammer dat je negatief hebt getest, dus nu snel starten met ivf/icsi. Hopen dat je uitstrijkje goed is. Ik lees wel meer op dit forum dat emmys uiteenknappen/vallen doordat de emmy te snel en te veel deelt. Dit gebeurt bij 1 op de 10 emmy's. Ooooooooooooooh manousch je bent gewoon zwanger, nu duimen dat ze mooi 9 maanden op hun plek blijven zitten! Iig 1!! Mijn cyclus is normaal 28/29, maar heb de pil gebruikt de vorige cyclus, dus weet niet precies wanneer ik ongi ga worden. Denk over 2/3 dagen. Merah, ik lees wel vaker dat de borsten in t begin zeerder doen en voller zijn en dat dit later weer kan afnemen. Anders ff testje tegenaan gooien. Wat een stress, ik zou denk net zo gestresst zijn. Jeetje wat spannend allemaal