Aha, er wordt weer wat gekeuveld hier! Ik ben ook lang niet langsgekomen omdat het hier oorverdovend stil was. Alles goed met iedereen? Met ons wel. F is nog altijd vrolijk, gezond en groot. Hij is dik 10 kilo en 7 maanden. Slaapt goed, eet goed, onderzoekt, prima! Gaat het goed met jou Merah? Hoever ben jij intussen met je zwangerschap?
Zo Toke, F groeit goed! Hoe groot is hij dan? Onze Puk zit pas nu met 11 maanden op 8080 en 71 cm....... Moet je eens zien wat een verschil tussen die kleintjes kan zitten. Maar belangrijkste is dat ze gezond zijn en goed ontwikkelen
Ja is zo zielig voor die kindjes! En dan krijgen ze ook nog 2 spuitjes Wolfje, wordt het niet eens tijd om je banner aan te passen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ manousch, ik schat dat hij nu op een cm of 74 zit. Mijn vriendin heeft een dochtertje van 5 maanden ouder en die heeft dezelfde maat. Er is echt veel verschil ja, haar dochter kan nog niet draaien. Dat kan F al maanden. Maar beiden ontwikkelen zich goed en normaal, gelukkig maar.
Ben nu officieel niet meer zwanger... Gisteren bij osteopaat geweest. Kiki haar heiligbeen zit niet goed als gevolg van de zware bevalling. Ook heeft ze last van haar schedeltje. Arme meid. 7-11 weer terug. Ze is wel goed gegroeid. Weegt 6400 gr, is 63 cm en pas 10 wk oud. Trots op mijn meisje!
Wolfje wat erg dat ze daar nog last van heeft. Hoe uit zich dat bij haar? En wat kan de osteopaat doen? Even een egoberichtje: Wij hebben ons weer aangemeld voor ivf. We willen heel graag voor een 2e (of 2e en 3e, hihi) De arts heeft ons weer op de wachtlijst geplaatst en mogelijk dat we in januari weer kunnen beginnen....spannend!!!!!
Spannend manousch!!! Zo zie je maar het topic opent zich van nature weer!! Heb je nog cryos? Bij kiki uitte het in huilen. Ik merk dat ze nu met met haar lijfje kan. Rug ook bol ipv alleen hol en strak. Nu lekker los. Verschil merk je goed bij luiers wisselen. 7-11 weer vervolg behandeling!
Goh, wat spannend Manousch! Ik hoop dat het snel succes zal hebben. Ons gezin is af. Wij houden het bij 1 top-zoon! We mogen er van onszelf best nog anders over gaan denken, maar we denken er nu al maanden zo over. Heel soms een klein vleugje twijfel, maar verder hebben we er eigenlijk een heel stabiel gevoel over.
Toke fijn dat jullie er samen hetzelfde over denken. Wij willen heel graag een tweede kindje. Wij hebben ook nog 14 cryos. Ik denk dat wij ook niet te lang wachten... Maar nu eerst lekker genieten van dit meisje. Het is zó bijzonder een gezond kindje van eigen vlees en bloed. Ze js zó mooi. Kan me goed voorstellen om met één pracht kind al helemaal tevreden te zijn!! Hoe mooi is dat!!!
Wolfje, wat goed dat je al zo snel effect merkt. Ook veel beter voor de rust en ontspaning van Kiki. De 'nieuwe' wereld verkennen kost al energie genoeg. En wat goed dat jullie nog 14 cryo's hebben (lekker veel!). Maakt het toch weer iets prettiger met de wetenschap dat er in iedergeval nog genoeg bevruchtingen op je liggen te wachten. Wij hebben er geen. Ze waren allemaal niet goed ingevroren, helaas. Maar we gaan er weer volledig voor en hopen op net z'n wonder als bij Puk Toke, zoals wolfje al zei, super dat jullie op één lijn zitten en voor nu kiezen om het zo te laten. En mocht de wens er ooit nog komen dan kun je nog altijd ervoor gaan. (afhankelijk van je leeftijd natuurlijk) Zelf prijzen wij ons ook gelukkig met een lieve dochter. En dat geeft nu wel een heel rustig gevoel. Stap met een ander gevoel de ivf in, we zijn ouders en hebben waar we altijd naar verlangd hebben. We willen heel graag een 2e, maar zijn ook nu heel gelukkig! We zien wel wat de tijd ons brengt. Knuff voor alle meiden en een dikke kus voor de kleintjes
Even een groet aan jullie allemaal!!! Net Toke even een berichtje gestuurd... Leven valt zwaar op het moment. 15 weken zwanger en een dochter die de hele dag moppert/huilt en alleen maar bij mama wil zijn. Zo ken ik haar helemaal niet. Dood-vermoeiend is het. Naar het kdv brengen is ook een ramp op dit moment. Is nooit geweest, maar nu maakt ze vreselijk drama als ik wegga. Hoop dat deze fase snel voorbij gaat... Tot nu toe best heftig om zo snel weer zwanger te zijn met nog zo'n klein ukkie in huis... (maar ik mag niet klagen natuurlijk...)
Ik kwam even kijken, maar weinig nieuws hier... Met ons gaat het goed. Onze dochter is weer de oude! We genieten nog steeds op en top. Zelf alweer 19 weken zwanger. Dead week 20weken echo... Hoe is het met de rest?