Hola wat fijn dat t goed met jullie gaat en al 19 weken zwanger Wauw. Hier ook alles goed. Ik genoet elke dag met volle teugen van mijn heerlijke kereltje. Hij heeft nu een helmpje omdat hin een rug voorkeurshouding had maar dat mag de pret niet drukken. Ben benieuwd hoe t met de rest gaat. Xx
Hier ook volop aan het genieten van mijn meisje. Ze is vandaag 15 weken. Weegt 7070 en is 66 cm lang. Vandaag tweede prikje. Zo sneu. Geniet van je zwangerschap!!X
Dank! Ik denk steeds: ik moet weer wat schrijven!!! Wil nog steeds iets op papier zetten nav haar 1e verjaardag, maar op 1 of andere manier... wil het niet. Heb voor dat olvarit-verhaal zo vaak inspiratie gehad, maar toen geen tijd. toen ik tijd had, waren de ideeen weer weg. Grrr. Vandaar dat het stuk naar mijn zin nog niet helemaal af is
Als je maar wat schrijft...hou zo van je humor. Kan helaas niet reageren want ik heb geen van alle accounts die je nodig hebt. Ha ha ha
Ik zal even een fotootje doen. Ben verder niet trots of zo hoor! Hihihi Maar eh... die oren heeft ze niet van ons hoor!
Ah, dr wordt weer wat gekletst! Ik had het opgegeven om steeds te checken... Fijn Merah, dat je dochter weer de oude is. Zal wel pittig zijn je, een buik en een kleintje. Ik vind het heerlijk dat wij er niet opnieuw aan beginnen, geeft echt rust. Dit is het en het is prachtig! Je blog lees ik eerlijk gezegd niet meer, zal ik weer eens teruglezen, want je schrijft inderdaad erg leuk! Fijn dat het met alle kleintjes goed gaat. Wat een luxe! Ons Fje gaat geweldig. Is een echte lachebek, vind alles grappig. Echt om van te genieten. Kruipen doet ie nog niet, maar al 6 tanden! Eten, slapen, groeien...alles gaat goed. Wanneer is die eenkennigheid? Hier nog maar heel zwakjes gemerkt. Ik dacht dat het erger zou worden, maar tis eerder weer weggegaan. Geniet er allemaal van, van die ukkies...
Zes tanden?!?!?!?!? Anne-Lynn is 4 maanden ouder en heeft er nog maar 3. Snik... Komt vast goed. De blog mis je weinig aan hoor. Hij wordt bijna niet meer gebruikt. Op zich een heel goed teken als je bedenkt waarom ik hem begonnen was...
Daar zeg je zoiets...... facebook! Klets ik hier onder een schuilnaam, maar ken je mekaar inmiddels zo goed dat ik zo fbf met jullie kan worden.... Dat wordt lastig zoeken, met schuilnamen! Ja joh Merah, ieder zn eigen tempo hoor. F zit, maar nog steeds niet zelfstandig. Alleen met ondersteuning dus. Rollen doet ie sinds afgelopen weekend beide kanten op en vandaag zagen we voor het eerst iets dat op kruipen lijkt. Maar oh, wat kost dat hem nog een moeite voor een paar cm vooruit. Bijna zielig! En die tandjes, toen ie alleen de twee ondertandjes had vond ik zo superschattig! Nu is het al echt een gebitje en wat minder baby daardoor. Maar ook weer leuk hoor.
Oh meiden, wat fijn om van jullie te horen! En zeker om te lezen dat het met ieder goed gaat, en de kindjes natuurlijk. Merha, alweer 19 weken. Jeetje wat een fijn gedachte dat het je weer gegund is! En wat super om te lezen over 'project X' en de 20 weken echo. Weer een fase afgesloten en nu op naar een dikke buik! Ik heb een tijdje geregeld het forum gecheck maar geen energie gehad om te schrijven. Wat fijn dat we elkaar uiteindelijk toch weer vinden. Puk is inmiddels de 17 november 1 jaar geworden. Wat een bijzondere dag! Ik herbeleefde de bevalling en de intense periode erna. We genieten nog steeds volop van onze vrolijke meid. Enne, ff reageren op de tandjes, kruipen, brabbelen enzo enzo. Tuurlijk doe je stiekem vergelijken met andere kinderen. Maar uiteindelijk komen die tandjes wel, gaan ze lopen en kletsen ze straks verhalen vol. Puk heeft 4 tandjes, en die zitten er inmiddels al vanaf 5 maanden. Ze was er vroeg bij maar daar bleef het tot nu toe ook bij.... Ze klimt, loopt op knieen (heel grappig gezicht), brabbelt boekjes vol en geeft heerlijke natte kusjes. Wat wil je nog meer
Anne-Lynn heeft hier in een paar weken drie tanden bijgekregen, haha. komt dus ook helemaal goed. Vandaag nog even iets raars gehad. Mijn uitgebreide 20weken echo was dus goed, maar vandaag was ik op een open dag van het UMC (ik werk daar en moest dus ook vandaag aan de bak). De divisie Vrouw&baby (of hoe dat heet) deden echo's. Alks bezoeker kon je dan in een collegezaal 'live' een 20weken echo meemaken. De vrouw die ze er voor hadden gevraagd kwam niet opdagen, dus vroegen ze of ik wilde 'assisteren'. Aangezien ik de 20weken echo al had gehad was ik vol vertrouwen (anders toch bang geweest dat ze met al die mensen erbij iets zouden ontdekken). Dus ik daar liggen. Bij het hartje gekomen zie ik een witte vlek in 1 van de kamers. Zegt de mevrouw doodleuk: 'Ja, je ziet daar een wit vlekje. Normaal zit dat er niet maar soms wel. Dit HOEFT niets te betekenen'. Blijkt dus dat ze miet deze echo 'toevallig' een softmarker hebben ontdekt. Bij mijn eigen 20weken echo is dit niet gezien. Of is er in ieder geval niets over gezegd. Naderhand hebben ze me nogmaals gezegd dat als het maar 1 softmarker betreft dat je je dan echt geen zorgen hoeft te maken, maar toch is het schrikken. Sorftmarker kunnen gelinkt zijn met chormosomale afwijkingen als Down, maar dat hoeft dus niet. Een echodense focus (zoals ze dat noemen) is op zich niet heel zeldzaam... Maar op zulk nieuws zat ik dus eigenlijk even niet te wachten. Onbewust ga je je toch zorgen maken...
Heh Merah, daar zit je zeker niet op te wachten! Ik ben inmiddels behoorlijk sceptisch ten aanzien van zorgelijke berichten door een echo. Ik heb zo vaak gelezen...en ervaren....dat er toch niets aan de hand bleek. Ik hoop (en denk) dat dat ook voor jou zo is, maar daar kun je niet veel mee als je er middenin zit. Gaan ze nu verder onderzoeken of wordt het pas na de bevalling duidelijk? Gefeliciteerd Manousch! Alweer een jaar..... Het gaat snel he. Hier ook minder fijn nieuws: F is erg erg vaak verkouden. Hij moest vorige week zo hard pompen voor lucht dat we eerst op de huisartsenpost waren en twee dagen later bij de huisarts. Hij heeft nu ventolin (zo'n puffer) en krijgt dat nu minimaal 4 keer per dag. Het zware pompen is wel minder, maar we zijn niet echt tevreden over zijn herstel. het duurt erg lang. Vanmorgen zat ie weer helemaal dicht, echt een snottekopje. We kijken het nog even aan. Sinds een paar dagen zijn we overgestapt op lactosevrije voeding, soja nu dus. Dan raken de slijmvliezen wat minder vlug geirriteerd. Vanmorgen vroeg mn vriend: hij zal toch niet allergisch zijn voor de hond? Nou, daar zit ik nu dus de hele tijd mee in mn kop en heb een loodzwaar gevoel. Ik moet er niet aan denken. En het antwoord staat niet op internet Een fijne dag allemaal!
Matig.... Hij heeft een week een antibiotacakuur gehad. Hij is zeker wel wat opgeknapt, maar snotteren en reutelen doet hij nog steeds. Zo sneu, hij kan amper kruipen, na een paar minuten is hij doodmoe. Als het maandag nog is, dan mag de dokter er weer naar kijken. Dan lijkt het erop dat het niet voldoende heeft geholpen. Alles goed met jou en je kleintje in je buik? Hele fijne Kerstdagen allemaal! Dat er nog maar gauw sneeuw mag vallen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Lag ik vorig jaar nog lekker in mn bedje....nu moet ik er natuurlijk uit! Maar de lieverd heeft tot kwart over 8 geslapen, niet verkeerd! Ik hoop dat al jullie wensen uit zullen komen! Hier niets nieuws te wensen, dat de goede dingen zo mogen blijven......
hey dames, lang niets laten horen.. volgens mijn ook niet gemist weinig actieve moeders hier op het forum. ben zelf ook op het top aan het genieten van onze meid. ze is alweer 4 maanden. alles gaat supergoed. ze slaapt en drinkt goed. ze is heel vrolijk en erg actief als ze wakker is. heerlijke meid. sinds deze week weer aan het werk. had er weinig zin in, maar het is ook wel even goed om meer onder de mensen te zijn haha. geniet van jullie kleintjes en van zwangerschappen!
Hey ladies, Zie dat ik heel wat berichten heb gemist. Kreeg altijd updates per mail maar die kreeg ik blijkbaar niet meer. Wat leuk om te lezen hoe t met iedereen gaat. Wat vliegt de tijd! Ons meisje bijna 6 maanden. Merah hoe gaat de zwangerschap? En hoe zou het met Mien gaan? Kan iemand van jullie uitleggen hoe een cryo tp gaat? X
Geen idee Wolfje! Ja, het gaat snel he, mijnes over een dikke maand 1!! Ik denk dat je net op tijd een bericht hebt geplaatst. Ik merkte laatst een ander topic waar nog maar af en toe iets werd gezegd, dat is opeens gesloten. Ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat.