Sorry meiden! Jaja, ik ben er nog hoor! Laatste loodjes van de zwangerschap vielen niet mee. De bevalling dan weer wel (2 uurtjes vanaf het spontaan breken van de vliezen). De tjd daarna.... slooooopend! Niet vanwege Fiene, die slaapt overal wel doorheen. Maar de combi. Een kind van anderhalf die je de hele dag aan het uittesten is (ziet ze dat ik iets doe wat eigenlijk niet mag? Dan ga ik lekker door). Vooral tijdens het voeden natuurlijk, want dan kan ik niet ingrijpen. Ik doe dan maar net of ik het niet zie, want als ik er iets van zeg, maar ze luistert niet, dan denkt ze dat ik met loze dreigementen bezig ben (omdat ik niet ingrijp dan). Anne-Lynn vindt Fiene erg leuk. Of nou ja, ze vindt de 'bebie' erg leuk. Ze snapt er niets van dat die bebie hier blijft en nu bij ons hoort... Goed te horen dat het met jullie ook goed gaat. En een aantal dus weer volop in het traject! Spannend hoor! Toke geen traject... kan me voorstellen. Ik denk dat als onze leeftijd niet zou meespelen, dat er dan voorlopig nog geen tweede was geweest. Soms mis ik toch het genieten, door alle drukte. Nou meiden, ik zal beloven (o jé) nu weer wat vaker hier te komen kijken!!!
Oooowww Merah wat heeeerlijk. Wat een moppie. Geniet maar lekker. Gefeliciteerd. En die kleine dondersteen Anne-Lynn. Lekkere pittige tante dus. Dikke knuffel
Meiden.. ik hoef geen operatie.. ( nou ja eigenlijk wel maar heb hem om gepraat) aan alle bij de kanten cystes van bijna 4 cm en alle 2 de stokken zijn verkleefd achter de baarmoeder. De puntie gaat onder narcose. Ze kunnen er wel bij maar de pijn was de vorige x door de verklevingen te extreem. 3 juni krijg ik alle uitslagen van de bloedtesten. Wilde ook graag op pcos getest worden. Dikke knuffel voor de rest. X
Dat is dus fijn nieuws! Hoop dat de punctie mee zal vallen deze keer. Of nou ja, de nasleep van de narcose dan...
Ik krijg geen narcose maar se doen sedatie.. brr als ik er aan fenk breekt t zweet me al uit. Wie heeft t nog meer gehad? X
He meiden, ik had een berichtje gedaan aan de beheerder. Zag dat ons forum gesloten was terwijl ik net weer even wilde lezen en berichten. Gelukkig is hij weer heropent!! hoe gaat het met jullie nu? Merah,wat een mooiekleine heb je weer gekregen. Gefeliciteerd met je meiden! Wauw. Hier zou ik ook graag voor een tweede gaan. Wordt weer ivf denk ik. Wanneer zijn of zouden jullie starten? X
Manoudch en Queen dus in het traject. Balen Manousch dat nummer 1 en 2 niet gelukt zijn. Wanneer zou je willen starten voor de derde ronde? Trouwens is er de mogelijkheid om zelf ivf te betalen. Bij VU mc kost t 2100 euro voor ivf en 2600 icsi. Maar als je zelf betaald, krijg je 23% korting. dan betaal je alleen de kosten die zij ook kwijt zijn. De medicijnen kosten 1800 euro. Misschien verlaagd deze wetenschap de druk een beetje dat er hierna geen mogelijkheden meer zijn, want die zijn er dus wel gelukkig! @Queen, hoe staat het nubij jou? Onderzoeken en uitslagen bloed gehad. Is er al ongeveer een punctiedatum bekend? En wanneer ben jij weer begonnen? Toen de kleine man 1 was?
Hee meiden, Ben even weggeweest. Was een gestreste periode, maar nu weer in een iets rustiger vaarwater. Ben boventallig verklaard in mijn functie gezien de bezuinigingen. Maar inmiddels een nieuwe baan als docent verpleegkunde en huishoudkunde. Dus ben helemaal blij. Het 3e ivf traject is in gang. Zit momenteel aan de daca en morgen controle en dan hoor ik of ik met Fostimon mag beginnen. Ziekenhuis is overgestapt, hadden eerst Puregon. Achja, als het maar werkt. Ik zit er dus weer volledig in. En wolfje, we hebben onderling afgesproken dat we wel een 4e zelf gaan betalen mocht het niet lukken. Ik had geschat op 5000 dus als je gelijk hebt valt het ons ruize mee Merah, proficiat met jullie dochter. Zo te lezen een drukke boel. En logisch ook dan Anne-Lyn moet wennen en uit gaat proberen. Hahaha, zou ik ook doen. Maar het past ook wel bij haar leeftijd. Leuk om van je te horen! Wofje, hoe gaat het verder bij jullie? Zijn jullie aan het genieten van het ouderschap? En stiekem toch niet de wens voor een 2e Queenmeisje, denk dat je inmiddels wel al de punctie hebt gehad. Hoe is het gegaan? Wat een gedoe zeg met die cystes zeg. Hoe is het nu met je? Meisjes, ik zal weer zo nu en dan even spieken of jullie er nog zijn. Liefs Manousch
Ik had ook al een berichtje naar beheer gedaan! Haha Had lang niet meer geschreven, maar jullie ook niet! Ik was zelfs de laatste die geschreven had. Maar nu dus weer open.
Succes Manousch! En fijn dat een vierde behandeling een optie is. Hopelijk is t niet nodig! Merah, grappig dat jij dezelfde vraag gesteld had . Queen. Hoe is t nu? Hier eerst maar herstellen van bi. Hoorde dat kans op bi bij ivf groot is en de kans op terugkeer ook. Eerst maar eens goed informeren...
Merah, ik wist ook niet dat er een verband tussen zat, maar hoorde dat tijdens mijn revalidatietraject. Tijdens ivf krijg je progesteron bijv via die utrogestanbollen. Dit maakt je bekken week voor de bevalling en komt normaal pas kort voor de bevalling vrij. Dit hormoon kan je bekken bij ivf vroegtijdig week wat kan resulteren in bekkeninstabiliteit. Daardoor is kans op herhaling mogelijk.
Merah inmiddels mama.. gefeliciteerd ( als ik dat nog niet had gedaan.) Van die bekkeninstabiliteit klopt. Ik had er ook last van. Wij gaan hier ook weer verder met IVF. De data houden we geheim. Hi hi. Dikke knuffel girls
Hoi Queen, spannend hoor!hoop op een goed traject voor je! En ben jij al helemaal van de bi af? Veel therapie gehad?
Wolf, thanks.. ik heb gezwommen en na mijn zwangerschap was ik er gelukkig snel van af. die pijn in m'n stuit was niet te harden.. Maar hoest met jou?