He Queen, ik had veel pijn bij en naast schaambeen. Kon niet lopen. Hoop dat dat niet weer zo erg terug komt. Zat flink aan de pijnstilling. Ook niet echt denderend, maar kon niet zonder. Ben jij bang dat t terugkeert en misschien eerder of erger? Manousch, hoe gaat t bij jou? Suc6 met alles!!
Ik weet wel zeker dat t terug keert. Vervelend is het zeker. Pijnlijk. Bha. Wat slik je tegen de pijn? Hier ook even reclame maken. Ik verkoop honden spulleb tegen hele lage prijzen want ik ben gestopt met mn webwinkel. Heb nog een voorraad. Als jullie intresse hebben dan kunnen jullie mij pben met het gene wat jullie zoeken en dan kkmt t vast goed. Heb kongs, halsbanden lijnen etc etc en andere speeltjes, coolmatten en banden.
Hallo meisjes, Queen wat leuk dat jullie ook voor de 2e gaan! Hoop dat je niet lang nodig hebt en deze keer eens minder teleurstellingen te verkroppen hebt. Heel veel succes!!! Horen we het wel als het raak is ? Wolfje, wist ik ook niet van die bi. Maar het klinkt heel logisch. Zit je nu nog steeds aan al die medicatie of was dat toen? Ik vind het veel zeg! Wij zitten momenteel in de wachtweken. Inmiddels ivf 3 achter de rug. Van alle 4 die ik heb gehad was deze met de meeste eitjes. Had 14 eitjes, 13 bevrucht, 1 topembryo teruggeplaatst en er zijn 4 goed genoeg om proberen in te vriezen. Het ziekenhuis is onder dwang van de overheid overgestapt van Puregon naar Fostimon. Ik reageer hier dus stukken beter op. Nu hopen op een plakembryo Ik laat het jullie weten
Ik heb weer even bijgelezen. Jullie zijn er weer flink in gestapt, als ik het goed lees. Nu even spannend Manousch. Weet je al meer? Hier hele fijne geen bijzonderheden. Ons ventje loopt sinds twee weken, niet de snelste, maar ik ben er niet minder trots om. Succes allemaal, ik zal nu en dan weer ff spieken....
Oh Toke, weer een sprongetje voor Fje. Leuk zeg als ze gaan lopen, maar je komt straks handen tekort En tuurlijk ben je trots, dat heeft hij wel weer even voor elkaar Hier helaas geen goed nieuws, ben niet zwanger. Zijn afgelopen week een weekje naar Zeeland geweest en heb even goed kunnen uitwaaien. Gelukkig kreeg ik wel een brief van het AZM net toen ik ongi was geworden. Een pleister op de pijn, we hebben voor het eerst cryo's.....4 stuks! Dus we hebben nog een kans. Maarja, de teleurstelling was wel groot. Had gehoopt dat de 3e poging raak zou zijn. Groetjes!!