Tussen ei en menstruatie blijvende pijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Patriez, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Wie heeft er na de eisprong tot aan de menstruatie ook blijvende krampjes? ik blijf dan nog een klein beetje krampjes houden..niet te vergelijken met menstruatie krampen die zijn veel heftiger, maar lijkt er wel op

2. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi Patriez,

Ik heb dit ook! Het is inderdaad minder fel dan menstruatiekrampjes en naarmate ik langer gestopt ben met de pil (sinds september 2009 ) worden ze precies minder, maar ze zijn er wel!
    Heb me al afgevraagd of ik de enige ben en of dit wel normaal is?!

Groetjes

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb het nu voor de 1e keer vanaf mij ei !
    Het is echt heel anders als ongi krampen. Zijn meer felle steken en duren veel korten. Ook is het vaak op 1 en dezelfde plek. En soms heb ik last van mijn beide liezen.. Spannend Spannend !

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    #4 cyntje78, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    Jep ik heb dat ook!
    Tot zo'n week na mijn ei heb ik krampjes en pijnlijke borsten... dit neemt af gedurende de week. Dan dus een paar dagen bijna geen klachten en vervolgens begint mijn ongi.
    Toen ik zwanger was had ik dit ook maar ongeveer een dag of 5 voor mijn NOD had ik weer andere klachtjes, maar die toch erg veel op mijn normale klachten lijken. Dus lekker onvoorspelbaar dus :(

Op het moment zit ik iets na mijn ei en heb ik amper krampjes maar mijn liezen voelen zo "aanwezig"

groetjes cyntje78

5. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    IK heb sinds vandaag ook een beetje rozige afscheiding..vorige maand was het echt superdonkerbruin van kleur en heel dik :( echt goor!
    Ik heb in dec een positieve test gehad en toen had ik ook rozige afscheiding :) durf het alleen niet te hopen.
    Ben ook nog ontzettend moe en mijn buik blijft ook alsmaar rommelen.

Ik hoop dat we allemaal symptonen hebben :) en dat het geen aankomende duivels zijn:x
    Deze week zal wel weer heeeeeel lang gaan duren

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ikzelf heb geen rozige afscheiding gezien, wel witte.. maar dat heb ik nu al ruim 1 week. Normaal begint dat een dag voor mijn ongi.. Maar nu helemaal niks. Dusja het blijft spannend.
    Dit is voor mij de eerste keer een week lang krampen. Wat ik gewend ben begint het de dag zelf pas.

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja ik ken het,voel me nooit helemaal lekker en ben veel moe vanaf mijn eisprong tot aan menstruatie.

Deel Deze Pagina