Ik heb een mooie foto van me dochter die ik graag boven de bank zou willen, ik kwam tegen zelf canvas, plexiglas, stijgerhout. zijn er nog meer opties? Waar hebben jullie voor gekozen en waarom?
Je kan ook op stof laten drukken, b.v. op vitrage en dan op 2 stokken schuiven. Of gewoon een print in een mooie lijst.
Ik heb twee langwerpige (staande) canvassen (van 2 soortgelijke foto's) naast elkaar hangen. Formaat 90x50 cm. Vond dit weer eens een keer wat anders. Maar kwam eigenlijk omdat ik een canvas wilde en niet kon kiezen uit 2 foto's.
Ook wij hebben een iXXXi boven de bank hangen, ik vind hem supergaaf! Wij hebben een fotocollage, maar je kan er ook 1 foto van maken
Wij hebben of gewoon in een lijst en 1 op canvas. Onze Trouwfoto wil ik op aluminium laten printen, zo gaaf vind ik dat! Hout cind ik ook mooi alleen die naad van het houdt kan maarzo over het midden van je gezicht lopen dus dat valt af. Plexiglas vind ik ook super gaaf! Hebben we ooit kado gedaan, heel gaaf!
Wij hebben dit. Onze bank is ook rood. Is onze jongste dochter in draagdoek (vakantie Italië) Afmeting 100x75 op canvas via fotogeschenk.nl
Wij hebben op de muur (9 meter lang) een baan geschilderd en boven en onder die baan van die plafond lijsten geplakt waardoor het lijkt alsof het een groot schilderij is. En op de baan hebben wij 15 fotolijsten gehangen.
Ixxi-dames, hoe hebben jullie de ixxi opgehangen? De plakstrips blijven nl niet goed zitten op onze grofgestucte muur!
Wij hebben boven de bank 2 schilderijen, maar boven de tv hangen foto's op canvas van de kinderen. Daarvoor gekozen omdat we ook al trouwfoto's op canvas hadden.