Ik heb sinds twee dagen een plek die ik niet thuis kan brengen, totdat ik vanmorgen dacht dat het misschien een teek is geweest? Het voelde als een normale muggenbult in het begin, maar het zet steeds meer op en bij de beet is het hard en jeukt het erg! Hang om half 9 aan de telefoon met de HA. Zal er een foto bijplaatsen
Ik denk niet dat het een tekenbeet is. Bij een tekenbeet krijg je een onregelmatige rand om de beet heen, die steeds groter wordt.
Misschien een dazenbeet? Ik ben een keer geprikt in mijn hand door een daas en mijn hele hand begon te jeuken en zwelde op.
Als je op google kijkt zie je dat een tekenbeet heel anders is. Sommige muggen kunnen ook echt lelijk prikken, ik hou er altijd een grote ronde rode vlek aan over met in het midden een bultje. Na 2 dagen weer weg.
Een dazenbeet kan ook héél vervelend zijn, ik heb hier meer (en langer) last van dan een muggenbeet. Het kan inderdaad een daas zijn geweest. Of een bij/wesp? Overigens krijg je niet altijd een ring om de tekenbeet. Deze kan na een aantal dagen verschijnen, maar het hoeft niet. Krijg je deze wel, dan moet je contact opnemen met de huisarts.
Dit lijkt me een gewone muggenbeet. Daar kun je, op ieder moment, allergisch voor worden en dat uit zich zo. Bij mij gaan die bultjes open en komt er vocht uit. Na een paar dagen gaat het beter.
ik heb soms een allergische reactie op een muggenbeet. Alleen als ik de mug betrap en weg wil slaan heb ik dat. Alsof ze dan opeens extra veel spul erin spuiten ofzo... Dan wordt ik er echt naar van en zwelt het behoorlijk op en wordt het helemaal warm. Een pilletje tegen hooikoorts werkt dan gelukkig heel goed. Laatst kon ik mijn hele hand niet meer gebruiken erdoor..
ik krijg sinds sinds een tijdje ook zo'n bult als ik door een mug gestoken wordt.. :x vorige zomer op mn oog geprikt, nouuu ik leek wel Quasimodo anti histamine tabletjes helpen dan idd goed! laatst trouwens ook nog eentje op mn pols gehad, leek wel een gezwel..
Ik heb vorige zomer een dazenbeet gehad. Zo vervelend! Zag er precies hetzelfde uit, en je ziet het nu nog.
Gewoon een muggenbeet. Ik reageer altijd allergisch erop en die van mijn worden dan nog groter en het voelt dan als een harde schijf. En dat gaatje wat je ziet komt waarschijnlijk doordat je er wat aan gekrabt hebt. Een keer in mn ooglid gestoken nou mijn oog kon niet meer open